abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71812072
Met de toename van het aantal (religieuze) websites, neemt ook de behoefte toe om een antwoord te vinden op de vraag: wat te doen met sites waarop wordt gediscrimineerd. Las zojuist een interview met een em. hoogleraar communicatiewetenschap:

Sites waarop veel gefrustreerde gelovigen en anti-gelovigen komen en hierop alle ruimte hebben om hun gal te spuwen, kunnen maar beter gemeden worden. Dat vindt emeritus hoogleraar communicatiewetenschap Joan Hemels. "Je kunt beter een goed boek lezen."

Volgens mij neem je veel mensen dan niet meer serieus. Maar waar ligt de grens?

Bron: http://www.nieuwwij.nl/index.php?pageID=13&messageID=2787
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:41:24 #2
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71812194
Het zit je zo te zien aan je posthistory en je geopende topics wel dwars qua mensheid?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:42:40 #3
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_71812227
Fok! is de grens!
pi_71812317
Die Hemels snapt weinig tot niets van internet, maar ja hij is dan ook al 65 dus ik zal het hem vergeven.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:47:34 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_71812359
Ik las laatst een column waar een wijze zin in stond. Een mening op internet is als een scheet in de wind, je merkt er niets van.
Laffe huichelaar
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:49:40 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_71812418
Ik geloof dat ik toch liever dingen lees van Etienne Vermeersch (volgens de belgen de slimste belg en hoogleraar in Gent).

of www.freethinker.nl

Godsdienst is nu eenmaal onzin net als assepoester
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:01:57 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_71812737
Voor een communicatiewetenschapper weet ie zich bijzonder snel en vakkundig neer te zetten als een kwal. Curieus ook dat een hoogleraar pas een keer buiten Europa is geweest. Dat ben ik in m'n zeer korte wetenschappelijke loopbaan al. Voor de rest heeft ie natuurlijk wel gelijk, want hij zegt dat je alleen kwaliteitsbronnen moet gebruiken om jezelf te verheffen, en jezelf niet moet omringen door galspuwend gepeupel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_71823297
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik las laatst een column waar een wijze zin in stond. Een mening op internet is als een scheet in de wind, je merkt er niets van.
maar het lucht wel verschrikkelijk op
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_71823340
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef speknek het volgende:
Voor een communicatiewetenschapper weet ie zich bijzonder snel en vakkundig neer te zetten als een kwal. Curieus ook dat een hoogleraar pas een keer buiten Europa is geweest. Dat ben ik in m'n zeer korte wetenschappelijke loopbaan al. Voor de rest heeft ie natuurlijk wel gelijk, want hij zegt dat je alleen kwaliteitsbronnen moet gebruiken om jezelf te verheffen, en jezelf niet moet omringen door galspuwend gepeupel.
Maar, zolang je goed beweringen kan verifieren kun je op dat soort plekken ook veel kennis opdoen, omdat het veel gevarieerder is dan een boek. Zo heb ik hier op Fok van alles geleerd betreffende geloof, religie, en wetenschap.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')