SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik gok dat ze het daarom ook onzin noemen xD
xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:S:S:S:S:S:SBodybuilding #1
Hardlopen #2
(K) (A)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
xD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDxD xDv
:S:S:S:S:S:S
Als of ik toestemming ga vragen ofzo, ik wil helemaal niet bekend zijn, moet je ook trots op zijn een bekende klber zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef behangplakker het volgende:
Leuk dat je je [KLB] Troll noemt na een aantal weken, jij bent ook zo bekend in KLB
Je zit je anders wel helemaal te profileren als een hardcore KLB-er. Als je op 1 manier bekend wil staan als een KLB-er is het dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Als of ik toestemming ga vragen ofzo, ik wil helemaal niet bekend zijn, moet je ook trots op zijn een bekende klber zijn![]()
![]()
waar profileer ik mij. en wat is je probleem? Jaloezie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zit je anders wel helemaal te profileren als een hardcore KLB-er. Als je op 1 manier bekend wil staan als een KLB-er is het dat wel.
Daarbij geef je af op ONZ, wat toch wel de tegenhanger van KLB is. je [KLB] Troll?quote:(ik als KLB autist wil structuur
Volgens mij ben ik nog bekenderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:48 schreef behangplakker het volgende:
Leuk dat je je [KLB] Troll noemt na een aantal weken, jij bent ook zo bekend in KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |