Als je echt griep hebt dan lig je plat op bed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Blijkbaar kun je gewoon fokken, ergo:
-zo druk is het niet op je werk
-als je echt ziek bent, kun je niet achter de pc zitten, dus stel je je aan.
Dat sowieso.quote:
Ik ga NU vertrekken pas.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
Blijkbaar kun je gewoon fokken, ergo:
-zo druk is het niet op je werk
-als je echt ziek bent, kun je niet achter de pc zitten, dus stel je je aan.
Mexicaanse griep!1!1!! Snel, zet het luchtalarm aan en zet de straat van TS af in een omtrek van 20 meter rond zijn huis!1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Mexicaanse griep, als je gaat werken ben je een kutventje.
Gewoon thuiszitten, uitzieken en dan weer naar werk toe.
Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
jaaaaaaaa mexicaanse griepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Niet luisteren naar mensen die tof lopen te doen op forum dat je gewoon moet werken, dat zijn de mensen die bij een loopneus al thuis blijven.
Jij denkt mij te kennen blijkbaar?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik gok op antwoord B.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent een dokter ofzo? Of een internetheld?
Alsof iedereen het alleen maar van TS kan krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
De overgrote meerderheid van leidingevenden is kansloos dus dit verrast mij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker kansloze baas ook, je hebt griepje (moet in deze tijd toch al wat alarmbellen laten rinkelen) en dan moet je gewoon komen werken zodat je ff de mensen die er nog wél zijn kan besmetten?
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griepquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
Klopt, maar lijkt me als manager toch lullig als in ene 1/3 van de mensen die er nog wél zijn ook uitvalt. In sterftecijfer ownt de normale griepen dikke ballen. Maar de Mexicaanse griep zou veel besmettelijker moeten zijn (aldus onze Grote Leiders), en dat is waarom je er meer 'last' van zal hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is overrated zolang er meer mensen doodgaan van een normale griep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |