abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71806161
Zit ik vanmiddag wat te surfen naar wat uitgaansgelegenheden en kom ik op de site van Club Organza terecht. http://www.cluborganza.nl

Sowieso al een baggersite, die opgezet is als een forum, maar een website moet zijn voor een discotheek. Afijn, nadat ik de ondoorzichtige structuur had doorgeworsteld zie ik het linkje party pics staan, ik denk leuk, om een idee te krijgen of het wat is om eens langs te gaan, aangezien de recensies toch vette censuur zijn en alleen positieve verhalen worden getoond op zo'n site.

Blijkt dat de party pics sectie een restricted area is Dus ik het registreer knopje invullen en mijn hotmail accountje invullen, krijg ik zojuist onderstaande email terug...!
quote:
Je aanvraag om je te registreren bij Club Organza Erotische disco voor moderne mensen is afgewezen om een van de volgende redenen: Lees eerst op je gemak wat hieronder allemaal geschreven staat.

Wil je toegelaten worden op de site stuur dan eerst een foto met je inlognaam naar webmaster@cluborganza.nl Deze foto komt dan bij je profiel te staan. Verwijderen jullie deze foto.....helaas wij laten jullie dan niet meer toe op de site van cluborganza

Wij accepteren geen Hotmail en gratis e-mailadressen. Dit staat er allemaal duidelijk op de site, en ook nog een keer als als jullie je registreren. Wij laten GEEN MANNEN alleen toe met uitzondering van de vaste klanten van Club Organza.

Voor degene die alleen maar een Hotmail of een ander gratis e-mailadres hebben, meld het even aan de balie van Club Organza bij John of Anjo of aan een van de medewerkers en jullie worden alsnog toegelaten Meer info hierover zie laatste nieuws op onze site

Greettzz BertWebmaster Club Organza
Echt, WTF!!! Wat moet je met mijn foto en andere email?? Zodat je van te voren kan zien of ik je doelgroep ben, goed genoeg ben om toegelaten te worden en geen 50 plusser ben ofzo?!

Ik wil enkel de site wat meer bekijken en zien of het wat is om naar toe te gaan met m'n vriendin, maar als ik zo word benaderd, dan laat het maar helemaal zitten hoor! Stelletje arrogante assholes!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:58:59 #2
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_71806190
Whehehe. Hoezo een "exclusieve" club proberen te zijn.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:00:00 #3
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71806219
Je hebt een piemel.

Dus aan de balie melden bij John en Anjo.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:01:43 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_71806275
je snapt toch wel dat dit een paren / neukclub is?
En daar kom je als vent alleen niet in.
pi_71806386
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef Uro het volgende:
Whehehe. Hoezo een "exclusieve" club proberen te zijn.
Inderdaad, dat ja... Als je bij de gemeentegrens al een Kampo neerzet kom je niet ver
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Daniel1976 het volgende:
je snapt toch wel dat dit een paren / neukclub is?
En daar kom je als vent alleen niet in.
Welk deel snap je niet aan:

"...en zien of het wat is om naar toe te gaan met m'n vriendin,... "

En dan nog, de klacht gaat om het feit dat je een foto en een ISP email adres moet opgeven, om een site te bekijken!!!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:08:00 #6
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_71806442
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:06 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Inderdaad, dat ja... Als je bij de gemeentegrens al een Kampo neerzet kom je niet ver
[..]

Welk deel snap je niet aan:

"...en zien of het wat is om naar toe te gaan met m'n vriendin,... "

En dan nog, de klacht gaat om het feit dat je een foto en een ISP email adres moet opgeven, om een site te bekijken!!!
Ja, nou, als je dat weet is het toch simpel? Take it, or leave it.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_71806980
Clubsites zijn vaak om te huilen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:01:48 #8
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_71809468
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Clubsites zijn vaak om te huilen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:47:31 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_71812358
erotische disco:') voor moderne mensen LULZ
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')