Daar zit ik niet op nu,quote:
Oh, ik zit op light, zie niets bijzonders. Op bagger vliegen de meeste banners over posts heen en zo, dus dat vind ik niet fijn lezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op nu,
en nog is de layout van zijn post niet goed. Het onderste plaatje staat over zijn signature.
Ducttape dan maar? Volgens mij hangt fok daar toch al mee aan elkaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook tables of divjes nodig om dingen bij elkaar te houden, dus dat werkt niet met dat alignen.
Die worden wat lastiger inderdaad. Maar je weet nu in ieder geval dat je plaatjes dus wel kan alignenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook tables of divjes nodig om dingen bij elkaar te houden, dus dat werkt niet met dat alignen.
Dan heb je telkens html-rechten nodig ofzo?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik zit op light, zie niets bijzonders. Op bagger vliegen de meeste banners over posts heen en zo, dus dat vind ik niet fijn lezen.
Ik had eerst een opzet in iWeb gemaakt, zodat ik kon zien of het uberhaupt wat was. Daarna dacht ik het even in een reply te frotten en de preview te gebruiken, dus begon de equivalenten te zoeken. En helaas, er zijn geen leuke layout tags. Het enige wat ik nu zou kunnen doen is alles in een plaatje te gieten, maar dat is dus niet beheerbaar voor iedereen, dus dat doe ik niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dan heb je telkens html-rechten nodig ofzo?
Ik heb safari 3 en 4 geprobeerd, maar ik kan sommige posts al niet editten door die side banner omdat die over de reply zit. Gelukkig kan ik de textarea verkleinen (safari truukje, zit misschien ook in FF), maar het is een workaround voor die floating bannermeuk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.
IEquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Bagger geen problemen nu, maar als Marc nog IE6 gebruikt, dan kan het wel eens misgaan ja.
En het nadeel van een vast palatje is ook het verwerken van bewegende avatars, zie die maar eens te synchroniseren in een groot gifbestandquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had eerst een opzet in iWeb gemaakt, zodat ik kon zien of het uberhaupt wat was. Daarna dacht ik het even in een reply te frotten en de preview te gebruiken, dus begon de equivalenten te zoeken. En helaas, er zijn geen leuke layout tags. Het enige wat ik nu zou kunnen doen is alles in een plaatje te gieten, maar dat is dus niet beheerbaar voor iedereen, dus dat doe ik niet.
Post je eigen avatar bij iedere reactie die je in de KSC plaatst?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:24 schreef Pheno het volgende:
Idee heeft. Waar iedereen aan kan meehelpen
Het staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat hebben jullie met die avatars?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post je eigen avatar bij iedere reactie die je in de KSC plaatst?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het staatJoepi, denk ik. Als ze winnen gaan ze naar het EK/WK/Olympische Spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joepi, denk ik. Als ze winnen gaan ze naar het EK/WK/Olympische Spelen?
Avatars zijn herkenbaar en vallen eerder op de een usernamequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met die avatars?
Ik zou graag per mail 2~3 plaatjes hebben van wat je leuk/tekenend voor jezelf of iets dergelijks vindt. Stuur je niets, dan verzin ik wel watDus geen userfotos, die heb ik niet nodig
Ja, maar je ziet ze al bij elke reactie. Ik kijk nooit iets van de OP na eigenlijk, de icoontjes ken ik wel. Ik heb de mijne maar geupdate laatst, ik weet niet of de rest up to date isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso al naar het WK in Afrika. Dit is gewoon een oefenwedstrijd.
[..]
Avatars zijn herkenbaar en vallen eerder op de een username.
Als iemand van avatar verandert, pas ik dat nog wel eens aan. Volgens mij kloppen ze in de huidige OP ook gewoon hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet ze al bij elke reactie. Ik kijk nooit iets van de OP na eigenlijk, de icoontjes ken ik wel. Ik heb de mijne maar geupdate laatst, ik weet niet of de rest up to date is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |