Ik merkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind The Last Kiss echt niets. Ik zit ondertussen steeds te msnen en Fok te refreshen
wast wa?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die docu over Stan de dode cameraman net zitten kijken ...
dan moet je een pdf writer hebben ipv readerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:18 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal
Weet er iemand hier heel toevallig hoe je uit een pdf bestand een aantal pagina's verwijdert?![]()
Dacht dat het heel simpel zou zijn
Ben nu inkscape aan het downloaden, daar zou het ook mee moeten kunnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je een pdf writer hebben ipv reader
maar als hij beschermd is met een ww dat gaat dat niet,als je dat ww niet heb he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
Oh maar dan weet ik niet waar ik op moet zoeken
Wel lief dat je zo meedenkt!
http://www.cutepdf.com/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.verypdf.com/pdfcamp/pdf-writer/acrobat-writer.html
deze twee heb ik vaker gebruikt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik wil het wel ff voor je proberen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
Nou eh, ik geef het op hoor. Kut pdf files.
Lekker makkelijk aan te passen allemaal!
Lief, maar ik wil het zelf kunnenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het wel ff voor je proberen!
Ik wil je ook mijn programma sturen (wij hebben het namelijk wel gekocht)quote:
Ik wel. Juist omdát het niet te wijzigen is danquote:Ik snap niet dat al die mensen hun zooi als pdf aanleveren als het zo lastig te wijzigen is.
Ja, maar als je als leverancier wéét dat wij er nog onze eigen dingen bij moeten zetten en dingen aan moeten veranderen en verwijderen voordat het geheel door naar de klant gaat, dan is het niet zo slim om een file te sturen dat amper te wijzigen is. En het is ook niet zo dat ze dat niet weten dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:05 schreef ElisaB het volgende:
Ik wel. Juist omdát het niet te wijzigen is dan
Neh, zou als het huur is de woningstichting oid bellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef Ynske het volgende:
wat ik me overigens afvraag, ik woon in een flat, tegenover ons staat ook een flat
nu al weken hoor je de hele dag en nacht door. piep piep piep.....................piep piep piep.....................piep piep piep.....................piep piep piep.
volgens mij een koelkast op een balkon. maar zie maar eens te achterhalen waar dat stomme ding staat. kun je voor zoiets de wijkagent benaderen?
ja, overdag minder want dan staat de radio aan , maar snachtsquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
Oh maar dan weet ik niet waar ik op moet zoeken
Wel lief dat je zo meedenkt!
Heb je net een linkje ge PMdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, die had je al. Spuit 11Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |