Volgens mij is Ace hier rond 1 jaar, en toen al zo'n joekelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Hij moet nog een grote stoere kater worden hoor, daar was ie een jaar. Met een jaar of 4 tot 5 zijn ze uitgegroeid.. Hij wordt nu wat breder en zijn vacht is in de winter gigantisch
Die spelfout was ook nog voor de leuk volgens henquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:36 schreef Ynske het volgende:
zit net tv te kijken, is er een stukkie over Rafaella van Idols op.
blijkt dat die dr kind Beautifull Hope genoemd heeft
ok, t kind is nu 3 maar echt wat bezielt sommige mensen
Tsss het is Inspektor, met een kquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, Pilot Inspector!
Hmmm, ik heb mezelf net even heel erg verwend met Lush.
Ultrabland, Breath of Fresh Air en Mask of Magnaminty, en daarna een dot celestial op mn gezicht.
Ik voel me als herboren
Goffer, die had je wel gisteren al kunnen hebben zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Heb jouw lush nog niet binnen, oh-oh. tnt heeft duidelijk veel personeel ontslagen
Whyyyyyyyy?quote:
Zegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whyyyyyyyy?
Ik vraag me van dat soort programma's echt altijd af wie daar in hemelsnaam langer dan 2 minuten naar kijkt![]()
Ga een boek lezen of zo Greys
Oh bij mij is het juist andersom, ik kijk liever niemendalletjes dan dat ik mijn badkamer schrob.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog liever NOG een keer mn badkamer schrobben terwijl ik dat gisteren al gedaan heb
Heb wel een heel leuk niemendalletje bij de H&M gescoord latelyquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
En je badkamer schrobben in een niemendalletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |