Is dat niet riskant met de H1N1 die zich in de rondte grijpt op de vakantie-eilanden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:08 schreef electronique het volgende:
een vent die ik ken is zeker al 40 en gaat ook naar loret
Wanneer ga je naar Gambia?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sinds mijn 15e ga ik ieder jaar naar Lowlands ja.En toen ik 16 was met een vriendin naar Italië.
Verrassend he?
Veel mensen van jouw leeftijd zullen Lowlands voor alternatieve mensen vinden, laat hen ook lekker hun ding doen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Sinds mijn 15e ga ik ieder jaar naar Lowlands ja.En toen ik 16 was met een vriendin naar Italië.
Verrassend he?
Jij hebt er duidelijk geen Emmenthaler van gegeten, druiloor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Veel mensen van jouw leeftijd zullen Lowlands voor alternatieve mensen vinden, laat hen ook lekker hun ding doen.
Want?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen Emmenthaler van gegeten, druiloor.![]()
Wat boeit mij het nou dat zij dat alternatief vinden? Daar lig ik echt niet wakker van hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Veel mensen van jouw leeftijd zullen Lowlands voor alternatieve mensen vinden, laat hen ook lekker hun ding doen.
Nee, jij bent het niet eens met mijn 'vooroordelen', dat is wat anders. De meeste mensen hier hebben er nog meer dan mij, verschil is dat die jou beter uitkomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander hoe je vooroordelen kunt formuleren.
Dude.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, jij bent het niet eens met mijn 'vooroordelen', dat is wat anders. De meeste mensen hier hebben er nog meer dan mij, verschil is dat die jou beter uitkomen.
Het is Ritmo gek.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dude.![]()
Ben je dom of doe je alsof?
Daar schijn je tenten te hebben die eruitzien alsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef TeenWolf het volgende:
Ach man, wil je echt neuken?.. Ga naar Brasil !
En lekker met een tropische SOA terugkomenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef TeenWolf het volgende:
Ach man, wil je echt neuken?.. Ga naar Brasil !
Nu loop je in Brazilië de kans nooit meer terug te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En lekker met een tropische SOA terugkomen
Ga toch eens in op wat ik zeg of hou verder je mond, kutventje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dude.![]()
Ben je dom of doe je alsof?
Je bent echt gefrustreerd dat jij op je 17equote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die dat soort mensen verdedigen
Ik heb veel beters te doen dan je ego te strelen, racaille.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga toch eens in op wat ik zeg of hou verder je mond, kutventje.
Zeg Ritmo. Alsof jij zo'n stoere Salou ontmaagderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:
Je bent echt gefrustreerd dat jij op je 17enog met papa en mama zat te kaarten op camping Bosgoed in Drenthe he?
Ah. Jij bent zo graflelijk dat de enige keer dat je pussy kunt krijgen is als die 17 jarige smatjes ladderzat zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |