Jaja,de kijkcijfers vallen zeker tegen?quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En daarna zei hij "Straks zal ik er meer over vertellen" Of iets wat daar op leek
Hij kan echt best zingen hoorquote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Trusten het volgende:
[..]
De rollen die hij heeft gehad zijn nou niet echt zangrollen te noemen...
Maar dat was geloof ik echt gekheidquote:Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Vorige week vroeg Rene aan Paul de Leeuw of hij topper wil zijn. Wat ik natuurlijk ook niet gelooft hoor..
Musicalsterren hebben doorgaans een veel betere stem dan popsterren en aanverwante artikelen. Geloof mij, hij kan goed zingen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet iedereen die in een musical speelt kan echt goed zingen hoor en dat is toch heel wat anders volgens mij.
Weet ik wel maar zijn rollen in musicals heeft hij niet echt hoeven zingen. Bijv. Lumiere in Beauty and the Beast en zijn rol in Les Mis deed hij wel liedjes maar speelde echt typetjes en kon dus op die manier zingenquote:
Nee hij denkt zelf dat hij kan zingen en hij laat ons ook denken dat ie kan zingen, maar dat is niet zo. Hij zingt gelukkig niet vals, maar hij heeft totaal geen zangstem!quote:
Volgens mij ook..Paul heeft daar geen tijd voor. Hij heeft zijn bedrijf E.V.A. en zijn programma's.quote:Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar dat was geloof ik echt gekheid
Nooit naar gekekenquote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef __Saviour__ het volgende:
K3 pakte het tenminste nog tof aan met een complete talentenjacht
Froger kan niet zingen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef Karina het volgende:
Sinds wanneer kan hij zingen? Ik ben geen fan van de Toppers, maar Rene Froger en Jeroen vd Boom (vooral die laatste kan ik niet uitstaan) kunnen wel zingen.
Mee eensquote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nee hij denkt zelf dat hij kan zingen en hij laat ons ook denken dat ie kan zingen, maar dat is niet zo. Hij zingt gelukkig niet vals, maar hij heeft totaal geen zangstem!
Echtquote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Thbio het volgende:
Zo juist is er bekend gemaakt dat hij NIET de nieuwe topper wordt.
Monsieur Thénardieu in Les Mis was een echte zangrol hoor! Hij zingt juist erg goed.quote:Op zondag 1 november 2009 18:57 schreef Trusten het volgende:
[..]
Weet ik wel maar zijn rollen in musicals heeft hij niet echt hoeven zingen. Bijv. Lumiere in Beauty and the Beast en zijn rol in Les Mis deed hij wel liedjes maar speelde echt typetjes en kon dus op die manier zingen
Sorry, blijf het geen mooie zangstem vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |