Eens, hier in Nederland krijg je maar een paar jaar als je een mens ombrengt laat staan als je dat met een dier doet...Daar zou eens verandering in moeten komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Nadeel is dat dierenlevens niet extra zwaar worden bestraft omdat deze compleet weerloos zijn.
Daarom ben ik ook voorstander van eigen rechter in dit soort situaties en gewoon benzine over die kerel/dame en vuurtje erbij, en dan zorgen dat deze persoon het overleeft uiteraard anders is het nutteloos.
Wat een zieke geesten lopen er toch rond in dat topic staat ook een artikel over een verkrachtte katquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:56 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
2 maanden cel geloof ik en een levenslang verbod op het houden van dieren. Op Google wordt ik doorverwezen naar Stormfront . Schijnbaar zijn die er ook mee bezig geweest...
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=572455&page=2
Dat inderdaad...Je hoort vaak genoeg over seriemoordenaars die begonnen zijn met dierenmishandeling.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
Eens met dat de straffen juist voor dit soort dingen omhoog mogen. Wat mij betreft kan je best vastleggen dat mishandeling van weerloze dieren flink zwaar gestraft word. Al die huilies altijd 'ja maar het is toch géén mens', nee inderdaad, daar zijn dit soort figuren te zwak voor om een mens te lijf te gaan...
En zeker dit soort bizarre dingen, dit is niet gewoon je kat een schop verkopen ofzo. Vaak opmaat naar nóg meer ongein.
Overigens vind ik ook dat de wet best onderscheid mag maken in geweld tegen 'zwakkere mensen', dus mishandeling van ouderen/kinderen. En dat dus zwaarder straffen. Maar goed, dat is een utopie.
Communismequote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Verkapte -zie mij communist zijn- post![]()
the cat "Clyde" was observed to have…severe hemorrhages in eyes, hemorrhages of tongue, fractured and displaced teeth, was unable to stand or walk, vomited blood, was incontinent, severe liver trauma, flaccid rectal muscles and splayed rear legs consistent with an object being forced into the rectum or with sexual assault, 7 broken ribs, some freshly broken and others in stages of healing. (The Veterinarian) also advised that all of Clyde's nails were broken and split. She advised that there was blue and yellow fleece fibers trapped in the broken and split nails.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat een zieke geesten lopen er toch rond in dat topic staat ook een artikel over een verkrachtte kat![]()
![]()
![]()
Gewoon hun gang laten gaan dan maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Bosbeetle het volgende:
ja en geestezieken worden beter van ze in de gevangenis stoppenecht hoor
lobotomie!quote:Op maandag 12 augustus 2009 12:14 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gewoon hun gang laten gaan dan maar!
Jup net als mensen die een kat verlamd rijden en dan niet de moed hebben om even achteruit te om hem dat laatste stukje leven ook even weg te nemenquote:Op maandag 12 augustus 2009 12:41 schreef 3keernix het volgende:
Zulke mensen meteen nekschot geven die zoiets uithalen
Mensen die er genoegen in scheppen om dieren te folteren hebben een gevaarlijke kronkel in hun kop.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat inderdaad...Je hoort vaak genoeg over seriemoordenaars die begonnen zijn met dierenmishandeling.
Val toch kapot man. Ik heb maandag mijn poes van straat mogen halen, was blij dat ze nog een beetje op mijn poes leek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup net als mensen die een kat verlamd rijden en dan niet de moed hebben om even achteruit te om hem dat laatste stukje leven ook even weg te nemen
Wat deed jou poes op straat? Wil je niet dat dieren aangereden worden hou ze dan van de straat af. Heb je gelijk het punt dat mij het meest irriteert aan katten en vooral de baasjes ze houden hun beesten niet thuis maar laten ze maar rondlopen. Meestal als er ergens een hond losloopt loopt iedereen te schreeuwen dat het gevaarlijk is en die poezen worden savonds gewoon de deur uitgeschopt of erger nog hebben een kattenluik. Hou die beesten lekker in je eigen tuin.quote:Op maandag 12 augustus 2009 12:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Val toch kapot man. Ik heb maandag mijn poes van straat mogen halen, was blij dat ze nog een beetje op mijn poes leek.
Hij heeft wel rare oren voor een konijnquote:Op maandag 12 augustus 2009 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Speciaal voorBosbeetle
omdat hij zo met katten is begaan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |