quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van Coos, (met uitzondering van Nmns dat stond er letterlijk bij) hij heeft het erg naar zijn zin.
Joh, laat toch gaan. Daar hoef jij geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik hem verkeerd begrepen, en dan spijt mij dat.
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat misbruik van een erg op jou gelijkende smiley?
Ik haat regelsquote:
Ja maar... ik vond dezequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Noek het volgende:
Ja, eigenlijk wel ja.
Dat is toch de mijne? Mijn Charlie, wat doe je?
De ellende!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat gedicht!Gut nou, dat weet ik nog wel.
[..]
Als je de 't' nog even achter 'word' weg haalt is het helemaal goedquote:
Handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, frituurvet controleren enz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga mara weer pokeren want... 'hier wordt ik niet vrolijk van' zou Rob Geus zeggen
Ondanks stevig aandringen van haar mede-mod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De ellende!![]()
Ik moest een ban volgens sommigen!
Maar die gaf jij niet,
Nee, die is voor Den Haag. Hij is meer Putten trouwens maar hé, het zij zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar... ik vond deze [ afbeelding ] zo Bergen op Zoom.
Dat is het rijtje wel zo ongeveer hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, frituurvet controleren enz.
En toch zal ik het altijd voudt blijven doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de 't' nog even achter 'word' weg haalt is het helemaal goed
Even de volgorde aangepast, dat ziet Rob graag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is het rijtje wel zo ongeveer hoor!
Serieus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondanks stevig aandringen van haar mede-mod.
Zijn grootste fan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, , frituurvet controleren enz.
Oja bakjes en pannen op z'n kop leggen (geen vocht achterlaten), witte jas uitrekken, sticker op het raam plakken.
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil NMNS even de groetjes doen, kan dat hier?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is voor Den Haag. Hij is meer Putten trouwens maar hé, het zij zo.
Aljeblieft Den Haag! En nu allemaal de handjes in de lucht. Kom op, Den Haag. Laat die handjes ziiiieeeen!
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je zo wel een sticker verdientquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even de volgorde aangepast, dat ziet Rob graag.
Ja, lees je sms nou maar.quote:
Ik onthoud heel vaak de volgorde van programma's.quote:
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?quote:
quote:
Val jij even lekker in een sloot ofzo!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lees je sms nou maar.![]()
Neem me toch niet zo serieús!
idd en je helemaal laten wachten tot het einde, om er dan achter te komen dat het niets voorsteltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik onthoud heel vaak de volgorde van programma's.
Waar ik echt een bloedhekel aan heb zijn programma's waarbij ze een interessant item gedurende de gehele uitzending terug laten komen met tussendoor nietszeggende items (bij RTL zijn ze daar een ster in).
Haha moeder kloek van de RLS kliek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?
De RLS-kliek.![]()
[..]
! Wat een stom kind. Uit Den Haag zeker?
Ja! Zullen we dan t shirts laten maken?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?
De RLS-kliek.![]()
[..]
Ik geef het wel voor je door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen Marco Borsato of Guus Meeuwis toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
TIjd voor een stevig rijmelaareitje.
En dan ben ik voor Team Kliek!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Zullen we dan t shirts laten maken?!![]()
Van die wijde!
En dan met: Proud to be part of de RLS-Kliek?
oh! Ik zie het he-le-maal voor me!![]()
Ik zei toch al dat ik geen griep hadquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen Marco Borsato of Guus Meeuwis toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
Hoe hangen je pompoenen er nu bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja en weet je nog Noek, dat jij enne toen de buuv, vanwege datte en toen hahahaha![]()
Oh man.
Ik ga helemaal kapot hier!
Oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja en weet je nog Noek, dat jij enne toen de buuv, vanwege datte en toen hahahaha![]()
Oh man.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh man.
Nou zeg, hier ga je helemaal je boekje te buiten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe hangen je pompoenen er nu bij?
Ik bedoel toch ingame!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zeg, hier ga je helemaal je boekje te buiten!
Dat vraag je niet aan een dame
Nee man ieuw ieuw!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
echt niet mijn ding die Meeuwis.
Borsato heeft hooguit een paar mooie nummers.
Die mogen in de Haagse kliko.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker, ik heb met die andere Haagse kliek al moeite
Ohhh bedoel je dat...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bedoel toch ingame!
Of spelen jullie dat niet meer?
oh oh aso's. hier sneuvelt zelfs met oud en nieuw geen klikoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mogen in de Haagse kliko.
[ afbeelding ]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh oh aso's. hier sneuvelt zelfs met oud en nieuw geen kliko
Oh, nee. Ja, dan mag het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er woont hier iemand die Borsato wel kan waarderen, dus die post was uit eigen belang.
idd, nog een fijn 2009 trouwensquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.
Heerlijk! Die rust ook!
En jij ook nog de allerbeste wensen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.
Heerlijk! Die rust ook!
Zo zie je maar weer, drugs is badquote:
Waar ik woon is het 1984. Wat kan die maikul Jakkson dansen zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En jij ook nog de allerbeste wensen!![]()
Welk jáár is het eigenlijk?
Ja, fijne paasdagen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En jij ook nog de allerbeste wensen!![]()
Welk jáár is het eigenlijk?
jij gunt ons ook niks hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef Noek het volgende:
Ik word zo in elkaar gebeukt zaterdag. Luister dan! Als ik me zondagmorgen niet meld hè, dan waren zij het.
Dat dit even gedocumenteerd is. Scheelt toch weer een zondagavond voor de buis met Peter.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar ik woon is het 1984. Wat kan die maikul Jakkson dansen zeg!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er woont hier iemand die Borsato wel kan waarderen, dus die post was uit eigen belang.
*mompelt iets over Placebo-effect*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*mompelt iets over Placebo-effect*
Maar is ie daarna wel weer opgestaan enzo?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, fijne paasdagen!![]()
Géén flauw idee maar de jongen bij de Appie wenste me een fijn weekend. True story!
Nou, weten we dat in elk geval al vast.
Dus ik reis morgen naar Den Haag! Morgen is het weekend!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij hoort bij de Haagse Kliek, wedden?
Mijn topic wat doe je?!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus ik reis morgen naar Den Haag! Morgen is het weekend!![]()
Als ik me dus donderdag niet meld, dan was het de Haagse kliek.
Mijn lijk ligt in een half afgebrande kliko en er staat vast een sip kind naast met de handjes in de lucht want die weet natuurlijk ook niet wat ze met mijn lijk aan moet.
Oh, maar jullie moeten even groundhog day-en. Als in: Nu!
Go!
Oh bah, wat had ie, wat deed ie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel een spectaculaire dood geweest zijn.
Het filmpje heeft iets lugubers.
idd, valt nog mee dat ie geen hartstilstand heeft en ze hem ter plaatse moeten reanimerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel een spectaculaire dood geweest zijn.
Het filmpje heeft iets lugubers.
Ik heb al lopen zoeken naar het filmpje waarin hij daadwerkelijk neerviel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh bah, wat had ie, wat deed ie?
Viel ie neer?
Details Peter!
Zijn die al geboren dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
En hans en Connie gaan ook al scheiden.
Ik dacht dat Placebo een nummer had dat ik wel leuk vond maar dit is m niet en als ik op de lijst bij youtube kijk zegt het me ook niks allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:16 schreef CarOnline het volgende:
Ah ik zit net ff op de site te lezen.
Zwaaaaaaaar oververmoeid enzo.
Sorry Japan.
Ja! nog vóór Jezus toch?quote:
Dat had ik ook echt niet aan zien komen, want er was niets aan de handquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
En hans en Connie gaan ook al scheiden.
Ach ja, Jezus. Die ken ik nog wel. Vrolijk ventje, stond voor iedereen klaar. Jammer dat die dood is.quote:
Ja, vreselijk. Is er wat te doen in SHO?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach ja, Jezus. Die ken ik nog wel. Vrolijk ventje, stond voor iedereen klaar. Jammer dat die dood is.
Maar ik ga even naar SHO.
OH?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef Noek het volgende:
En Marc Klein Essink ook al!
Dat dit allemaal maar zo kan! Ongelooflijk!
Bel jij of zal ik het doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef Noek het volgende:
Ja, echt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:30 schreef Noek het volgende:
Dat weet ik niet. Had die een lelijke?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OH?!![]()
Die was toch met die als-lelijk-zeer-deed-kon-je-haar-in-china-horen-janken vrouw?
Ja, nee sorry, al mijn respect is op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Had die een lelijke?
In SHO komen toch de nieuwtjes want ik schrok natuurlijk enorm en wilde weten hoe en wat dus ik holde naar SHO maar ze willen respect. Dat hopen ze ook. Respect, tsk!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Had die een lelijke?
In SHO komen toch de nieuwtjes want ik schrok natuurlijk enorm en wilde weten hoe en wat dus ik holde naar SHO maar ze willen respect. Dat hopen ze ook. Respect, tsk!
quote:
A joh, jetlekkie.quote:
Hou je van tapas?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Dus ik reis morgen naar Den Haag! Morgen is het weekend!![]()
Zing eens een stukje voor dan, want zo komen we er natuurlijk nóóit achter!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat Placebo een nummer had dat ik wel leuk vond maar dit is m niet en als ik op de lijst bij youtube kijk zegt het me ook niks allemaal.
Daar komt die briljante site weer van pasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Zing eens een stukje voor dan, want zo komen we er natuurlijk nóóit achter!
O die kende ik nog niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar komt die briljante site weer van pas![]()
http://www.bored.com/songtapper/
Fluitje te hard gezet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Fuck a duck, weer een set oortjes kaduuk
Nah, niet echt echt geloof ik. Maar dat kan ook aan mijn ritmegevoel liggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
O die kende ik nog niet!
Geweldig idee.![]()
Ik krijg wel steeds "a server error occurred, please try again later", maar goed verzonnen is het wel. Wérkt het ook echt, als die server niet zo raar doet?
Thanks for the mental image.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Fuck a duck, weer een set oortjes kaduuk
kutoortjes zijn hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thanks for the mental image.![]()
eenden hebben toch heel geen oren, of heb je de betekenis van orale sex verkeerd begrepen?:+
Nouhou..! Is wel een leuke verrassing. Opeens zo'n provinciaal erbij aan tafel. Dat verwacht ze echt nooit!quote:
Je móet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:
Houwes op over oortjes.
De mijne is nog dik en rood en doet nog pijn.
Ik hoop dat ik het einde van de week haal
Uhh... nee dat verwacht ze niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Nouhou..! Is wel een leuke verrassing. Opeens zo'n provinciaal erbij aan tafel. Dat verwacht ze echt nooit!
ben je in je oor gestoken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:
Houwes op over oortjes.
God nou, dat hoop ik toch ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef CarOnline het volgende:
Houwes op over oortjes.
Tuuuuuurlijk doe ik dan extra mijn best.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh... nee dat verwacht ze niet.![]()
O wat zijn wij toch enorm hip en stads![]()
Doe je dan wel extra je best? Klompen aan, de hele tijd boeren laten, Oerend Hard zingen met een biersnor en wat jullie daar nog meer zoal aan gewoontes hebben?
Angel eruit heb ik zelf gedaan al kijkend in de achteruitkijkspiegel, maar dat was niet zo'n probleem, het ding was bijna een halve meterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je móet!
Heb je wel het angeltje eruit laten halen enzo?Beetje azijn er op gedaan? Of nog beter, Nestosyl.
Voorzichtig kusje voor jou
Eh ik ben alleen en om dan naar de buurman te lopen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben je in je oor gestoken?![]()
Grote auwie![]()
Misschien moet iemand daar even je oor uitzuigen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:27 schreef Noek het volgende:
Tuuuuuurlijk doe ik dan extra mijn best.![]()
En dan zeg je, Hier schat, iets wat echt enkel en alleen voor jou is. Een boerin! En dan zeg ik gelukkig nieuwjaar!
Maar zo'n angel kan flink zeer doen, maar die is er al uit .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh ik ben alleen en om dan naar de buurman te lopen..![]()
Het was vanmiddag om 14:15:23 dus ik denk dat het gif al uren door mijn lijf joelt en jakkert.
Ja uitzuigen heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh ik ben alleen en om dan naar de buurman te lopen..![]()
Het was vanmiddag om 14:15:23 dus ik denk dat het gif al uren door mijn lijf joelt en jakkert.
Dit heb ik laatst bij een beet van een Daas gedaan en dat helpt écht!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
Paracetamol op wespensteek
Geleerd van een ehbo-er, nog niet zelf toegepast: bij wespensteek of andere pijnlijke beet: vochtig gemaakte paracetamoltablet erop. Steeds een paar druppels water (of speeksel) toevoegen en licht wrijven tot de tablet helemaal is opgelost. En weg is de pijn.
Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]Klinkt best wel gezellig! Kom maar vast!
Dat seg ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nestocyl, dat gebruikt moeders ook. Dus dan werkt 't.
Waarom zeg je dat dan niet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit heb ik laatst bij een beet van een Daas gedaan en dat helpt écht!ik had de paracetamol alleen helemaal tot een papje gemaakt en dat erop gesmeerd.
[ afbeelding ]
Dit helpt dus ook goed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!![]()
Jullie houden me wel heel hè? Niet dat jullie boerinnetje overgooien hi ha ho gaan doen. Zo geen zin in met dat oude lijf van me.
Jah.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja!![]()
Jullie houden me wel heel hè? Niet dat jullie boerinnetje overgooien hi ha ho gaan doen. Zo geen zin in met dat oude lijf van me.
Oh, CarOotje toch. En toch nog hier tikken met al dat gif in je lijf! Mens! Respect!![]()
En als die van Buuf niet op was dan kreeg je die ook. Heus!
Yep, heb een bad genomen met daarin 2 paracetamol opgelost en weg was hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leef jij nog?
Is de koorts al gezakt?
Ah geen varkensgriep dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, heb een bad genomen met daarin 2 paracetamol opgelost en weg was het
Hooivorkdartenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O Kut, dus boerinnetje overgooien hi ha ho is uitgelekt? Ja sinds Barney het zo kut doet is het darten enorm in populariteit gedaald! Maar anders mag je wel incognito komen hoor.
Als jullie daar dan ook maar mild voor mij bent, als ik een keer dat hele zandpad richting de hunebedden af kom rijden.
Blijf je op?
Ja doe datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh nee dat was een grapje![]()
Ik ga eens op zoek naar paracetamol
Neuh. Want mijn laarzen zijn er niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
O Kut, dus boerinnetje overgooien hi ha ho is uitgelekt? Ja sinds Barney het zo kut doet is het darten enorm in populariteit gedaald! Maar anders mag je wel incognito komen hoor.
Als jullie daar dan ook maar mild voor mij bent, als ik een keer dat hele zandpad richting de hunebedden af kom rijden.
Blijf je op?
Doe normaal! Maar dat is eng. Wees wel voorzichtig met jezelf hè.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jah.
Het valt ook niet mee moet ik zeggen.
Ik zie van alles dubbel en zelfs mn hals en arm zijn helemaal dik.
Nou ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh nee dat was een grapje![]()
Ik ga eens op zoek naar paracetamol
jbag agjw nnnn kgggg aargh...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja!![]()
Oh gelukkig. Schrok me een aapje.
Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
jbag agjw nnnn kgggg aargh...
sorry![]()
![]()
I lof you
hek ook heul nie gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
Vinjet heel erg dat ik hem niet aanklik?
Nee hoor. Het gaat immers ook om de boodschap. Als die maar overkomt, dan ben ik dik tevree:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef CarOnline het volgende:
Vinjet heel erg dat ik hem niet aanklik?
Nou, meid, die is wis en waarachtig overgekomen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat immers ook om de boodschap. Als die maar overkomt, dan ben ik dik tevree:
Opa Gerrit zingt Gordon.
En dáár gaat het om.
Nite!![]()
Nah, volgens mij zit heel dit land wireless, 't gaat gewoon vanuit 't bedjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet je daar nou hard voor fietsen, voor internet in tjechie?![]()
Zie onderschriftquote:En who de fuck is toch Piet van Aken?![]()
Totaal fout gegoktquote:Fijne vakantie en groeten terug aan Soury![]()
Ik heb echt een beetje een achtarhaald idee over Tjechie geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zit heel dit land wireless, 't gaat gewoon vanuit 't bedje
[..]
Zie onderschrift
[..]
Totaal fout gegokt![]()
Slaap lekker strakkies
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij doet NMNS de hartelijke groeten aan iedereen, inclusief Coos, vanuit een prachtig Tsjechië.![]()
Het doet mij plezier te om te constateren dat ik (per sms) op de hoogte wordt gehouden van het feit dat sommigen hier mij niet kunnen vergeten en zelfs bij mijn afwezigheid regelmatig NMNS in ere houden
![]()
[ afbeelding ]
PS.Piet van Aken
Ik zit in Zuid Bohemen en ik verbaas mij inderdaad over de schoonheid van dit land. We waren gisteren in Český Krumlov (Unesco monument) en heb daar mijn ogen uitgekeken, zo ontzettend fraai daar. Bergen zijn hier eigenlijk niet, maar de toch wel flinke puisten in het landschap leveren ook prachtige vergezichten op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:48 schreef hondjes het volgende:
Tsjechie is harstikke mooi, veel plezier in Praag, of waar je dan ook zit..
Nee Marrije, die kondigde dat ook aan. Normaal weet jij zoiets al voordat het gebeúrd is buuf! Kom eens uit die dromerige vakantiesfeer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Fijne vakantie en groeten terug aan Soury![]()
Ja sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Marrije, die kondigde dat ook aan. Normaal weet jij zoiets al voordat het gebeúrd is buuf! Kom eens uit die dromerige vakantiesfeer.
MSN daarentegen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Heb nog niet bijgelezen.En ik ben afgesneden van elke vorm van kommunikaasie hè. Niemand wil met mij pm-en
![]()
neequote:
Oh! Wieishet maar dan anders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marrije heeft mijn telefoonnummer niet
Of Peter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Wieishet maar dan anders.
Ik denk Fann.
Ik heb geen idee wat ze willen, ik denk dat sommigen het fantastisch vinden en het geeft ze vermoedelijk een soort van "kijk ons eens lekker samen optrekken" gevoel? 't Zal allemaal wel, Ik doe er geen stap voor opzijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer helaas dat jij steeds sterker dè zondebok van de RLS-SC begint te worden, NMNS.
Zelf had ik al 100 keer de eer aan mezelf gehouden, maar dat is natuurlijk precies wat de daders willen.
Thnx, dat gaat vast en zeker lukken, er is hier genoeg te doen, te bekijken en te drinken (een halve liter bier kost hier ongeveer één euro, dat slurpt lekker weg)quote:Fijne vakantie nog.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Hang ik de slingers ff op![]()
Noeks, van hi hu harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!![]()
[ afbeelding ]
En jij natuurlijk ook gefeliciteerd Gert, met je chickie.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! Wieishet maar dan anders.
Ik denk Fann.
Hey, jij bent er weer. Was de vakantie fijn?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:26 schreef beequeen het volgende:
Noek, van harte.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mevr. Gert ook.![]()
![]()
Bedankt voor de welkom thuisjes allemaal.
Yep, het was heerlijk. Mooi weer, lekker eten en drinken. Helemaal top., thanx.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef Juud79 het volgende:
Hey, jij bent er weer. Was de vakantie fijn?
Sommige plaatjes zijn heel gemeen!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:36 schreef beequeen het volgende:
Waar is mijn plaatje gebleven?![]()
[ afbeelding ]
Boodschappen doen, laterzzzz.
Tinypic geblockt? Nah.. ik hoop dat ik het onthoud als jij jarig bent en ik iets voor bij je latte macchiato wil posten!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:29 schreef Copycat het volgende:
Hier hebben ze tinypic geblocked.
Porno kan ik nog wel zien.
Ja, die pic voor Noek kon ik niet tinypicken, iets met security something. Maar nu probeer ik het weer en lukt het welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:45 schreef Gert het volgende:
Tinypic geblockt? Nah.. ik hoop dat ik het onthoud als jij jarig bent en ik iets voor bij je latte macchiato!
Ik doe wel porno dan.
Zou het? Stelletje kunsthaters hier.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn kunst loopt via Tinypic.
Ik denk dat het daarmee te maken heeft.
Prima weertje dus...quote:
In Apeldoorn wordt het ook al aardig donker.quote:
Ja en alle kinderen zijn er vandaag, dus gewoon volle bak, en omdat we niet naar buiten zijn geweest vanmorgen klommen ze bijna tegen de muren omhoog!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In Apeldoorn wordt het ook al aardig donker.
Morgen heb ik een vergadering op kantoor.
Gaan we net doen of we een bedrijf zijn, met notulen etc.![]()
Als ik geld zou hebben zou ik er zo een tragi-komedie van kunnen maken.
Koffie?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en alle kinderen zijn er vandaag, dus gewoon volle bak, en omdat we niet naar buiten zijn geweest vanmorgen klommen ze bijna tegen de muren omhoog!
(En ik heb slecht geslapen en kan niet zo heel veel hebben)
Ohw wat leuk Peet, ze doen er alles aan om je het gevoel te geven dat het net echt is!
(Stiekem word ik gewoon echt boos van de manier van met mensen omgaan maar dat weet je wel!)
Waarom ga je daar nog eigenlijk heen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In Apeldoorn wordt het ook al aardig donker.
Morgen heb ik een vergadering op kantoor.
Gaan we net doen of we een bedrijf zijn, met notulen etc.![]()
Als ik geld zou hebben zou ik er zo een tragi-komedie van kunnen maken.
Om een soort van weekstructuur vast te houden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom ga je daar nog eigenlijk heen?
Het snoepbudgetquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En waar gaan jullie dan over vergaderen?
Het weer? De Mexicaanse griep?
En wie verzorgt de koffie?
Wij hebben voortaan een lepel in de snoeppot. Om de Mexicaanse griep tegen te gaanquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En waar gaan jullie dan over vergaderen?
Het weer? De Mexicaanse griep?
En wie verzorgt de koffie?
Echt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij hebben voortaan een lepel in de snoeppot. Om de Mexicaanse griep tegen te gaan.
Hou ik je aan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Geen idee.
Als er geen bedrijfsgevoelige informatie besproken wordt, hoor je het morgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geen idee.
Als er geen bedrijfsgevoelige informatie besproken wordt, hoor je het morgen.
Ja. Een van onze receptionistes is een beetje panisch op dat gebied. Die nies ik dan ook altijd vol in het gezicht. Flatsj!quote:
Ik hoorde vandaag dat een kind van onze NSO 20 dagen thuis is geweest met Mex. griep!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wij hebben voortaan een lepel in de snoeppot. Om de Mexicaanse griep tegen te gaan.
Dus ik hoest altijd extra op mijn handen als ik ongezien in die pot graai.
Ik durf niet zoveel, maar anders zou ik het voorstellen van die lepel in de snoeppot.quote:
Lijkt me eem mooie voor de rondvraag!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik durf niet zoveel, maar anders zou ik het voorstellen van die lepel in de snoeppot.
Al denk ik dat ze me dan gaan uitlachen.
Welnee, het is gewoon een beetje bewolkt. Ik heb nog gewoon een shirtje, spijkerbroek en havaianas aan en dat heb ik in de herfst echt niet aan.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef hondjes het volgende:
Zweet als een otter, het is 31c en geen zuchtje wind, en zit een tuinmeubelset in mekaar te frobelen , zou het heerlijk vinden eens een regendag,
Wel jammer, nog een paar dagen, en dan is het weer even afgelopen.
Welke malloot gaat dan om deze tijd in die warmte een tuinmeubel in elkaar fröbelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef hondjes het volgende:
Zweet als een otter, het is 31c en geen zuchtje wind, en zit een tuinmeubelset in mekaar te frobelen , zou het heerlijk vinden eens een regendag,
Wij hadden ook een paar van die dagen maar dan doe ik wat Deisyy zegt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef hondjes het volgende:
Ja he...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een tegenstelling. Grom, het is te warm. Grom, over een paar dagen moet ik die warmte weer uit.
Soms denk ik dat jij vooral klaagt om het klagen.
Ja. Dat gaf wel wat verlichting maar het is niet over nog.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
Heb je die paracetamoltruc gedaan, CarO?
Ik denk trouwens dat ik mijn boerenschort aan de wilgen laat hangen.
Succes met de pompoenen en confisqueer mijn land maar!
Prop gewoon een lepel in je handtasjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanavond Japans eten, dus ik hoop dat ik iets binnen krijg, want ik ben niet zo'n ster met die stokjes
Waarschijnlijk krijg je dan van die elastiekjes om je chop sticks. Hoef je alleen maar een knijpbeweging te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vanavond Japans eten, dus ik hoop dat ik iets binnen krijg, want ik ben niet zo'n ster met die stokjes
Nah: écht dus hè!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Prop gewoon een lepel in je handtasje
Dan kun je inderdaad beter met mes en vork eten dan dat je onhandig alles naar binnen slurpt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah: écht dus hè!
Tuurlijk is het wel geinig om een keer met die stokjes te proberen te eten.
Maar het is gewoon onhandig! Gewoon bestek is véél handiger.
Nog even los van het geknoei van westerlingen die authentiek aan het doen zijn in een restaurant: kijk maar eens hoe die oosterlingen zélf nassen. Hoofd helemaal naar voren, neus bijna IN de kom.
En dan van die vlugge beweginkjes maken met de stokjes, anders flikkert het voer eraf. Nou echt, súper handig en smakelijk ziet het eruit.
Ik verwelkomde jullie in de RLS Sc kliek, die ongeveer uit zo een 25 personen bestaat, die hier gewoonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef CarOnline het volgende:
Buitje hier, buitje daar, maar niet onaangenaam.
Mn oor is nog steeds dik en pijnlijk![]()
Voelt ook nog heel warm aan maar hij is nu weer redelijk biggetjes roze.
Oh en Hondjes, verwelkom je ons nu in de RLS SC Kliek, of vínd je ons de RLS SC Kliek.
Daar is nog wat twijfel over
Een lepel vind ik bij deze keuken dan weer erg handig, zeker met rijst. Dan is getrut met een mes en vork ook weer niks, al is dat altijd nog beter dan die stokjes.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter met mes en vork eten dan dat je onhandig alles naar binnen slurpt.![]()
Ahhh oke. Duidelijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik verwelkomde jullie in de RLS Sc kliek, die ongeveer uit zo een 25 personen bestaat, die hier gewoon
iedere dag posten..niets meer en niets minder.
Daar ging het toch in eerste instantie over...later werd er over kliekjes gesproken..niet mijn ding.
Dat er vriendschappen onstaan, is alleen maar leuk, zoals jij en Buuf, ..Liesje en Coos, soury en Coos en dat men in een woordenwisseling voor elkaar opneemt, begrijpelijk....
Mij ergert het niet, dus.....
De mensen van de bunker online, kenden mekaar ook ineens, dus die werden ook een soort maatjes..
Of dit allemaal werkt op een forum, kan ik niet zeggen, de een voelt zich er goed bij, de ander blijft liever alleen opereren,
En alles is echt niet zo uniek, want dit zie je gewoon op elk forum ontstaan, soms komen er grote ruzies van, maar mensen komen elkaar weer overal tegen, en worden weer vriendjes..dus ..wat maakt het allemaal uit.
nogmaals, mij maakt het geen zier uit, en nu ga ik opschieten, want ik ga een huis bekijken en uit eten
moet mijn haar als de wiederweerga gaan krullen
Die muur zegt Noek. Hoe cool!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:18 schreef CarOnline het volgende:
Lieve Noek, van harte met je verjaardag![]()
Kijk eens, een grafitti voor op je schutting, dat hoort bij een rock-chick![]()
![]()
[ afbeelding ]
Erg zelfredzaam zijn ze niet, zo te lezen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:17 schreef Deisyy het volgende:
Nu ga ik een pizza in de oven schuiven voor mijn mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme lok.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:18 schreef Meddo het volgende:
http://www.untitledsite.com/JohanVlemmix_lastig_uh_bellen.mp3
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:53 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
robson is uit eindhoven gejaagd nu is het een held, wat een teringschijnheiltjes in eindhoven
Aan zulke dingen moet je even wennenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begin er genoeg van te krijgen.![]()
1 uur en 3 kwartier is toch wat te lang.
Sorry, maar ik doe niet aan volbaggeren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Help ik je wel, als jij dan de nieuwe maakt
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe niet aan volbaggeren.
De naam van het volgende kunstwerk is 'De affectisolanten'.
Affectisolatie blijkt een situatie te zijn waarin iemand een emotionele gebeurtenis wel correct waarneemt, en herinnert, maar waarbij de daarbij behorende gevoelens niet tot hem doordringen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh! wat een mooie titel, zo dubbel!
Dat kan zo wel prettig als onprettig zijn, denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Affectisolatie blijkt een situatie te zijn waarin iemand een emotionele gebeurtenis wel correct waarneemt, en herinnert, maar waarbij de daarbij behorende gevoelens niet tot hem doordringen.
Een afweermechanisme, dus.
Dat heeft niets met zelfredzaamheid te maken, Donald kan prima kokenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg zelfredzaam zijn ze niet, zo te lezen.
Ja lekker vroeg hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:28 schreef Marrije het volgende:
Donald![]()
Wat ben je vroeg Deisyy.
Goedemorgen.
Ach ja dat heb ik gister nog gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
Je moet ook leren rijden in regen!
Ik ga buiten de deur lunchen!
Of autisme, toch? Of is autisme eigenlijk óók een afweermechanisme?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Affectisolatie blijkt een situatie te zijn waarin iemand een emotionele gebeurtenis wel correct waarneemt, en herinnert, maar waarbij de daarbij behorende gevoelens niet tot hem doordringen.
Een afweermechanisme, dus.
Autisme is iets met de hersens toch? Want het lijkt me dat affectisolatie niet te testen is, maar autisme wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Of autisme, toch? Of is autisme eigenlijk óók een afweermechanisme?
Ik doelde op de omschrijving van "een gebeurtenis correct waarnemen, maar de bijbehorende emoties niet voelen". Dat is, dacht ik, ook een kenmerk van autisme. Dus ik zag een overeenkomst. Maar affect-isolatie kan iederéén overkomen, ja. Schijnt. Ofsow.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Autisme is iets met de hersens toch? Want het lijkt me dat affectisolatie niet te testen is, maar autisme wel?
Peter zal ons na zijn vergadering vast antwoord geven
Ja heb je niemands ogen eruit geprikt Deisyy? Levensgevaalijk die stokjes
Leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè gadver ik moet zo naar "de klant".
Agge moar leut het!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Voor mij ook gewoon 2 bruine boterhammetjes vandaag. Het eten met stokjes ging me nl. prima af gisteravond
Er zijn geen gewonden gevallenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heb je niemands ogen eruit geprikt Deisyy? Levensgevaalijk die stokjes
Normaal wel, alleen dan drink ik niets of bijna niets de avond ervoor. Da's nu niet gelukt, ivm een feestje. Helemáál niet gelukt zelfs.quote:
Ja ok, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik doelde op de omschrijving van "een gebeurtenis correct waarnemen, maar de bijbehorende emoties niet voelen". Dat is, dacht ik, ook een kenmerk van autisme. Dus ik zag een overeenkomst. Maar affect-isolatie kan iederéén overkomen, ja. Schijnt. Ofsow.
Hè gadver ik moet zo naar "de klant".
Goed!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn geen gewonden gevallen![]()
Ik heb maar één keer een stukje kip door de lucht laten vliegen
Ik denk niet dat dat erin zit, al weet ik niet wat jij lekker genoeg vindt natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw bah, werken! Ik zit al uren te wachten tot ik zin heb in opruimen, maar stiekem hoop ik gewoon dat het zo lekker wordt dat ik naar het strand kan
Nou... hier schijnt de zon al een uur volop, en jij woont een kwartiertje lopen van me vandaan, dus regenen zal het bij jou niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok, dan snap ik het wel.
Ohw bah, werken! Ik zit al uren te wachten tot ik zin heb in opruimen, maar stiekem hoop ik gewoon dat het zo lekker wordt dat ik naar het strand kan
Ik ben er ook bang voor, maar af en toe zie ik hele stukken blauw voor mijn ramen langskomen, en dan gaat het kriebelen. Maar ook best grote grijze wolkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat erin zit, al weet ik niet wat jij lekker genoeg vindt natuurlijk
Hopen dat de klant ook zo'n kegel heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Normaal wel, alleen dan drink ik niets of bijna niets de avond ervoor. Da's nu niet gelukt, ivm een feestje. Helemáál niet gelukt zelfs.
Haha nou zó erg is het ook weer niet, maar ben gewoon niet helemaal helder. Oppassen dus, dat ik geen dingen ga beloven om er maar snel vanaf te zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hopen dat de klant ook zo'n kegel heeft.
Dat zou jij toch nooit doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nou zó erg is het ook weer niet, maar ben gewoon niet helemaal helder. Oppassen dus, dat ik geen dingen ga beloven om er maar snel vanaf te zijn.
Dat ligt sowiesó vaak wel op de loer hoor, bij het klantcontact. Korte termijn-pleasen. Maar later word je eraan gehouden. Dat zouden ze bij sales ook eens moeten beseffen trouwens. Dat een klant binnen halen mooi is, maar niet tegen voorwaarden die de beheer organisatie nooit kan waarmaken.quote:
Staat ook in mijn scriptie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. dat ligt sowiesó vaak wel op de loer hoor, qua klantcontact. Korte termijn-pleasen. Maar later word je eraan gehouden. Dat zouden ze bij sales ook eens moeten beseffen trouwens. Dat een klant binnen halen mooi is, maar niet tegen voorwaarden die de beheer organisatie nooit kan waarmaken.
Maar goed, effe een uurtje op bezoek.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er ook bang voor, maar af en toe zie ik hele stukken blauw voor mijn ramen langskomen, en dan gaat het kriebelen. Maar ook best grote grijze wolken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |