Nee? Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Daar krijg je geen componenten verf mee weg.
Nonsens, daar betaal je die premie voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:31 schreef giscard het volgende:
Die plastic delen kun je nabestellen.
Die zijn gewoon te koop.
En : potje breken; potje betalen. Niet janken over verzekering.
Van commandant word plastic dof.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:48 schreef Adfundum het volgende:
Ik denk wel dat dt onder je WA valt, maar anders: polijsten met commandant, ben je even mee bezig, maarja
Kloptquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Sideskirt spuiten![]()
Je klinkt als een pauper.
Ja zoiets had ik ook. Mooi dan weet ik dat. Thanx!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nonsens, daar betaal je die premie voor.
Vast een Golfje GTIquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Sideskirt spuiten![]()
Je klinkt als een pauper.
OMG, als ik het niet dachtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Klopt![]()
Dit is zijn project![]()
[ afbeelding ]
Toch lijkt het mij dat dit een gevalletje nalatigheid is en dat de verzekering niet zal uitkeren. Bel ze eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook. Mooi dan weet ik dat. Thanx!
Heb jij een auto? Jouw bumpers zijn ook van plastic hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Die playmobil auto met al dat plastic
Ja had ik geprobeerd maar toen werd het plastic zacht dus ben maar rap opgehouden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:04 schreef Basp1 het volgende:
Kun je niet een klein hoekje toch even met thinner proberen schoon te maken, daarna snel weer verwijderen en misschien lukt het zo wel om die nevel weg te krijgen zonder het kunststof op te lossen.
Ach ik zei ook al: het is nu metallic groenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef Griebus het volgende:
Zijn motor dan ook maar gewoon overspuiten in die kleur.. allebei blij
Ja ik heb een (lease) auto, en mijn bumperts zijn idd ook van plastic, maar ik ga hem niet helemaal aan beide kanten met nog meer plastic uitbouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Jouw bumpers zijn ook van plastic hoor.
Oh ja?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Heb jij een auto? Jouw bumpers zijn ook van plastic hoor.
Als de kunststof delen gespoten zijn in de kleur, kun je waarschijnlijk wel reinigen met Thinner. De lak kan er wel (even) tegen. Wel zeer omzichtig werken, en bij voorkeur die delen losnemen voor de behandeling.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:04 schreef Basp1 het volgende:
Kun je niet een klein hoekje toch even met thinner proberen schoon te maken, daarna snel weer verwijderen en misschien lukt het zo wel om die nevel weg te krijgen zonder het kunststof op te lossen.
Oké dan...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:07 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja had ik geprobeerd maar toen werd het plastic zacht dus ben maar rap opgehouden.
In principe is élk voorval te voorkomen als je de juiste voorzorgsmaatregelen neemt. Over het algemeen keert de verzekering niet uit als er opzet in het spel is, iets wat hier niet aan de orde is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb een (lease) auto, en mijn bumperts zijn idd ook van plastic, maar ik ga hem niet helemaal aan beide kanten met nog meer plastic uitbouwen![]()
Maar ieder z'n ding![]()
Ontopic lijkt t me gewoon verzekeringskwestie, ff duidelijk in de voorwaarden kijken of ze niet moeilijk gaan doe dat je het wellicht had kunnen voorkomen...
Ik zit op mn werk, vergeef me, moet af en toe snel zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |