Alles valt en staat met garismaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
Eigenlijk doet leeftijd er voor mij niet zo toe. Wel de aantrekkelijkheid van iemand... En dat kan op heel verschillende vlakken liggen, en hoeft ook niet altijd met uiterlijk of leeftijd te maken te hebben...
* tisauch ligt hier in een scheur. Meesterlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef Ati0 het volgende:
Hangtieten zijn geil. Gewoon doggystyle doen en rammen totdat haar beide ogen blauw zijn
Ik heb nooit verschil gemerkt voor / na de bevalling. Misschien ben je kleingeschapen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 06:32 schreef 1978 het volgende:
Maar ze was niet echt strak zeg maar (ze had ook al 'n kind van 10 ofzo).
Een grasprietje kietelt meer dan een boomstam he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:24 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik heb nooit verschil gemerkt voor / na de bevalling. Misschien ben je kleingeschapen?
Maar we hadden het over het genot van topicstarter en die is man, de vrouw van 45 zal wel genoten hebben als ik het zo lees.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef JeOma het volgende:
Een grasprietje kietelt meer dan een boomstam he?
Dat zei ik ook toen ik nog maagd was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Om je een impressie te geven:
-hangtieten
-oud vel
-uitgelubberde kut
Als het om de sex gaat zou ik max. tot 25 jaar gaan.
Word.quote:
En dat vond jij ergquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:37 schreef Catbert het volgende:
M'n max naar boven was met een vrouw die 10 jaar ouder is, toen was ze dus 37 en ik 27. Ik kan niet zeggen dat het veel anders was dan met een meid van m'n eigen leeftijd (ze heeft ook een kind, ze is ook niet de eerste meid met een kind met wie ik seks gehad heb), enige wat opviel was dat ze nogal vaak zin had
Dat lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef capricia het volgende:
Er is niets mis met een vrouw die ouder dan jezelf is.
Ja, verschrikkelijkquote:
Stel je niet aan. Dat jij een vrouw van 53 aantrekkelijk vindt, best, maar niet iedereen van jouw leeftijd (bij lange na niet) heeft die mening.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:26 schreef roelf0192 het volgende:
Ik zie dat hier heel veel jongeren zitten die alleen maar strake kontje en tieten zien neuken en na gebruik weer in de kast zetten. Ik dacht zelf dat we vrouwen niet als een gebruiksvoorwerp moesten zien maar de meeste jongens dan dat wel.
Op het station.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:36 schreef Pietjesnotje het volgende:
Op een oude fiets... doe mij maar zo'n oude fiets! (Waar kan ik die vinden?)
Achter het centraalquote:
Nogmaals, stel je niet zo aan. Vrouwen kunnen prima voor zichzelf opkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:17 schreef roelf0192 het volgende:
Mogen vrouwen dan in onze samenleving dan niets, en dan bedoel ik een leuke jonge jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |