Ik volg voetbal overduidelijk niet :")quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.
[..]
En kunnen we de OP niet bijvoorbeeld onderverdelen in koffiefanaten, theeliefhebbers en andere drinkers?
Dat is ook wel leuk. Of een korte beschrijving met namen ipv avatars...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik volg voetbal overduidelijk niet :")
Dat kan. Ik was iets anders van plan, ik had alle eerste reacties van mensen bv al opgezocht (OA, overdrijf eens niet zo met een post).
Vreemd, doe ik een plaatje, dan een url er om heen krijg ik een linkje naar het plaatje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:58 schreef DaMart het volgende:
[ link | afbeelding ] | [ link | afbeelding ]
Hier zitten toch gewoon links achter. Of is er een maximum aantal links per post?
Apart inderdaad... en je had het zo opgebouwd, neem ik aan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vreemd, doe ik een plaatje, dan een url er om heen krijg ik een linkje naar het plaatje?
Ja, als ik het in een losse post doe gaat het wel, maar probeerde het net in de op en dat ding ging over de rooie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Apart inderdaad... en je had het zo opgebouwd, neem ik aan?
[ URL=linknaarprofiel][ IMG]linknaarplaatje[/IMG][/URL]
Met al die links wordt het een enorme lap tekst, natuurlijk. Ik weet ook dat als je een hele grote OP wilt wijzigen, je een waarschuwing krijgt dat de OP al lang is en het moeilijk kan worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als ik het in een losse post doe gaat het wel, maar probeerde het net in de op en dat ding ging over de rooie.
ik nog aan het werkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
This moment, one year ago.....
ff zoekenwas ik worstjes aan het braden boven een kampvuur in Noord-Finland, vlak tegen de Russische grens
![]()
Truste danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ga ook maar pitten wordt morgen weer een vroeg en lang dagje
Gewoon, ter herinnering en omdat mijn mailbox nog leeg is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Maar als iedereen wat plaatjes wilt sturen (fles en treinen/stationsbordjes lijkt me een inkopper bv, MPG koffie etc) dan maak ik iets tofs. Een link in de OP waardig zou ik zelfs zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |