Thank god dat het niet dezelfde dame was die dat ons vertelde vanavondquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:22 schreef Sinaasapple het volgende:
Dit is mij laatst ook verteld door een dame, maar kon het me ook moeilijk voorstellen, benieuwd naar de reacties van de dames hier...
Het zou me niet verbazenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:23 schreef Me. het volgende:
[..]
Thank god dat het niet dezelfde dame was die dat ons vertelde vanavond
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:16 schreef Me. het volgende:
Nou vernam ik net van een vriendin dat een meisje zichzelf binnen 10 seconden klaar kan laten komen. Ben ik nou gek of zo onbekwaam dat ik dat met al mijn ervaring niet kan?
Ik lachte haar min of meer uit om die bewering, te meer omdat mannen dit al niet eens kunnen. Laat staan vrouwen, die altijd al klagen dat ze niet zo snel klaar kunnen komen.
Voor de dames dus de vraag, kan jij jezelf binnen 10 seconden klaar laten komen? Ik geloof er namelijk niet veel van, maar als een aantal het hier beamen dan moet ik het wel geloven :-P
Ik had het dan ook niet over youtube, of over meerdere keren klaar laten komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:50 schreef IndridKoud het volgende:
[..]
Je kan een meisje minstens 1 uur achter elkaar laten klaarkomen als je het goed doet. Daar moet je wel wat energie in investeren vooraf. Bijv. bepaalde massages exerceren en met groots toewijding de vooruitgezette hier voor benodigde drukpunten in haar lijf(je) beaandachten. Je kan werkelijk haar lichaam 1 grote clitoris laten verworden en van gekheid niet laten weten waar ze is. Maar op youtube is het altijd makkelijker dan het lijkt.
sorry heurquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:54 schreef Me. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over youtube, of over meerdere keren klaar laten komen.
Mijn vraag was of een meisje binnen 10 seconden klaar kan komen. Dat is wat mij verteld werd vanavond, en ik was even benieuwd of een aantal dames dit misschien konden beamen.
Hehequote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:45 schreef Sakura het volgende:
En dan vraag je niet om een demonstratie
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
In normale staat is het ook overdreven.
En een eerste keer klaarkomen kan ik echt niet binnen 10 seconden heb ik iets langer voor nodig.
Maar voor een 2de orgasme kan 10 seconde makkelijk.
Clitoraal of vaginaal? Of beide? Mijn vriendins spot is altijd wat overgevoelig als ze net is gekomen. Heb ik zelf trouwens ook . Als ik net gekomen ben vind ik overdreven stimulatie niet fijn voelen. Even bijkomen en dan kan ik wel weer verder maar niet meteen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
En een eerste keer klaarkomen kan ik echt niet binnen 10 seconden heb ik iets langer voor nodig.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:16 schreef Me. het volgende:
Nou vernam ik net van een vriendin dat een meisje zichzelf binnen 10 seconden klaar kan laten komen. Ben ik nou gek of zo onbekwaam dat ik dat met al mijn ervaring niet kan?
Ik lachte haar min of meer uit om die bewering, te meer omdat mannen dit al niet eens kunnen. Laat staan vrouwen, die altijd al klagen dat ze niet zo snel klaar kunnen komen.
Voor de dames dus de vraag, kan jij jezelf binnen 10 seconden klaar laten komen? Ik geloof er namelijk niet veel van, maar als een aantal het hier beamen dan moet ik het wel geloven :-P
Ja dat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
Ze heeft toch ook niet gezegd vanuit het niets?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef Me. het volgende:
In principe is het dus vrijwel onmogelijk om vanuit het niets binnen 10 seconden klaar te komen, zoals ik zelf ook al dacht dus
Inderdaad vanaf het moment dat ze begint met het masturberen, maar wel zonder geil te zijn van te voren of zonder voorspel oid. Dat heeft ze er dan wel weer duidelijk bij gezegd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook niet gezegd vanuit het niets?
Ik neem aan dat ze bedoelt vanaf het moment dat ze begint met fysieke stimulatie, en dat is wel mogelijk.
Logisch, ik ben altijd eerst geil en ga dan masturberen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef Me. het volgende:
[..]
Inderdaad vanaf het moment dat ze begint met het masturberen, maar wel zonder geil te zijn van te voren of zonder voorspel oid. Dat heeft ze er dan wel weer duidelijk bij gezegd.
Dan denk ik dat zij niet weet wat klaarkomen is, dan voelt ze gewoon het eerste 'hikje' en denkt ze dat dat het is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:40 schreef Me. het volgende:
Inderdaad vanaf het moment dat ze begint met het masturberen, maar wel zonder geil te zijn van te voren of zonder voorspel oid. Dat heeft ze er dan wel weer duidelijk bij gezegd.
T. ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
lijkt me wel hip hoor, op zo'n groot wit doek (H)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:54 schreef Me. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over youtube, of over meerdere keren klaar laten komen.
Mijn vraag was of een meisje binnen 10 seconden klaar kan komen. Dat is wat mij verteld werd vanavond, en ik was even benieuwd of een aantal dames dit misschien konden beamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |