Inderdaad, hij heeft er ook baat bij als Honda nog bij VVV blijft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
quote:''We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil.''
Hij zegt dat hij hem wil behouden om de prijs op te drijven. Als je zegt "Och laat maar lopen", dan ga je heel anders de onderhandelingen in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Berden wil hem het liefst behouden (tot de winterstop). Maar als hij verkocht wordt dan liever zo snel mogelijk zodat ze zelf nog de tijd hebben om eventueel een vervanger te regelen.
En de salariskosten niet te vergeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:56 schreef methodmich het volgende:
De uitslag van de Honda-poll is duidelijk:
FOK!: \"Honda moet naar topclub\"
Maandag is er wel gesproken over een overgang naar Feyenoord, maar het is idd de vraag of hij dat zelf ziet zitten.
Zo is het helemaal niet gegaan. Maar dat kunnen we nog 5x zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Ey PSV, nou heb ik iets!"
" Wa dan, Sjefke?"
" Honda, van VVV, voor 1 miljoen is ie van jullie"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" Eeeey, die Honda. Doe mij die voor 1 miljoen!"
" Neeje, kost 10 miljoen, "witsewel"
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
klopt als een bus. Ik stond naast je!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Joah Woahquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
" Wa dan, Sjefke?"
" Neuh"
- 6 maanden later -
- Teletekst pagina 832 -
" 1 toch, pik"
" Nee lul. 10"
" Oh kut. Iets te laat"
Echt hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef BeamofLight het volgende:
Wel waar. Ik was er zelf bij trouwens.
Lukt je niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:33 schreef fratsman het volgende:
Blijven tot de winterstop. Solide in het linkerrijtje staan en dan verkopen voor 12.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronquote:Honda blijft bij VVV
Keisuke Honda blijft de komende tijd spelen voor VVV-Venlo. Gisteren liep de deadline af die voorzitter Hai Berden zelf had gesteld. Bovendien wezen de Venlonaren nog een bod van een buitenlandse club af.
"Ons heeft geen enkele concrete offerte bereikt binnen de kaders die we gesteld hebben", aldus Berden tegen De Limburger. "Er zat niks tussen wat Keisuke interessant vindt." De Japanner gaf eerder aan alleen naar een Nederlandse club te willen.
Berden verwacht dat 'het hele circus' in de winterstop weer gaat draaien. De club had de deadline gesteld op vrijdag. Aangezien er geen interessant bod in Venlo is binnengekomen, is een transfer van Honda van de baan.
Wellicht de betere oplossingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Honda gaat definitief nergens heen. Haske goei voor de competitie zeg ik
[..]
Bron
Idd, Hij zit in een flow maar hij is zeker geen 10 mil waard.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Honda viel tegen vandaag. Blijf erbij dat hij die 10 miljoen niet waard is, nog niet iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |