Op de basischool is niet hetzelfde als in de klas.... pummel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:47 schreef Ploertendoder het volgende:
kennelijk ben jij ook 25+ dan:')
Mooie edit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:46 schreef Rekkie het volgende:
Wat voor hinder ondervind jij daar van?
Hey.. het is laat.. ruggentufferquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Op de basischool is niet hetzelfde als in de klas.... pummel!
Zie editquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hey.. het is laat.. ruggentuffer
Ah ik deed een poging netjes te blijven..... nu realiseer me dat ik dat helemaal niet kanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooie edit.![]()
Zeg maar gerust, wat kan jou dat verrekken?
Hear Hear.... al had ik verwacht dat jij zeker 40 wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben 27 en ik sta het liefst nog ergens in Zuid-Spanje op de bar van een foute kroeg te gillen om tieten, terwijl ik me vol gooi met sterke drank, en jij een topic opent.
Leeftijd doet er niet toe. En daar heeft een ander al helemaal niks van te vinden.
1982 representquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hear Hear.... al had ik verwacht dat jij zeker 40 was
Checkquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben 27 en ik sta het liefst nog ergens in Zuid-Spanje op de bar van een foute kroeg te gillen om tieten, terwijl ik me vol gooi met sterke drank, en jij een topic opent.
Leeftijd doet er niet toe. En daar heeft een ander al helemaal niks van te vinden.
ehh...juist jaquote:Aantal posts: 55.888 (gemiddeld 40 per dag)
Daar zitten 40.000 post met "slotje" bijquote:
Wat wil je nu zeggen dan?quote:
Tering ik heb vaak onzin gelezen, maar dit echte poep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Leonidas82 het volgende:
gemiddelde leeftijd in Lloret is 16/17 als 22-jarige ben je al te oud voor dat gehucht. WTF moet je dan met je 26e daarLeuk detail, één van die wijven heeft een kind
Wat moet je als moeder in een tieneroord
Nou en mên. Wanneer je een kind krijgt stoppen de leuke dingen toch niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Leonidas82 het volgende:
gemiddelde leeftijd in Lloret is 16/17 als 22-jarige ben je al te oud voor dat gehucht. WTF moet je dan met je 26e daarLeuk detail, één van die wijven heeft een kind
Als 26 jarige hetzelfde doen als 17 jarigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Leonidas82 het volgende:
Vooral niet volwassen zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Leonidas82 het volgende:
TS doet een poging bijval te krijgen en nu ineens heeft er een van die 'wijven' een kindquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:53 schreef Leonidas82 het volgende:
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou en mên. Wanneer je een kind krijgt stoppen de leuke dingen toch niet?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja
consequenties heet dat![]()
iets met kont en blaren
en je vergeet een comma
Iets met onzinquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja
iets met kont en blaren
en je vergeet een comma
Opgelost slotjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Ploertendoder het volgende:
TS heeft er blijkbaar last van dat een ander een leuke vakantie heeft gehad en hij niet
En jij vergeet dat comma gespeld wordt als kommaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:59 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ja
iets met kont en blaren
en je vergeet een comma
kut!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:03 schreef Szura het volgende:
[..]
En jij vergeet dat comma gespeld wordt als komma
Lezen is ook een kunst hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:16 schreef TeenWolf het volgende:
die 26 jarige neukt 17 jarige meisjes daar en jij ts?
voorbindlul....kan toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Lezen is ook een kunst he![]()
Die 26-jarige is ook een wijf.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:20 schreef ufopiloot het volgende:
Gemiddelde leeftijd 16/17, m'n reet. Genoeg jongeren daar rond de 20-30.
met pa en maquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:25 schreef aussieaussie het volgende:
Eens met TS!
Ik ben van het jaar 24 geworden en mijn volgende vakantie heb ik al geboekt. Het worden de Veluwen!
Inderdaad, met paps en mams in een trekkershutje op de hei in Drenthe is velen malen toffer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef star_gazer het volgende:
Llorett is sowieso voor zwakbegaafde mongolen. Oud of niet, je faalt gewoon keihard als je zo'n paupervakantie neemt.
Juistem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Dat wil ik ook nog een keertje doen voor ik dood gaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben ruim over 30 en ga nog steeds, puur om jailbaits te neuken.
Ik wil graag een Hollandse aarsch danwel kut onder de Spaanse zon. Sue me.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:19 schreef Adidah het volgende:
Overal in de wereld zijn lekkere kutjes te vinden. Mensen die dat na hun 25e nog steeds in Lloret de Mar blijven zoeken, leven gewoon dagelijks onder een steen. Terechte klacht.
Ja, want die zijn alleen in Spanje te vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil graag een Hollandse aarsch danwel kut onder de Spaanse zon. Sue me.
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, want die zijn alleen in Spanje te vinden_!!!
In Nederland ook. En dan ga je helemaal naar Spanje om Nederlandse meisjes te neuken. Blijf dan gewoon thuisquote:
Liever 10 jaar jonger dan 10 jaar ouderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
Precies. Lekker met een groep 55+'ers een oud kasteel bezoeken en vervolgens naar een wijnproeverij.
Net alsof je alleen in Lloret de Mar kunt zuipen en neukenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
Precies. Lekker met een groep 55+'ers een oud kasteel bezoeken en vervolgens naar een wijnproeverij.
En word je volwassen en dan houd je je met nutigere dingen bezig dan je druk maken wie waar naar toe gaat!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Leonidas82 het volgende:
toch blijft het triest om als 26-jarige op zo'n puberbestemming rond te struinen
Als je 26 bent hoor je gewoon een vriendin/vriend te hebben en met haar of hem op vakantie gaan. Of gewoon samen met zijn of haar schoonouders naar de camping op Ameland of Zeeland en in de vakantie met hun overleggen wanneer er kinderen komen en waneer er een huis wordt gekocht![]()
eens komt de tijd dat je gewoon moet accepteren dat je ouder wordt en daar andere verplichtingen en verantwoordelijkheden bij komen kijken. Dan weet je ook dat het belachelijk is om op die leeftijd naar dat soort plaatsen te gaan
Ja.. voorzieningen voor oudere toeristen of mensen die voor de cultuur komen zijn daar natuurlijk niet.. Net alsof je in Scheveningen of Zandvoort zoveel cultuur kan opsnuivenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je alleen in Lloret de Mar kunt zuipen en neuken![]()
Waar beweer ik dat dat niet buiten Lloret kan? Nergens dus nutteloze opmerking.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Net alsof je alleen in Lloret de Mar kunt zuipen en neuken. Het geeft wel een mooie opsomming van het soort mensen wat je daar elke zomer kunt vinden...enigszins wereldvreemde kampers.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Adidah het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze geen geld hebben om buiten Europa op vakantie te gaan. Dan is de camping in Lloret de Mar een mooi alternatief.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Leonidas82 het volgende:
toch blijft het triest om als 26-jarige op zo'n puberbestemming rond te struinen
Als je 26 bent hoor je gewoon een vriendin/vriend te hebben en met haar of hem op vakantie gaan. Of gewoon samen met haar en je schoonouders naar de camping op Ameland of Zeeland en in de vakantie met hun overleggen wanneer er kinderen komen en waneer er een huis wordt gekocht![]()
eens komt de tijd dat je gewoon moet accepteren dat je ouder wordt en daar andere verplichtingen en verantwoordelijkheden bij komen kijken. Dan weet je ook dat het belachelijk is om op die leeftijd naar dat soort plaatsen te gaan
Zit je hokje lekker?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Leonidas82 het volgende:
Als je 26 bent hoor je gewoon een vriendin/vriend te hebben en met haar of hem op vakantie gaan. Of gewoon samen met haar en je schoonouders naar de camping op Ameland of Zeeland en in de vakantie met hun overleggen wanneer er kinderen komen en waneer er een huis wordt gekocht![]()
of naar finlandquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Leonidas82 het volgende:
Of wie al 5 zomers lang achter zijn pc zit te fokkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Adidah het volgende:
Je kunt wel merken wie er jaarlijks naar de camping in lloret de mar gaan.
QFT!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:50 schreef star_gazer het volgende:
Llorett is sowieso voor zwakbegaafde mongolen. Oud of niet, je faalt gewoon keihard als je zo'n paupervakantie neemt.
Dus je heb 2 opties mbt vakanties? Ik geef de voorkeur toch echt aan Zuid-Amerikaanse landen en daar lekker een paar werken rondstruinen en gekke dingen meemaken. Maar goed, als jij liever op de camping badminton speelt, jouw probleem.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Leonidas82 het volgende:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja.. voorzieningen voor oudere toeristen of mensen die voor de cultuur komen zijn daar natuurlijk niet.. Net alsof je in Scheveningen of Zandvoort zoveel cultuur kan opsnuiven
Daar heb je een punt want ik ben ook in Lloret geweest paar jaar geleden en daar was het niveau niet zo heel hoog neequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:46 schreef DurumDoner het volgende:
Het is overigens niet zo zeer de leeftijd. Meer hoe triest het volk daar is. Leeftijd verandert daar niet zo veel aan. Wat hier al is gesteld lopen er enkel wereldvreemde kampers uit boerengehuchten rond. Of van die tokkies uit Den Haag/Rotterdam.
Volgens FOK! wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:57 schreef XDo het volgende:
Ik ben afgelopen mei een week in Lloret geweest voor een zaalvoetbaltoernooi. Ben ik nu ook pauper?
Volgens een PAAR Fok!'ers wel.quote:
Nee, want je "viert" er geen "vakantie".quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:57 schreef XDo het volgende:
Ik ben afgelopen mei een week in Lloret geweest voor een zaalvoetbaltoernooi. Ben ik nu ook pauper?
Liever niet op vakantie dan naar Lloret of welke andere Costa del Soa dan ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:23 schreef Ritmo het volgende:
Wel mee eens, op je 26e kun je toch wel een betere vakantie betalen?
Aan de andere kant: laat ze lekker, nog altijd beter dan niet op vakantie gaan.
Stil. Mooi...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Liever niet op vakantie dan naar Lloret of welke andere Costa del Soa dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |