Ja he? Ik wil al heel lang een katje en dacht dat dat gewoon voor mij niet weggelegd was.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Oh Senes, een ktten! Dat zou wel heel leuk zijn!
Ik heb hier thuis ook wel eens iemand op bezoek gehad die allergisch was voor katten en die had geen last van Ziggy! Terwijl mijn moeder (niet allergisch) juist wel gaat niesen als ze Ziggy kamt. Volgens mij verschilt het per katquote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Ik wil al heel lang een katje en dacht dat dat gewoon voor mij niet weggelegd was.
Zijn er meerdere vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis ook wel eens iemand op bezoek gehad die allergisch was voor katten en die had geen last van Ziggy! Terwijl mijn moeder (niet allergisch) juist wel gaat niesen als ze Ziggy kamt. Volgens mij verschilt het per katEn er zijn idd sommige hyperallergene rassen
Nou, daar zaten MM en ik ook al aan te denken hoor Greys. Aangezien ze ook bij hoog en bij laag beweerde dan oma (mijn moeder) met haar en de fiets gevallen was. En elke x dat ze op de fiets moest wast gieren. En ze waren helemaal nooit gevallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
Kunnen kinderen niet zoiets verzinnen?![]()
Daar bedoel ik NIETS rots mee hoor, maar ze hebben toch soms een enorme fantasie?
Omdat ze het ook over die meneer zijn rokje had? Had die man ook een rokje aan dan Q? Want dat konden ze zien neem ik aan aangezien hij er nog vlakbij stond.
Als het echt is, vreselijk. Het zal je maar overkomen. Denk je leuk een dagje pretpark te gaan.
@Senes! Alles goed met je? Ik had je nog gePMd, maar dat heb je in je drukte nog niet gezien denk ik.
Geen haast, wilde alleen weten of alles wel goed met je ging
En waarom ga je geen kitten halen bij makatsi?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Ik wil al heel lang een katje en dacht dat dat gewoon voor mij niet weggelegd was.
Misschien was het Jan Jaap voor vrienden Nicolequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, daar zaten MM en ik ook al aan te denken hoor Greys. Aangezien ze ook bij hoog en bij laag beweerde dan oma (mijn moeder) met haar en de fiets gevallen was. En elke x dat ze op de fiets moest wast gieren. En ze waren helemaal nooit gevallen
En nee, tuurlijk had die vent geen rokje aan![]()
![]()
Maar ik vind het sowieso raar... want ik zou niet de politie bellen, ik zou die vent neerhoeken
Oh nou hoor, ben ik niet goed genoeg meerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
Ooh en missjeblissje? Ws heb ik binnenkort weer je ongezouten mening en goeie kijk nodig op een foto die ik op canvas wil laten drukken
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nou hoor, ben ik niet goed genoeg meer
Hahaha, zulke dingen heb ik toch nooit gefantaseerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Oh Q, pfieuw. Fijn dat je het niet verkeerd opvat.
Want ik beschuldig dat kindje niet van liegen hoor, ik vraag me af of het zou kúnnen dat ze het heeft verzonnen. En dan niet met kwade opzet, maar gewoon een te wilde fantasie.
@Senesta, goed om te horen dat alles oke is!
En wat leuk dat je misschien wel een kitten zou kunnen nemen! Denk er maar goed over na hoor, laat je niet door *ik noem geen namen, he Q?* iemand binnen 2 dagen een katje aansmeren![]()
Neh, tuurlijk vat ik dat niet verkeerd op. Kids verzinnen nu eenmaal dingen, ik had vroeger de wildste fantasieënquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Want ik beschuldig dat kindje niet van liegen hoor, ik vraag me af of het zou kúnnen dat ze het heeft verzonnen. En dan niet met kwade opzet, maar gewoon een te wilde fantasie.
En wat leuk dat je misschien wel een kitten zou kunnen nemen! Denk er maar goed over na hoor, laat je niet door *ik noem geen namen, he Q?* iemand binnen 2 dagen een katje aansmeren![]()
Noi voor jou ; ik twijfel tussen herinneringen op linnen, waar ik het doek van Baloe weg heb, of top canvas. Stukken goedkoper, en volgens een topic in MYAT ook erg erg goed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nou hoor, ben ik niet goed genoeg meer
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen ervaring met herinneringen op linnen. Wel goede ervaringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 @ 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Noi voor jou ; ik twijfel tussen herinneringen op linnen, waar ik het doek van Baloe weg heb, of top canvas. Stukken goedkoper, en volgens een topic in MYAT ook erg erg goed.
Als t wel om haar gaat is t volgens mij ook meer de ondervacht, die grote langharige rassen hebben dat al veel minder.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet hoor
Ik wil zowiezo even kijken nog en misschien eens langs een cattery om te kijken of het echt wel gaat. Wegdoen als het niet gaat is geen optie mezelf kennende dus dan zit ik wel aan de medicijnen en dat wil ik eigenlijk liever voorkomen als het kan.
En een kortharige kat word denk ik zowiezo niets aangezien ik er nog nooit één ben tegen gekomen waar ik niet op reageer
gimmehquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:37 schreef Qwea het volgende:
trouwens.. ik heb die foto geupt, maar MM staat erop dus hij mag niet int topic
Wie wil een PM om zn mening te geven?
Ja ik ook, ik heb ook al gemaild of ze me het doek voor dezelfde prijs kunnen aanbieden eventueel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb alleen ervaring met herinneringen op linnen. Wel goede ervaring
Wuhquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de foto niet, Kwee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |