Zoals?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:25 schreef Frollo het volgende:
Het kan weleens storend zijn, maar ik denk dan maar zo: er zijn ergere dingen.
Dat ook ja. En het feit dat er tegenwoordig al-tijd nog een auto aan komt racen als het voetgangerslicht al op groen is gesprongen. Altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef Z het volgende:
Ik erger me de laatste tijd vooral aan motoren, scooters en luidruchtige auto's en hun bestuurders.
Ach kom op. Leven en laten leven, zeg ik altijd maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Genocide.
Dan laat je het toch gewoon in het bos achter?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:29 schreef herzberg het volgende:
stel je voor dat je een pleuritishekel hebt aan dat mormel dat uit jouw/haar buik tevoorschijn gekomen is, wat zet je dan op dat geboortekaartje???
Ik erger me aan buschauffers die tergend langzaam rijden om niet te vroeg bij de volgende halte te zijn, waardoor ik - nadat ik uit alle macht heb geprobeerd om met mijn buik een sprintje te trekken - net mijn trein weg zie rijden .quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef Z het volgende:
Ik erger me de laatste tijd vooral aan motoren, scooters en luidruchtige auto's en hun bestuurders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |