quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Patch het volgende:
Dan komt "Over De Vloer" misschien ook terug???
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Patch het volgende:
Ze hebben wel goed al die aandacht er op weten te vestigen, volgens mij loopt die kaartverkoop straks als een treinquote:Op donderdag 3 december 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een farce.
Dat zal best. Genoeg SBS-ers die dit het summum van een avondje uit vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben wel goed al die aandacht er op weten te vestigen, volgens mij loopt die kaartverkoop straks als een trein
Dat zou helemaal top zijn!quote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Patch het volgende:
Ja, Jeroen blijft er ook gewoon in. Die durven ze er nu natuurlijk niet meer uit te gooien nu de kijvende kiftjes weer terug zijn allebeiquote:Op donderdag 3 december 2009 09:26 schreef bloodymary het volgende:
Maar wie gaat er dan weg, of zijn er dan vier?
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En ze zijn gelijk begonnen met het "inhijsen van grote onderdelen" :
[ afbeelding ]
Hahahaha!quote:Op donderdag 3 december 2009 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En ze zijn gelijk begonnen met het "inhijsen van grote onderdelen" :
[ afbeelding ]
Froger wel overigens, wat een dikke kop heeftie gekregen!quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:24 schreef Greys het volgende:
Grappig zo'n foute samenvoeging van twee berichten.
Je denkt echt even van 'Inhijsen? Zó zwaar is Gordon toch niet geworden de afgelopen tijd'?
quote:Frans Bauer eerste gast bij de Toppers.
Frans Bauer wordt de eerste gast bij de concerten van de Toppers. Dat onthulde de zanger maandagochtend in de radioshow van Edwin Evers. "Ik zie geen reden om dat niet te doen", vertelde Bauer.
© ANP"Als ze mij bestellen, dan gaan we Arena afbreken", vertelde Bauer grappend. De zanger weet nog niet in wat voor glitterpakje hij zich moet hullen maar hij ziet er in ieder geval naar uit.
"Ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn om tussen vier van die klimpakken te staan." Bauer verklapte nog meer opmerkelijk nieuws. "Ik heb voor Sinterklaas Uggs gekregen voor mijn chicuahua."
Vorige week werd bekend dat Gerard Joling en Gordon zich hebben verzoend. De twee voormalige kemphanen kondigden donderdag aan terug te keren bij de Toppers.
Kijk! Dat is nog eens nieuwswaardig!quote:Op maandag 7 december 2009 13:06 schreef static het volgende:
"Ik heb voor Sinterklaas Uggs gekregen voor mijn chicuahua."
Nou zeker!quote:Op maandag 7 december 2009 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk! Dat is nog eens nieuwswaardig!
Een kruising tussen een chincilla en een chihuahua denk ik!quote:
quote:'Gerard Joling krijgt half miljoen euro per optreden'.
Gefluisterd wordt dat Topper Gerard Joling straks de lieve som van een half miljoen euro per avond verdient.
Dit meldt het weekblad Privé. "In een nachtelijk gesprek met Gerard Joling dat spontaan tot stand kwam nadat zij elkaar in een restaurant troffen, heeft Rene Froger toen het ultieme bod op tafel gelegd en daarmee de Toppers vrijwel zeker van een vroegtijdig einde gered."
'Geer' moet wel afstand doen van zijn deel in de verkoop van cd's en dvd's. "Maar het bedrag is gegarandeerd. Dat betekent dat zelfs wanneer er geen kaartje verkocht zou worden, Gerard recht heeft op minstens twee keer dat bedrag."
Gordon krijgt 'slechts' twee ton per avond. "Maar die is blij dat de toestanden achter de rug zijn en hij weer gewoon deel uitmaakt van de groep die hij heeft helpen groot te maken."
ik hoop het sooooooooooquote:Op donderdag 3 december 2009 16:52 schreef Patch het volgende:
En toch blijf ik hopen op een terugkeer van "Over de Vloer"
Alsof Froger ooit over bedragen zou pratenquote:
quote:Toppers geven extra show weg
Showbizz - door Redactie op 12-12-2009 @ 17:30
Nog voor de officiële verkoop begint, is het eerste concert van De Toppers op zaterdag 22 mei al uitverkocht. Daarom kondigen de zangers een extra show aan op vrijdag 21 mei. De voorverkoop begint overmorgen. "De belangstelling is extreem. Binnen no-time was het eerste concert uitverkocht", liet een woordvoerster vandaag weten.
Behalve de comeback van Gerard 'Geer' Joling en Gordon trakteren de zangers het publiek ook op een gastoptreden van Frans Bauer. Geer en Goor keerden begin deze maand terug, nadat zij eerder uit de succesformule waren gestapt. De beide oud-Toppers is gevraagd terug te komen, omdat het publiek en de overgebleven Toppers Jeroen van der Boom en René Froger volgens het management geen nieuwe zanger wilden.
Joling vertrok in 2008, na onenigheid rond de realiteitsoap De Toppers op weg naar Moskou en wegens ruzie met collega Gordon. 'Goor' stapte in september op, naar eigen zeggen wegens aanhoudende negatieve publiciteit.
Ja, stel je voor dat je af en toe lekker los gaat op foute meezingersquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:15 schreef Duderella het volgende:
Jemig, je gaat je bijna zorgen maken over de statistische kans dat je mensen kent die mensen kennen die een kaartje voor zo'n concert hebben gekocht.
Of zou je nog wat mazzel kunnen hebben met het milieu waarin je je beweegt of zo? Brrrrr.
Dat kan smaakvoller dan dat je naar die drie (vier) kwasten gaat staan kijken hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je af en toe lekker los gaat op foute meezingers
Ok, point takenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat kan smaakvoller dan dat je naar die drie (vier) kwasten gaat staan kijken hoor.
Vooral die Geer en Goor. De onderbroekenlol.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Duderella, ik heb geen pittig kort kapsel maar ik ben wel ooit bij De Toppers geweest
Nou nee, laat diemaar weg eigenlijk, want ik heb me echt uitstékend vermaakt (we hadden gratis kaarten trouwens...) terwijl ik normaal echt niet van die muziek hou en geen slok van een borrel op had.
Steeds veren in je mond van de boa's van de 'dames' naast je, maar wat een sfeer daar!
Zou er niet nog eens heen hoeven, maar een keer meemaken was eigenlijk heel erg leuk to be honest.
Zie je welquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Duderella, ik heb geen pittig kort kapsel maar ik ben wel ooit bij De Toppers geweest
Nou nee, laat diemaar weg eigenlijk, want ik heb me echt uitstékend vermaakt (we hadden gratis kaarten trouwens...) terwijl ik normaal echt niet van die muziek hou en geen slok van een borrel op had.
Steeds veren in je mond van de boa's van de 'dames' naast je, maar wat een sfeer daar!
Zou er niet nog eens heen hoeven, maar een keer meemaken was eigenlijk heel erg leuk to be honest.
Jawelquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, wat doe je![]()
![]()
Heb je geen foto van die avond?
Ik denk 2008! Er waren toen in elk geval 7 (!) concerten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |