Ik heb ook last van beide problemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een beetje vreemd probleem: de trilfunctie werkt niet helemaal goed, als ik mijn telefoon instel op 'stil' gebeurt er helemaal niks als ik gebeld/sms word. Dit terwijl ik gewoon de trilfunctie in het profiel aan heb staan.
Als ik hem bijvoorbeeld instel op 'luid' doet de trilstand het wel. Echter als ik in 'luid' het geluid uit zet is de trilfunctie ook in één keer weer weg.
Ook heb ik last van mensen die ik aan mijn contacten lijst heb toegevoegd alleen het nummer in beeld komt. Terwijl ik al 10 keer geprobeerd heb om gewoon naam en voornaam in te vullen.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb versie 5.00.50s60.9quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:43 schreef ManAtWork het volgende:
Welke versie heb je? Ik heb in 5.00.50 hetzelfde. Het groene vinkje reageert daar niet.
Net even geprobeerd op v.5.00.60. Ook hier blijft ie hangen,...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb versie 5.00.50s60.9
Da's waarschijnlijk dezelfde. Heel vervelend tijdens het navigeren is dat
Het alternatief is?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Net even geprobeerd op v.5.00.60. Ook hier blijft ie hangen,...
Dan maar het alternatief.
quote:
Mijn automatische updater zegt van nietquote:Op maandag 21 september 2009 13:37 schreef Swingding het volgende:
Er is een nieuwe software update. de 31.0.008 voor onder andere een verbeterde performance. Ben alleen een beetje huiverig geworden na de laatste keer
De mijne van wel, maar als ik wil updaten knalt ie eruit vlak nadat ie de internetverbinding heeft gemaaktquote:Op maandag 21 september 2009 13:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Mijn automatische updater zegt van niet
heb jij een branded toestel of niet? Mijne is t-mobile en ik denk niet dat ik hier mag vragen hoe ik er vanaf komquote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
De mijne van wel, maar als ik wil updaten knalt ie eruit vlak nadat ie de internetverbinding heeft gemaakt
Ja hoor dat mag je vragen. Je kan gewoon naar een Nokia Service Point gaan en daar de 'branding' (of hoe dat ook heet) kunnen ze gewoon verwijderen en nieuwe software erop zetten. Da's nog gratis ook.quote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef MarkyB het volgende:
[..]
heb jij een branded toestel of niet? Mijne is t-mobile en ik denk niet dat ik hier mag vragen hoe ik er vanaf kom
Nope, heb 'm via KPN, maar dat vind je gelukkig nergens terugquote:Op maandag 21 september 2009 15:07 schreef MarkyB het volgende:
[..]
heb jij een branded toestel of niet? Mijne is t-mobile en ik denk niet dat ik hier mag vragen hoe ik er vanaf kom
Ja dat lukte mij de vorige keer ook, maar dat was thuis via m'n eigen wifi, zit nu op m'n werk en nu lukt het niet, ook niet via 3G trouwens.quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Swingding het volgende:
Het is me dit keer gelukt zonder problemenGewoon via de update mogelijkheid op de telefoon zelf.
Die van mij zit ook al een weekje op versie 31.quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Swingding het volgende:
Het is me dit keer gelukt zonder problemenGewoon via de update mogelijkheid op de telefoon zelf.
Lees maar terug, of net boven me, de blokkeercode lag vorige keer erg dwars. Gsm 3 weken kwijt geweest.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat lukte mij de vorige keer ook, maar dat was thuis via m'n eigen wifi, zit nu op m'n werk en nu lukt het niet, ook niet via 3G trouwens.
Ohhhh dat is hetzelfde als wat mij gebeurde de eerste keer. Had ik nog zo voor gewaarschuwd.quote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die van mij zit ook al een weekje op versie 31.
Enige probleem dat ik had was dat mijn blokkeringscode opeens niet meer werd herkend. Maar dat is ondertussen ook opgelost. Niet dankzij de NCP's. Die hadden alleen als oplossing het opsturen van het toestel.
Heb het ook bij een eerdere update gehad maar toen was het te omzeilen door het toetsenbord in de alfanumerieke mode te zetten en dan ajtdmw in te tikken in plaats van 258369.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Swingding het volgende:
[..]
Ohhhh dat is hetzelfde als wat mij gebeurde de eerste keer. Had ik nog zo voor gewaarschuwd.Maar hoe heb jij dat probleem opgelost dan?
De update is me ondertussen wel gelukt, maar dan via Nokia PC Suitequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:49 schreef Swingding het volgende:
[..]
Lees maar terug, of net boven me, de blokkeercode lag vorige keer erg dwars. Gsm 3 weken kwijt geweest.![]()
Nee, niks met m'n telefoon gedaan verder. Beetje vreemd allemaal, ik zal mijn wekker wel 5 minuten eerder zetten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef ManAtWork het volgende:
Heb je de software misschien voorzien van een update?
Het is een vaker voorkomend probleem na een update. Voor zover ik heb gelezen is er nog niet echt een éénduidige oplossing voor gevonden. Soms is het opeens opgelost, soms werkt het om het alarm te verwijderen en opnieuw in te stellen.
Bij mij doen die sporttrack dingen het ook allemaal niet. Erg kut. Volgende telefoon wordt zeker een iPhone.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:25 schreef Klonk het volgende:
allebei net geprobeerd en beide geen resultaat, maakt toch geen fuck uit welke versie ik download toch ? (qua telefoonmodel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |