Kirsty and Phil! Gotta love them!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haaaaat film kijken, duurt me te lang![]()
Doe mij maar leuke series als Bones, House e.d.
En onder het eten De Grote Verhuizing...Kirsty and Phil
Wat sjattugquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb wel een heel leuk niemendalletje bij de H&M gescoord lately
[ afbeelding ]
Ohhh leuk! Die past goed hierbij:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een zálig zacht stoffetje!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat sjattug![]()
Wat zal heer G. balen alstie weer es alleen aan de andere kant van de Noordzee op z'n hotelkamertje ligt
Ja! Mooie huizen soms he? Maar die inrichting is altijd zo vreselijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kirsty and Phil! Gotta love them!
Die mensen van gister (of was het eergister) die met opa samen gingen verhuizen en niet voor dat Victoriaanse goedkopere en prachtige huis kozen!
Zulke?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Leuk niemandalletje ja!
Ik krijg van een vriendin zo maar een maar emu slippers![]()
Hele toffe, ze mocht dr een paar weggeven voor dr site en nou had ze psies mijn maat zomaar over
Scho(met puntjes)nquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de kat leuker. Niemendalletje is leuk hoor. Maar die katquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh leuk! Die past goed hierbij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Scho(met puntjes)nHoe heet ze? En woont ze nu gewoon bij jullie in?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik lig nu met van die nep-Uggs op de bank. Ssssht![]()
Loop de hele dag op hakken, dus 's avonds loop ik als ik toch alleen ben in iets onelegants
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kijk voetbal dus kon t eerder niet zeggen, maar Ingetje, hahahaha!!!
Iklas iets heeeeel foutsquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef nokwanda het volgende:
neeee, echt niet. Helemaal niet. Echt niet
\Ik ga nu bijvoorbeeld heel braaf rummicuppen aan tafel en de pubers zijn nog nieteens thuis![]()
Oh heel goed hoor!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
FritsefrummelReuteltje!
Ing, ik heb me gemeld bij je in PM!
Je herinnering was heel subtiel!
Oh-oh, misschien ben ik een loeder, maar Bink doet het heel goed zónder hoesten, dus ik heb bedacht dat ik nog even wacht met de plaspillen en nu alleen elke dag dat halve harttabletje geef
Ik vond ze nogal scheutig met medicijnen eigenlijk
Of kan ik er beter wel aan beginnen vind je? Ik dacht dat, als het hartje weer een beetje verkleint door het pilletje dat ze wél krijgt, dat kleine beginnetje vocht dat er achter de longen zit misschien ook wel weg zou gaan. Zoiets had ik ook op internet gelezen, dat ze die plaspillen eigenlijk geven aan hoestende honden. Maar Bink hoest (nog) helemaal niet.
Moet ik er een paar opsturen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heel goed hoor!
Nee gelijk heb je.
Wanneer moet ze op controle?
Frits hoestte wel heel erg, zo kwamen we dr ook achter dat ie zo een hartruis had, dus vandaar dat die plaspillen heel erg nodig waren / zijn.
Grmpf, ik moet dr nog een paar ergens vandaan zien te toveren voor mn da terug is van vakantie bedenk ik nu
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik maar denken dat jullie het nog steeds over onze Fritz hadden
Sterkte met Frits oh-oh
Onze Fritz is vandaag nog even bij de DA geweest. Hij heeft een kale plek die groter wordt. Dus een prutje mee om er op te smeren.
Het goede nieuws is dat hij 400 gram aangekomen is in de afgelopen 10 dagen; van 700 naar 1100DA was zeer tevreden
Yups, die heb ik voor Frits, ik heb dr maar 3 nodig ( ze gaan door vieren voor hem).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat voor sterkte heeft de furosemide? 40 mg?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
?
Kost zo'n doosje dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, die heb ik voor Frits, ik heb dr maar 3 nodig ( ze gaan door vieren voor hem).
Greys, heel lief van je, maar jij had andere pillen dacht ik.
Oh geen drol, daar gaat t ook niet om hoor.quote:
Ik heb een ander merk inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yups, die heb ik voor Frits, ik heb dr maar 3 nodig ( ze gaan door vieren voor hem).
Greys, heel lief van je, maar jij had andere pillen dacht ik.
Oh ja vast wel hoor, maar ik ken al die andere praktijken niet en ik kom daar ook nooit dus ik vraag wel eerst ff rond aan mensen die ik wel kenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh en voor zoiets simpels kan je toch best even aan een andere dierenarts 3 stuks vragen?
Daar hoeven ze vast geen geschiedenis voor te weten hoor, als je het uitlegt van de vakantie en geen vervanging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |