Zit ik vanmiddag wat te surfen naar wat uitgaansgelegenheden en kom ik op de site van Club Organza terecht.
http://www.cluborganza.nlSowieso al een baggersite, die opgezet is als een forum, maar een website moet zijn voor een discotheek. Afijn, nadat ik de ondoorzichtige structuur had doorgeworsteld zie ik het linkje party pics staan, ik denk leuk, om een idee te krijgen of het wat is om eens langs te gaan, aangezien de recensies toch vette censuur zijn en alleen positieve verhalen worden getoond op zo'n site.
Blijkt dat de party pics sectie een restricted area is

Dus ik het registreer knopje invullen en mijn hotmail accountje invullen, krijg ik zojuist onderstaande email terug...!
quote:
Je aanvraag om je te registreren bij Club Organza Erotische disco voor moderne mensen is afgewezen om een van de volgende redenen: Lees eerst op je gemak wat hieronder allemaal geschreven staat.
Wil je toegelaten worden op de site stuur dan eerst een foto met je inlognaam naar webmaster@cluborganza.nl Deze foto komt dan bij je profiel te staan. Verwijderen jullie deze foto.....helaas wij laten jullie dan niet meer toe op de site van cluborganza
Wij accepteren geen Hotmail en gratis e-mailadressen. Dit staat er allemaal duidelijk op de site, en ook nog een keer als als jullie je registreren. Wij laten GEEN MANNEN alleen toe met uitzondering van de vaste klanten van Club Organza.
Voor degene die alleen maar een Hotmail of een ander gratis e-mailadres hebben, meld het even aan de balie van Club Organza bij John of Anjo of aan een van de medewerkers en jullie worden alsnog toegelaten Meer info hierover zie laatste nieuws op onze site
Greettzz BertWebmaster Club Organza
Echt, WTF!!! Wat moet je met mijn foto en andere email?? Zodat je van te voren kan zien of ik je doelgroep ben, goed genoeg ben om toegelaten te worden en geen 50 plusser ben ofzo?!
Ik wil enkel de site wat meer bekijken en zien of het wat is om naar toe te gaan met m'n vriendin, maar als ik zo word benaderd, dan laat het maar helemaal zitten hoor! Stelletje arrogante assholes!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op
donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef
Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming