abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:39:54 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_71807119
Bikinivrees houdt vrouwen thuis

Het rondlopen in bikini is voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Alleen al het idee zich te moeten tonen in een miniscuul lapje stof is voor zeker één op de tien vrouwen reden om de vakantie over te slaan.

FOTO ANP/OLAF KRAAK

Geconfronteerd met de vraag waar vrouwen het meeste tegen opzien, is het antwoord van bijna een derde van de ondervraagden: het rondlopen in badkleding op het vakantieadres, zo meldt Het Laatste Nieuws

45 procent van alle bikini's en badpakken die gekocht worden, worden zelfs nooit gedragen. Alleen in Groot Brittanië al wordt jaarlijks zo'n 335 miljoen euro uitgegeven aan outfits die nooit worden gedragen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Britse supermarktketen Tesco onder 3.000 vrouwen.

Twijfel over het eigen lijf, met of zonder kilootje extra, maakt dat vrouwen zich duidelijk ongemakkelijk voelen. Slechte gewoonten, zoals snoepen en/of weinig bewegen, komen in bikini direct aan het licht. Ook niemand ontsnapt aan het 'naakte' gevoel dat zich meester van hen maakt wanneer de eerste schreden in bikini worden gezet. Bloot en bekeken. Alles is zichtbaar.

Vrouwen geven toe dat ze verschillende tactieken hanteren om hun lichaam niet compleet bloot te geven. 11 procent slaat simpelweg de hele vakantie over, 30 procent draagt een t-shirt over de bikini of badpak en 12 procent blijft sowieso weg van strand of zwembad.

bron

Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
Schijt aan iedereen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:41:02 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71807138
Het vrouwelijk lichaam is gewoon mooi.

Wordt door media wel uitgebuit af en toe, maar heeft niks met onderdrukking te maken.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71807161
Badpak!!1
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:46:49 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71807246
Mooie vrouw in de OP btw...

Vrouwen moeten gewoon lekker zelf weten wat ze wel en niet dragen. Niemand verplicht ze om in een badpak of bikini rond te lopen, en niemand verbiedt het ze. Niet zo huillie-huillie doen dus.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:46:55 #5
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71807247
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:47:01 #6
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71807248
die chick uit de OP is best te geven btw
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  Donald Duck held woensdag 12 augustus 2009 @ 00:48:41 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71807267
misschien een idee om BMI-zones in te stellen op stranden. Mooie slanke mensen zitten dan bij elkaar en hebben geen last van dikkerds, en dikke mensen zitten op hun eigen strookje strand en hoeven zich niet te schamen en hebben niemand om jaloers op te zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:50:22 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71807293
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
misschien een idee om BMI-zones in te stellen op stranden. Mooie slanke mensen zitten dan bij elkaar en hebben geen last van dikkerds, en dikke mensen zitten op hun eigen strookje strand en hoeven zich niet te schamen en hebben niemand om jaloers op te zijn
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:54:24 #9
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71807354
De meid in de OP is best wel vruchtbaar. Beetje dikke hoofd, maar wel in verhouding met haar lichaam. Die kan je makkelijk 6 kinderen bezorgen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_71807370
Waar hebben vrouwen maatschappelijk het meeste last van? opgewonden mannen of afgunstige vrouwen
pi_71807461
Als vrouw moet je veel kunnen en dat kunnen ze ook! Maar visueel concurreren met vrouwen die niet echt bestaan is lastig zo niet onmogelijk. Als je niet tot op een bepaald niveau kunt meedoen ben je mikpunt van spot. Je moet steeds bewijzen dat je wel degelijk goed genoeg bent. Daar hebben veel vrouwen genoeg van denk ik. Echter er zijn ooklvrouwen die snel hun zelfvertrouwen kwijt raken op het moment dat ze kritiek krijgen op hun uiterlijk en dat kan ik weten
Geen sig.
pi_71807478
btw een mooie vrouw in OP
Geen sig.
pi_71807564
Kan iemand de TT aanpassen? Gewoon: aan elkaar schrijven die twee woorden, want het gaat over onderdrukking van vrouwen, niet over vrouwen van de onderdrukking.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:32:25 #14
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71809174
Waarom is dat vrouwenonderdrukking en hoor ik nooit iemand over het grote onrecht dat mannen wordt aangedaan in Calvin Klein reclames?

Flikker op. Je komt maar van je luie reet af vrouwmensch.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:02:35 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71809477
Dus nu hebben we vrouwen, die zich het hele jaar volvreten (nouja, niet alleen vrouwen doen dat) en dan opeens klagen dat ze niet in een bikini passen zonder zich ervoor te moeten inspannen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:11:20 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71809552
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:
...of iedereen accepteert zichzelf en elkaar gewoon zoals die is, en trekt zich verder nergens iets van aan...
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71810707
Ja, het is vrouwenonderdrukking als het vrouwenonderdrukking is als de mooiste vrouw de leukste man kan krijgen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 09:34:58 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71810732
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71810758
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:54 schreef Ghazi het volgende:
De meid in de OP is best wel vruchtbaar. Beetje dikke hoofd, maar wel in verhouding met haar lichaam. Die kan je makkelijk 6 kinderen bezorgen.
Je kunt niet aan iemand zien of ze vruchtbaar is en veel kinderen kan baren.
Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.

Zo heeft men het altijd overdat brede heupen beter zijn om kinderen te baren, maar Aziaten zijn allemaal erg smal en die krijgen ook gewoon kinderen hoor.
Ook grote borsten zeggen niks over dat het met de borstvoeding beter gaat ofzo.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:53:44 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71811088
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:39 schreef Deadre het volgende:
Media, reclame spotjes , Billboards langs snelwegen, sextips voor vrouwen in bladen, nieuwste mode trends, je lijf zomerklaar voorbereiden, mooiste billen, haar moet glanzen, rimpels is uit den boze, een lekkere lijf etc waar vrouwen dagelijks mee geconfronteerd worden. Is dit geen vorm van onderdrukking?
Eerder zelfkastijding!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_71811787
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, bij een vrouw van 80 weet je dat wel zeker, maar een lichaam zegt niks over de vruchtbaarheid en het aantal kinderen dat kunnen worden gebaard.

Dat is niet waar. Knappe vrouwen zijn vruchtbaarder dan lelijke vrouwen (uitzonderingen die de regel bevestigen tellen niet - het gaat hier om kansen).
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_71812206
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:46 schreef mazaru het volgende:
Vrouwen moeten meer doen als de mannen. Die lopen net zo makkelijk trots, met die bierbuik naar voren, halfnaakt over het strand te paraderen.
Wat nou sixpack?
Zo'n held ben ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71814201
De hele strandcultuur draait toch om het uiterlijk en dan met name het lijf? Waar halen die dikke vrouwen het idee vandaan dat ze daaraan mee moeten doen?

Het strand is een ideale gelegenheid voor mooie jonge mensen om met hun lijf te paraderen. Laat het allemaal maar lekker zien. Jammer maar helaas, niet iedereen is lekker. Als je dat niet kunt accepteren heb je een persoonlijk psychologisch probleem. Dan kun je alsnog naar het strand, je moet alleen niet mee proberen te doen aan de hormoonkermis. Je hoeft ook niet naar het strand. Het is ook niet gezond of zo.

Meer dan vrouwen die balen dat ze geen lekker wijf zijn is het niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_71815814
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee oke, tegenwoordig niet meer. Maar in de goede oude tijd dat men nog aan vanalles dood kon gaan ('natuurlijke selectie') zei het lichaam weldegelijk wat over vruchtbaarheid. Uiteraard niets over het exacte aantal kinderen dat gebaard zou kunnen worden, maar wel het algemene idee van vruchtbaarheid. Daar draait het hele uiterlijk immers om.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:10:55 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71816707
Wie is die chick uit de OP trouwens? Gewoon een willekeurig lekker wijf op het strand, of een bekend model ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')