Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Baardjes zijn leuk. Ik heb geen baardje
Sleep well!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Denk niet dat het mij bepaald geweldig zal staan![]()
Maar het is vakantie, kan het eens gaan proberen![]()
En nu is het dan toch tijd om te gaan dromen
Arme jij.quote:
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:32 schreef Cybey het volgende:
[..]
Arme jij.
Heb gister tegen m'n baas gezegd dat ik het magere aanbod wat ze me hier doen (verlenging van contract) niet ga tekenen. Laatste werkdag
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoezo jouw centen, je bent zelf een uitkeringstrekkert, pummel!
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september beginquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar niet van mijn belastingcenten steun gaat trekken
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Heb al m'n vakantiedagen opgenomen en ben betaald vrij tot eind augustus en heb natuurlijk al een nieuwe baan waar ik in september begin
Interessant werkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, op die fietsch. Wat ga je doen?
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forumquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, lees je een beetje in, newbie
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere usersquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mensen die zich superieur t.o.v andere mensen voelen op dit forum![]()
![]()
Jawel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat jij nog niet superieur bent t.o.v. andere users
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is meer in deze categorie: [ afbeelding ]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam doen op zo'n laatste dag?
Klinkt als een goede tijdsbesteding.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niets, koffie halen, bureau opruimen, met mij rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |