quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef ManAtWork het volgende:
Vraagje: na de update naar v.30 valt me het volgende op. Als ik een taak instel met een herinnering, geeft ie op het ingestelde tijdstip maar één keer het deuntje en schakelt dan weer terug in de normale stand. Normaal krijg ik het venster met 'OK' enzo.
Zijn er meer mensen die dit hebben? (Of zal het aan mijn theme liggen?)
Geen idee, maar de wekkerfunctie doet het iig nog prima met de laatste firmware, met [stop] en [snooze]quote:
Heb je al eerder via wifi contact gemaakt met internet? Anders moet ie idd eerst het password van je router weten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef MarkyB het volgende:
Ik kan nog steeds niet updaten vanuit het toestel, wel vanuit nokia pc suite.
Als ik dus de update start in mijn toestel dan wil hij een serverprofiel hebben met gebruikersnaam en wachtwoord, terwijl er een internetprofiel is welke gewoon werkt.
Ik zal het zo eens proberen, de info die hij vraagt nadat ik op ' nieuw serverprofiel aanmaken' heb geklikt:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je al eerder via wifi contact gemaakt met internet? Anders moet ie idd eerst het password van je router weten.
Zo staat deze standaard ingevuld.quote:Servernaam (server 1)
server-ID (Is verplicht)
serverwachtwoord (****)
toegangspunt (Altijd vragen)
hostadres (Is verplicht)
poort (80)
gebruikersnaam (Is verplicht)
wachtwoord (****)
configuratie toestaan (Ja)
netwerkverificatie (Nee)
Die doet het bij mij ook zonder problemen hoewel ik daar ook verschillende mensen over hoor met problemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, maar de wekkerfunctie doet het iig nog prima met de laatste firmware, met [stop] en [snooze]
Kun je niet kiezen om het internetprofiel te gebruiken? Hij geeft bij mij namelijk de keuze welke verbinding gebruikt moet worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef MarkyB het volgende:
Ik kan nog steeds niet updaten vanuit het toestel, wel vanuit nokia pc suite.
Als ik dus de update start in mijn toestel dan wil hij een serverprofiel hebben met gebruikersnaam en wachtwoord, terwijl er een internetprofiel is welke gewoon werkt.
Dan zegt ie "Select connection:" en is standaard mijn wifi geselecteerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef MarkyB het volgende:
Als ik een internetverbinding 'hard' ingeef dan kan ik dus wel kiezen voor t-mobile internet en wifi enzo, maar dan blijven alle andere opties nog oningevuld. Ik moet bijvoorbeeld nog steeds het host adres en gebruikersnaam+wachtwoord ingeven.
Als jullie de update starten (menu=>telefoon=>telefoonbeheer=>apparaatupdates=>opties=>serverprofielen) Wat staat daar dan?
Klopt. Ik doe hetzelfde wat remlof zegt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef MarkyB het volgende:
Het pad welke jij bewandeld is in ieder geval hetzelfde, ik was al even bang dat ik een hele verkeerde optie tepakken had. Hoef jij alleen maar een verbinding te kiezen dan? Geen compleet profiel invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |