Je mening over die ambulance slaat nergens op, die mensen doen het vrijwillig, die ambulance word betaald van giften en sponsoring. Hoogstens dat ze een of andere subsidie krijgen van de overheid ofzo, maar verder helemaal niks. Dus het is totale onzin daarop af te gaan zitten geven, want het is dus niet van belastingcenten ofzo. Gewoon een groepje mensen die t beste voor heeft met die dieren. Imho niks mis mee. Dat jij het onzin vind zegt meer over jou.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Niks obvious troll.
Ik heb gewoon een enorme hekel aan die dubbele moraal van mensen. Wat ik al zei, het is gewoon zo hypocriet als het maar zijn kan. Huilen om een katje maar wel andere dieren doden.
En dat ze ergens anders die ambulances en dat geld goed kunnen gebruiken, ga je maar zelf eens bekijken. Dan piep je wel anders waarschijnlijk.
(misschien nog erger dan dit katje) Oke die laatste was wel troll
Imho kunnen ze dat geld aan betere dingen besteden ja. Er zijn genoeg plekken waar die ze dingen beter kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mening over die ambulance slaat nergens op, die mensen doen het vrijwillig, die ambulance word betaald van giften en sponsoring. Hoogstens dat ze een of andere subsidie krijgen van de overheid ofzo, maar verder helemaal niks. Dus het is totale onzin daarop af te gaan zitten geven, want het is dus niet van belastingcenten ofzo. Gewoon een groepje mensen die t beste voor heeft met die dieren. Imho niks mis mee. Dat jij het onzin vind zegt meer over jou.
Jij gaat ff voor die mensen bepalen waar ze hun geld aan besteden?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Imho kunnen ze dat geld aan betere dingen besteden ja. Er zijn genoeg plekken waar die ze dingen beter kunnen gebruiken.
Ah, dus we mogen niet meer zelf bepalen waar we ons geld aan uit willen geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Imho kunnen ze dat geld aan betere dingen besteden ja. Er zijn genoeg plekken waar die ze dingen beter kunnen gebruiken.
En dat vinden de sponsoren niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Nog een troll.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Who cares, het is niet van belastingcenten, als die mensen het leuk vinden en hun geld eraan uit willen geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben het wel met harry eens al dat gedoe om een merel te reanimeren of een worm weer aan elkaar te naaien. En waarom zou er een ambulance voor nodig zijn is een dierenarts in auto niet genoeg?
Haha iddquote:Op maandag 12 augustus 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Who cares, het is niet van belastingcenten, als die mensen het leuk vinden en hun geld eraan uit willen geven.
Er zijn wel debielere stichtingen te bedenken dan dit hoor
Heb ik gezegd dat ik voor mensen bepaal waar ze hun geld aan moeten geven? NEIN!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij gaat ff voor die mensen bepalen waar ze hun geld aan besteden?![]()
Dat zou een mooie worden zeg, Harry-de-Aso bepaald wel ff waar je giften heen gaan
Verkapte -zie mij communist zijn- postquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:01 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Precies je kunt ze gewoon beter neerschieten of snel met een schop op de kop slaan, lijden ze ook niet zoveelquote:Op maandag 12 augustus 2009 10:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Verkapte -zie mij communist zijn- post![]()
Overigens is het mij niet te doen over dat er katten doodgemaakt worden, ik vind het ronduit vreselijk dat zo'n dier eerst immens veel pijn moet lijden. Dat de mens dieren doodt om te eten, oké, maar ze nutteloos op een pijnlijke manier omleggen omdat je dat stoer of vermakelijk vindt...
Moet je wel goed slaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies je kunt ze gewoon beter neerschieten of snel met een schop op de kop slaan, lijden ze ook niet zoveel
Daar moet je wel voorzichtig mee zijn kerel. Je wilt niet voor een verbrand kitten( hoe vreselijk ook) 5 jaar zitten lijkt me zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wel. Wat de consequenties dan zijn zie ik daarna wel weer.
Ja klopt, dat was mooiquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:35 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Daar moet je wel voorzichtig mee zijn kerel. Je wilt niet voor een verbrand kitten( hoe vreselijk ook) 5 jaar zitten lijkt me zo.
Laatst stond er op Youtbe ook filmpjes van een gast die zijn katten mishandelde en sloeg enz .Weet niet meer precies wie of waar maar die gast hebben ze mooi gepakt .
Dat dus...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wel. Wat de consequenties dan zijn zie ik daarna wel weer.
2 maanden cel geloof ik en een levenslang verbod op het houden van dieren. Op Google wordt ik doorverwezen naar Stormfront . Schijnbaar zijn die er ook mee bezig geweest...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was mooi![]()
2 van die faalhazen die een youtubefilmpje hadden hoe ze die kat ff met paar flinke vuistslagen in de badkamer mepten en tegen de muur aangooiden![]()
Binnen no-time z'n NAW gegevens in de comments, vraag me af hoe dat is afgelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |