Leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef Mike het volgende:
Reclame: [PRIJSVRAAG!] Tous les matins du monde
Iets voor jullie?
Is het weer tijd om te vieren dat we rechtop kunnen lopen?quote:
vier je dat alleen in het weekend? Of kun je alleen in het weekend rechtop lopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het weer tijd om te vieren dat we rechtop kunnen lopen?
Nee carnaval is toch het feest van de evolutie? Dan vieren ze toch in Brabant en Limboland dat ze rechtop kunnen lopen? Eerst moesten die Neanderthalers elkaar helpen dus steunde ze op elkaars schouders.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vier je dat alleen in het weekend? Of kun je alleen in het weekend rechtop lopen?
Maar carnaval is toch in vanaf november ergens pas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee carnaval is toch het feest van de evolutie? Dan vieren ze toch in Brabant en Limboland dat ze rechtop kunnen lopen? Eerst moesten die Neanderthalers elkaar helpen dus steunde ze op elkaars schouders.....
Op de Elfde van de elfde wordt er een prins Neanderthaler gekozen. In Februari is dan echt carnaval.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar carnaval is toch in vanaf november ergens pas?
11-11 is het nog niet en feb. is het al helemaal niet... dus geen carnavalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de Elfde van de elfde wordt er een prins Neanderthaler gekozen. In Februari is dan echt carnaval.
Het was ook maar een grapje van mij hoor....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
11-11 is het nog niet en feb. is het al helemaal niet... dus geen carnaval
Zo blijkt maar weer. ik heb 0 gevoel voor humor...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje van mij hoor....
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer. ik heb 0 gevoel voor humor...
En dat was dan niet eens grappig bedoeldquote:
Soms zijn mensen zonder humor nog grappiger dan mensen met humor!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat was dan niet eens grappig bedoeld
Dank je dank jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms zijn mensen zonder humor nog grappiger dan mensen met humor!
Ja, iedereen is gezellig aan het doen. Alleen wij zitten ons hier te vervelend...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is wel erg stil in FMT en hierzo vanavond zeg....
Tja, als jij er niet ben moet ik toch met iemand anders gaan spammen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer!
Ook al is het rustig, jullie kunnen met zijn 2en makkelijk een topic volkrijgen volgens mij...
Zou ze daar van houden? Zo'n "straatvechter" ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Tsja binnenkort zal ik sowieso minder vaak online zijn dan nu.... MMA begint weer en ik ga waarschijnlijk drama doen.....
Weet ik niet.... ik weet dat ik het graag doe maar of ze er wild van wordt dat ik een MMA'er ben? Ik hoop het....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou ze daar van houden? Zo'n "straatvechter" ?
Wat ben je? Zo'n afgetrainde met 0% vet, die snel en behendig is. Of ben je zo'n powerhouse?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik niet.... ik weet dat ik het graag doe maar of ze er wild van wordt dat ik een MMA'er ben? Ik hoop het....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |