Duidelijk kan het niet hequote:I really appreciate your quick response back to me.and i have agree to pay you ¤125 i have also verified at TNT LOCAL POST and it's cost ¤30 for the shipping cost through Registered Airmail to my Daughter who is schooling in Nigerian...I'm buying this item for my Daughter as Birthday present gift,but I'm presently in NORWAY..for my company Official Assignment,so I'll like to have your paypal account so that i can made your payment right now for the total sum of ¤155 so that the money can be transferred into your Paypal account....OR your bank information in full including your home address so that to wire the money into your bank account immediately...i want you to ship the item to my Daughter in Nigeria as soon as you confirm my payment.
A'm waiting for your reply immediately because i want this item to be ship to my Daughter as soon has possible.You can also set your paypal account at www.paypal.nl
Regards.
Twee jaar geleden was het simpel: Paypal accepteert de T&T-code van TNT niet als bewijs. Je kunt naar je centen fluiten!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:37 schreef Fe2O3 het volgende:
Paypal met (ver)kopers bescherming kan hier nog wel es leuk zijn. Als jij kan aantonen dat het pakketje ontvangen is, dan kan hij het niet terug claimen.
Een klassieker!quote:
Inderdaad. Discriminatie! We hebben er weer één gevonden hoor, zo'n echte racist!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef Rosbief het volgende:
Waarom vertrouw je hem niet? Alleen omdat het een neger is?
Even quoten zodat de AIVD dit ook meepiktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef damsco het volgende:
Ik verkoop tips op Marktplaats en andere handelsites. Als er een scammer reageert laat ik hem betalen, vervolgens cash ik mijn geld en stuur ik hem een brief met de boodschap in de trant van "Ga naar Nederland, vraag asiel aan en je ontvangt maandelijks een royaal bedrag".
Zo had ik 2 jaar geleden een hele lading Chinezen deze kant op kunnen lokken. Ik schat dat ik al minimaal 8000 extra mensen aan Nederland heb kunnen toevoegen.
NSB'erquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:35 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Even quoten zodat de AIVD dit ook meepikt
Goed gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:22 schreef damsco het volgende:
Ik verkoop tips op Marktplaats en andere handelsites. Als er een scammer reageert laat ik hem betalen, vervolgens cash ik mijn geld en stuur ik hem een brief met de boodschap in de trant van "Ga naar Nederland, vraag asiel aan en je ontvangt maandelijks een royaal bedrag".
Zo had ik 2 jaar geleden een hele lading Chinezen deze kant op kunnen lokken. Ik schat dat ik al minimaal 8000 extra mensen aan Nederland heb kunnen toevoegen.
Jij weet net zo goed als ik dat ook jij mee hebt gewerkt aan deze handel. Nu niet gaan ontkennen, maar ook bij jou zou de AIVD even polshoogte komen nemen indien dit uitlekt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:35 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Even quoten zodat de AIVD dit ook meepikt
Western Union ftw.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef Telates het volgende:
zeg dat je het geld cash wilt ontvangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |