Dus als ik de vogende keer iets aardigs over Brabant zeg dan merk je het ook niet.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Het erge is dat wij ze nooit snappen...
inderdaad, de vogende keer merk ik het niet...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus als ik de vogende keer iets aardigs over Brabant zeg dan merk je het ook niet.....
trustequote:
jaja... je bent nog niet van me af hoor... vond je opmerking(en) gewoon iets minder...quote:
Ach kom...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaja... je bent nog niet van me af hoor... vond je opmerking(en) gewoon iets minder...
ach ja... als dat je ambities zijn...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach kom...
Probeer gewoon van mijn cliniclown-disney-imago af te komen en een Josh Holloway-imago te krijgen...
Lukt je niet..... Once your a clown you can't go down.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach kom...
Probeer gewoon van mijn cliniclown-disney-imago af te komen en een Josh Holloway-imago te krijgen...
Hier op Fok wel ja, mijn ambitie voor 2009 !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach ja... als dat je ambities zijn...
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lukt je niet..... Once your a clown you can't go down.....
Jij hebt van de week gelezen waar Tombo op valt. The bad guy uithangen he...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Hier op Fok wel ja, mijn ambitie voor 2009 !![]()
Jij wilt toch ook een Russel Crowe-imago i.p.v. Kees Flodder-imago?
Klopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij hebt van de week gelezen waar Tombo op valt. The bad guy uithangen he...
is ze zo lelijk :|quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb foto's van Tombo gezien...
![]()
Dus die vlieger gaat niet op....
Van mij was het maar een vraag hequote:
heeeeeeeeeeeequote:
quote:
Kan jij je een bouvier voorstellen die net yoghurt heeft gegeten?quote:
binnenkant.... HA ! schminnenkant...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeee
jij zit altijd zo hoog op te geven op de binnenkant!!!
tja, dat heb je he, met vergane glorie...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Het stoort je wel he Patch dat ik die Josh Holloway Award heb gewonnen......
Vooral omdat ik een erg erg erg grote Lost-fan ben....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Het stoort je wel he Patch dat ik die Josh Holloway Award heb gewonnen......
ja hallo, die opmerking van Patch is erger lijkt mij!quote:
Klopt, omdat ik van me zelf weet dat ik gewoon totaal niet aantrekkelijk ben. Waarom zou ik dan van andere gaan zeggen dat ze lelijk zijn. Ok er zijn uitzonderingen, maar meestal is er wel wat moois aan wie dan ook te zien. Alleen weten zoveel mensen het helemaal te verpesten met kledij of make-up of wat dan ook...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeee
jij zit altijd zo hoog op te geven op de binnenkant!!!
je doet niet eens mee in de akq... hoe kan je dan verwachten dat je daar een prijs krijgt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Vooral omdat ik een erg erg erg grote Lost-fan ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |