quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:vanuit Italie!
Dat is mijn kaartje voor jullie![]()
Het is gewoonweg zo erg fanfuckingtastic!
Eerst waren we in Z-Frankrijk en toen opeens in Italie![]()
Samenvatting:
Frankrijk:supergaaf
Auto meegenomen door pechdienst van Cannes was wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin in centrum van Cannes vergoed door Interpolis....glashelder helemaal niet verkeerd.
Shoppen in het mondaine Cannes![]()
Dag erna auto gemaakt en door naar Italie om 6 uur in de avond, auto parkeren voor hotel om een uur of 10, uitlaat flikkert eronder vandaan![]()
Auto meegenomen door pechdienst van Savona was nog wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin het centrum van Savona door interpolis![]()
Savona was prachtig, gister Genua bezocht, dat was overweldigend!!!! Damzz wat een wereldstad is dat!!!!
Nu in Como, heerlijk getjild aant meer, morgen Milano![]()
En dan naar huis, ik zal Italie missen![]()
En we zouden eigenlijk Spanje als laatste bestemming hebben
Ja. Nou heb ik weer trek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef minilot het volgende:
Ik kan nog steeds volschieten als ik denk aan de truffelpizza die ik in Florence at. Ooo, Italië!
Eensch, versch voerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Minilotje wat leuk dat je in de SC bent![]()
Nuecken?quote:
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en ik ben dus zo blij dat we uiteindelijk in Italie zijn beland, Spanje had ook super geweest hoor, maar Italie...![]()
![]()
![]()
kan me er dus erg weinig bij voorstellen, ik wilde heel erg graag naar Italie, vriendlief naar Frankrijk en Spanje, uiteindelijk hebben we dus allebei wat we graag wilden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |