quote:
Had ik ook gestemd jaquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Had ik ook gestemd ja
Ik zie een Furrball meet aankomen!
Dat zou Dirk toch nog steeds voor ons gaan organiseren ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Had ik ook gestemd ja
Ik zie een Furrball meet aankomen!
Ik ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Dizer het volgende:
Ik ben zelf behaard. Mag dus niks erover klagen
Haaj. We zitten ff te bespreken wanneer we naar Furball gaan.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen niet gespierd. Ben ik dan een Otter?
(Soms leer ik wat hier)
quote:
dus niet van: ... http://wave.pozorjed.com/wav/klapeuh.wavquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zo van de SM. Alhoewel die kleding me erg goed staat. Draag het weleens op leerfeesten.
ik heb nu even geen boxen. Dus ik hoor het niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
dus niet van: ... http://wave.pozorjed.com/wav/klapeuh.wav
Dirkquote:
ik wist niet dat you were into it.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij zou toch nog eens ons gaan rondleiden op Furball ?
alsof ik op mijn leeftijd nog een kale babyborst hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wist niet dat you were into it.![]()
kan toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ik op mijn leeftijd nog een kale babyborst heb
Dan zou ik niet elke dag de gillette fusion hoeven te hanterenquote:
ik heb zo mijn periodes, Soms helemaal kaal, maar de laatste tijd niet. (ik houd het wel bij, dat dan weer wel)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zou ik niet elke dag de gillette fusion hoeven te hanteren
dat zou een hoop tijd en heisa schelen
Denk aan gay.nl berichten van vandaagquote:
Ik scheer mijn bakkes elke dagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb zo mijn periodes, Soms helemaal kaal, maar de laatste tijd niet. (ik houd het wel bij, dat dan weer wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |