quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef ufopiloot het volgende:
Gemiddelde leeftijd 16/17, m'n reet. Genoeg jongeren daar rond de 20-30.
met pa en maquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:25 schreef aussieaussie het volgende:
Eens met TS!
Ik ben van het jaar 24 geworden en mijn volgende vakantie heb ik al geboekt. Het worden de Veluwen!
Inderdaad, met paps en mams in een trekkershutje op de hei in Drenthe is velen malen toffer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef star_gazer het volgende:
Llorett is sowieso voor zwakbegaafde mongolen. Oud of niet, je faalt gewoon keihard als je zo'n paupervakantie neemt.
Juistem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben 27 en ik sta het liefst nog ergens in Zuid-Spanje op de bar van een foute kroeg te gillen om tieten, terwijl ik me vol gooi met sterke drank, en jij een topic opent.
Leeftijd doet er niet toe. En daar heeft een ander al helemaal niks van te vinden.
Dat wil ik ook nog een keertje doen voor ik dood gaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben ruim over 30 en ga nog steeds, puur om jailbaits te neuken.
Ik wil graag een Hollandse aarsch danwel kut onder de Spaanse zon. Sue me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:19 schreef Adidah het volgende:
Overal in de wereld zijn lekkere kutjes te vinden. Mensen die dat na hun 25e nog steeds in Lloret de Mar blijven zoeken, leven gewoon dagelijks onder een steen. Terechte klacht.
Ja, want die zijn alleen in Spanje te vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil graag een Hollandse aarsch danwel kut onder de Spaanse zon. Sue me.
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die zijn alleen in Spanje te vinden_!!!
In Nederland ook. En dan ga je helemaal naar Spanje om Nederlandse meisjes te neuken. Blijf dan gewoon thuisquote:
Liever 10 jaar jonger dan 10 jaar ouderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
Precies. Lekker met een groep 55+'ers een oud kasteel bezoeken en vervolgens naar een wijnproeverij.
Net alsof je alleen in Lloret de Mar kunt zuipen en neukenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
Precies. Lekker met een groep 55+'ers een oud kasteel bezoeken en vervolgens naar een wijnproeverij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |