abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71852127
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Wat studeer je eigenlijk?
pedagogiek
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:41:10 #202
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71852178
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

pedagogiek
Ah okay dat is dus kinderkunde.....

Ik heb vaak ruzie met familieleden over het feit dat ik mijn neefjes en nichtjes altijd vechtspelletjes laat spelen en dat ze naar de K-1 mogen kijken van mij.... Is dat echt zo slecht?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:48:54 #203
92644 mr_anonimous
pi_71852399
Tombola of Dopkoe kijk weten jullie mijn vraag in AKQ?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_71852585
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ah okay dat is dus kinderkunde.....

Ik heb vaak ruzie met familieleden over het feit dat ik mijn neefjes en nichtjes altijd vechtspelletjes laat spelen en dat ze naar de K-1 mogen kijken van mij.... Is dat echt zo slecht?
Het ligt er heel erg aan. Het is heel verschillend per kind, en het hangt er ook van af hoe oud het kind is... en hoe ze er mee om gaan, en hoe vaak het is, en hoe de thuissituatie is...

is het een goede thuissituatie, zodat ze het verschil goed snappen tussen thuis en op tv/spel, dan kan het weinig kwaad, mits ze geen rot-karakter hebben...

laat ik het zo zeggen; mijn neefjes (beiden 6) hadden een schop en sla spel van lego op de computer, maar 1 ervan gaat het op het schoolplein ook doen, dat is dus voor hem niet goed, en hij mag niet meer...
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:59:12 #205
92644 mr_anonimous
pi_71852712
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het ligt er heel erg aan. Het is heel verschillend per kind, en het hangt er ook van af hoe oud het kind is... en hoe ze er mee om gaan, en hoe vaak het is, en hoe de thuissituatie is...

is het een goede thuissituatie, zodat ze het verschil goed snappen tussen thuis en op tv/spel, dan kan het weinig kwaad, mits ze geen rot-karakter hebben...

laat ik het zo zeggen; mijn neefjes (beiden 6) hadden een schop en sla spel van lego op de computer, maar 1 ervan gaat het op het schoolplein ook doen, dat is dus voor hem niet goed, en hij mag niet meer...
Als het zo ver komt dan zal ik ook een hartig woordje met ze spreken maar dat is dus niet zo. Met name mijn nichtjes vinden dat vechtspelletje heel lollig. En mijn neefjes vinden het interessant als ik uitleg waarom iemand net verloren heeft bij de K-1....
pi_71854180
állo
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:53:04 #207
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71860398
jezus, ik heb net als echte dbz fan dragonball evolution gezien. Zwaar kut, normaal kan ik zulke films wel waarderen! (Lees Mortal Kombat, DOA, Resident Evil), maar heel dragonball is gewoon verkracht door een of andere amerikaan, ow nee, het waren er meerdere! gvd....
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_71863921
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Als het zo ver komt dan zal ik ook een hartig woordje met ze spreken maar dat is dus niet zo. Met name mijn nichtjes vinden dat vechtspelletje heel lollig. En mijn neefjes vinden het interessant als ik uitleg waarom iemand net verloren heeft bij de K-1....
sorry, beetje late reactie, was nog even naar de feestweek gegaan...
Maar als ik het zo lees dan is er inderdaad weinig aan de hand. Zolang je het in de gaten houd lijkt het mij niet zo'n probleem hoor...
pi_71864366
állo
pi_71864635
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
állo
hallo!
pi_71864663
Hoe maak jij het ?
pi_71864772
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe maak jij het ?
redelijk hoor, en jij dan?
pi_71864839
kan beter kan slechter
pi_71864949
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
kan beter kan slechter
ook lekker duidelijk...
pi_71865044
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ook lekker duidelijk...
Ik weet. Ik had een ontmoeting met iemand die ik liever niet had gehad. Tot dat moment verliep mijn dag lekker rustig. Daarna had ik niet zo'n zin meer in mijn dag... Maar ben 's avonds nog naar G.I. Joe geweest...
pi_71865270
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:31 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ik weet. Ik had een ontmoeting met iemand die ik liever niet had gehad. Tot dat moment verliep mijn dag lekker rustig. Daarna had ik niet zo'n zin meer in mijn dag... Maar ben 's avonds nog naar G.I. Joe geweest...
Ja hallo, ik ben na jou de meest nieuwsgierige persoon hier, dus ik wil natuurlijk graag weten met wie je een ontmoeting had...

Maar is GI Joe leuk??
pi_71865300
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja hallo, ik ben na jou de meest nieuwsgierige persoon hier, dus ik wil natuurlijk graag weten met wie je een ontmoeting had...

Maar is GI Joe leuk??
G.I. Joe leuk? Wat dopekoe zei, het is een popcorn film. Er zitten echt slechte momenten in en er zaten momenten in die ik echt mooi vond. Ik vond het alleen jammer dat de Antiliaanse gemeenschap het nodig vond om voor Wayans naar de film te gaan (nee, dit is niet discriminerend bedoeld... maar blijkbaar is het daar normaal om tijdens de gehele film hard op met elkaar te praten in welke taal dan ook). Hier kan ik zo niet tegen...

Nou over naar het minder leuke deel. De persoon die ik tegen gekomen ben is me ex...
pi_71865332
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

G.I. Joe leuk? Wat dopekoe zei, het is een popcorn film. Er zitten echt slechte momenten in en er zaten momenten in die ik echt mooi vond. Ik vond het alleen jammer dat de Antiliaanse gemeenschap het nodig vond om voor Wayans naar de film te gaan (nee, dit is niet discriminerend bedoeld... maar blijkbaar is het daar normaal om tijdens de gehele film hard op met elkaar te praten in welke taal dan ook). Hier kan ik zo niet tegen...

Nou over naar het minder leuke deel. De persoon die ik tegen gekomen ben is me ex...
Ok. Ik las dat Dennis Quaid heel slecht acteerde, klopt dat (en ik heb geen flauw benul waar de film precies over gaat eigenlijk). En heb je geen goed contact met je ex? Dat het geen leuke ontmoeting was?
pi_71865379
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:53 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ok. Ik las dat Dennis Quaid heel slecht acteerde, klopt dat (en ik heb geen flauw benul waar de film precies over gaat eigenlijk). En heb je geen goed contact met je ex? Dat het geen leuke ontmoeting was?
Iedereen acteerde slecht...

En slecht contact wil ik niet zeggen. Ik ben er nog lang niet overheen. Dus is elk contact met haar voor mij moeilijk. Zij daarin tegen geeft mixed sings terwijl ze wel blijft volhouden dat het niks meer kan worden (tis ook al een paar maand uit, maar toch). Maar ja dan krijg je op momenten als deze dus van die ongemakkelijke gesprekken... waarbij het ontzettend duidelijk is dat we ons alle 2 niet op ons gemak voelen... heerlijk gewoon (sarcasme...)
pi_71865526
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:56 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Iedereen acteerde slecht...

En slecht contact wil ik niet zeggen. Ik ben er nog lang niet overheen. Dus is elk contact met haar voor mij moeilijk. Zij daarin tegen geeft mixed sings terwijl ze wel blijft volhouden dat het niks meer kan worden (tis ook al een paar maand uit, maar toch). Maar ja dan krijg je op momenten als deze dus van die ongemakkelijke gesprekken... waarbij het ontzettend duidelijk is dat we ons alle 2 niet op ons gemak voelen... heerlijk gewoon (sarcasme...)
Oh, dat is minder... wel vervelend, het lijkt me dat je het niet makkelijk kan afsluiten als zij niet echt duidelijk is... Kom je elkaar vaak tegen? Of zelden?
pi_71865565
zeer zelden... Erg genoeg heb ik met alles moeite om het af te sluiten... dus iets belangrijks als dit blijft dan helemaal lang hangen... Maar ja. Wat doe je er aan
pi_71865702
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:10 schreef dyonvbaal het volgende:
zeer zelden... Erg genoeg heb ik met alles moeite om het af te sluiten... dus iets belangrijks als dit blijft dan helemaal lang hangen... Maar ja. Wat doe je er aan
ja, je doet er inderdaad niks aan... misschien zou het zelfs wel makkelijker zijn als je haar vaker zag, om t meer af te sluiten... maar ja, daar heb je ook niks aan...
pi_71873467
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja, je doet er inderdaad niks aan... misschien zou het zelfs wel makkelijker zijn als je haar vaker zag, om t meer af te sluiten... maar ja, daar heb je ook niks aan...
Zeg dat eens tegen haar . Ik vind het niet erg haar vaker te zien. Maar omgekeerd...
pi_71873525
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Zeg dat eens tegen haar . Ik vind het niet erg haar vaker te zien. Maar omgekeerd...
Als je het uitlegt? dat je het moeilijker vindt om haar los te laten doordat je haar zo weinig ziet? Dat je denkt dat je het beter af kunt sluiten als je elkaar vaker ziet (of msnt, belt etc.) maar ik snap het ook wel weer van haar hoor... als jij er nog niet echt overheen bent dan zou ik ook niet erg happig zijn om elkaar vaker te zien (in de zin van; bang zijn dat je dan toch meer voor haar gaat/blijft voelen...)

En ik verveel me!
pi_71874650
Altijd fijn dat FOK meteen reageert als je je verveelt; er is een nieuw trivia topic;

We zijn al op de helft!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')