quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen krijgt de groetjes van Coos, (met uitzondering van Nmns dat stond er letterlijk bij) hij heeft het erg naar zijn zin.
Joh, laat toch gaan. Daar hoef jij geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als dat zo is heb ik hem verkeerd begrepen, en dan spijt mij dat.
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat misbruik van een erg op jou gelijkende smiley?
Ik haat regelsquote:
Ja maar... ik vond dezequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Noek het volgende:
Ja, eigenlijk wel ja.
Dat is toch de mijne? Mijn Charlie, wat doe je?
De ellende!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat gedicht!Gut nou, dat weet ik nog wel.
[..]
Als je de 't' nog even achter 'word' weg haalt is het helemaal goedquote:
Handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, frituurvet controleren enz.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga mara weer pokeren want... 'hier wordt ik niet vrolijk van' zou Rob Geus zeggen
Ondanks stevig aandringen van haar mede-mod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De ellende!![]()
Ik moest een ban volgens sommigen!
Maar die gaf jij niet,
Nee, die is voor Den Haag. Hij is meer Putten trouwens maar hé, het zij zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar... ik vond deze [ afbeelding ] zo Bergen op Zoom.
Dat is het rijtje wel zo ongeveer hoor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, frituurvet controleren enz.
En toch zal ik het altijd voudt blijven doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de 't' nog even achter 'word' weg haalt is het helemaal goed
Even de volgorde aangepast, dat ziet Rob graag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is het rijtje wel zo ongeveer hoor!
Serieus?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondanks stevig aandringen van haar mede-mod.
Zijn grootste fan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Handen kunnen wassen en afdrogen zonder iets aan te raken, coderen, rubbers controleren, afzuiginstallatie schoon houden, , frituurvet controleren enz.
Oja bakjes en pannen op z'n kop leggen (geen vocht achterlaten), witte jas uitrekken, sticker op het raam plakken.
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil NMNS even de groetjes doen, kan dat hier?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die is voor Den Haag. Hij is meer Putten trouwens maar hé, het zij zo.
Aljeblieft Den Haag! En nu allemaal de handjes in de lucht. Kom op, Den Haag. Laat die handjes ziiiieeeen!
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je zo wel een sticker verdientquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even de volgorde aangepast, dat ziet Rob graag.
Ja, lees je sms nou maar.quote:
Ik onthoud heel vaak de volgorde van programma's.quote:
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?quote:
quote:
Val jij even lekker in een sloot ofzo!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lees je sms nou maar.![]()
Neem me toch niet zo serieús!
idd en je helemaal laten wachten tot het einde, om er dan achter te komen dat het niets voorsteltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik onthoud heel vaak de volgorde van programma's.
Waar ik echt een bloedhekel aan heb zijn programma's waarbij ze een interessant item gedurende de gehele uitzending terug laten komen met tussendoor nietszeggende items (bij RTL zijn ze daar een ster in).
Haha moeder kloek van de RLS kliek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?
De RLS-kliek.![]()
[..]
! Wat een stom kind. Uit Den Haag zeker?
Ja! Zullen we dan t shirts laten maken?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme. We zijn toch geen kliek hè?
De RLS-kliek.![]()
[..]
Ik geef het wel voor je door.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen Marco Borsato of Guus Meeuwis toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Dementor het volgende:
TIjd voor een stevig rijmelaareitje.
En dan ben ik voor Team Kliek!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Zullen we dan t shirts laten maken?!![]()
Van die wijde!
En dan met: Proud to be part of de RLS-Kliek?
oh! Ik zie het he-le-maal voor me!![]()
Ik zei toch al dat ik geen griep hadquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen Marco Borsato of Guus Meeuwis toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef Noek het volgende:
Hoe hangen je pompoenen er nu bij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja en weet je nog Noek, dat jij enne toen de buuv, vanwege datte en toen hahahaha![]()
Oh man.
Ik ga helemaal kapot hier!
Oh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Haha ja en weet je nog Noek, dat jij enne toen de buuv, vanwege datte en toen hahahaha![]()
Oh man.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
Oh man.
Nou zeg, hier ga je helemaal je boekje te buiten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe hangen je pompoenen er nu bij?
Ik bedoel toch ingame!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou zeg, hier ga je helemaal je boekje te buiten!
Dat vraag je niet aan een dame
Nee man ieuw ieuw!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
echt niet mijn ding die Meeuwis.
Borsato heeft hooguit een paar mooie nummers.
Die mogen in de Haagse kliko.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Lekker, ik heb met die andere Haagse kliek al moeite
Ohhh bedoel je dat...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik bedoel toch ingame!
Of spelen jullie dat niet meer?
oh oh aso's. hier sneuvelt zelfs met oud en nieuw geen klikoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mogen in de Haagse kliko.
[ afbeelding ]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
oh oh aso's. hier sneuvelt zelfs met oud en nieuw geen kliko
Oh, nee. Ja, dan mag het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er woont hier iemand die Borsato wel kan waarderen, dus die post was uit eigen belang.
idd, nog een fijn 2009 trouwensquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.
Heerlijk! Die rust ook!
En jij ook nog de allerbeste wensen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier op het prachtige boerenland ook niet. Maar wij weten ook nog niet dat het jaar dan om is. Wij doen maar wat. Zo opeens kan iemand je op 21 juni fijne feestdagen wensen en dat geeft niet, dat kan hier allemaal.
Heerlijk! Die rust ook!
Zo zie je maar weer, drugs is badquote:
Waar ik woon is het 1984. Wat kan die maikul Jakkson dansen zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En jij ook nog de allerbeste wensen!![]()
Welk jáár is het eigenlijk?
Ja, fijne paasdagen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En jij ook nog de allerbeste wensen!![]()
Welk jáár is het eigenlijk?
jij gunt ons ook niks hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef Noek het volgende:
Ik word zo in elkaar gebeukt zaterdag. Luister dan! Als ik me zondagmorgen niet meld hè, dan waren zij het.
Dat dit even gedocumenteerd is. Scheelt toch weer een zondagavond voor de buis met Peter.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar ik woon is het 1984. Wat kan die maikul Jakkson dansen zeg!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er woont hier iemand die Borsato wel kan waarderen, dus die post was uit eigen belang.
*mompelt iets over Placebo-effect*quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*mompelt iets over Placebo-effect*
Maar is ie daarna wel weer opgestaan enzo?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, fijne paasdagen!![]()
Géén flauw idee maar de jongen bij de Appie wenste me een fijn weekend. True story!
Nou, weten we dat in elk geval al vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |