Dat dus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Antaresje het volgende:
Als je je koffers op slot doet, loop je de kans dat je een open gebroken slot terug vindt.
Ja of een TSA slot kopen wat de douane gewoon kan open maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Mieks het volgende:
Dus gewoon openlaten en kijken hoeveel coke ik er ondertussen ingestop is als ik aankom?
Yep. En wat minder SBS6 kijken. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Mieks het volgende:
Dus gewoon openlaten en kijken hoeveel coke ik er ondertussen ingestop is als ik aankom?
Ik zou banger zijn voor het feit dat er iets uit gestolen zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Mieks het volgende:
Of minder domme verhalen op suffe verjaardagen aanhoren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Yep. En wat minder SBS6 kijken. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Naar de VS is het probleem ook niet. Terug wel, want dan kom je die zeikerds van de TSA tegen....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Laviathan het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met het feit dat m'n koffer op slot zat (binnen de EU overigens).
Naast dat zie ik ook het probleem niet met mensen die sloten op hun koffers hebben als ze naar de US of Azië gaan (heb het de afgelopen 15 maanden nog nooit gezien op alle vliegvelden waar ik geweest ben).
ah, right... :xquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Naar de VS is het probleem ook niet. Terug wel, want dan kom je die zeikerds van de TSA tegen....
Het gaat er natuurlijk ook een beetje om dat als je binnen de eu, en vooral op het vasteland gaat smokkelen, je dit het gemakkelijkste met de auto kan doen. Naar de US wordt dat al gauw met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:48 schreef Laviathan het volgende:
Ik heb nog nooit problemen gehad met het feit dat m'n koffer op slot zat (binnen de EU overigens).
Naast dat zie ik ook het probleem niet met mensen die sloten op hun koffers hebben als ze naar de US of Azië gaan (heb het de afgelopen 15 maanden nog nooit gezien op alle vliegvelden waar ik geweest ben).
Waarom heb je geen zin?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:24 schreef Mieks het volgende:
Ik hád al geen zin om te gaan maar hier word ik wel moedeloos van. Ik doe wel gewoon niks op slot en seal ze dan. Mogen ze van mij best openmaken die seal, scheelt mij weer werk.
Dat dus. Sim-pel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of een TSA slot kopen wat de douane gewoon kan open maken.
Na het inchecken van je bagage blijf jij bij je koffersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Repeat het volgende:
Gewoon op slot doen en erbij blijven als ze je koffers controleren. Zo doe ik het ook altijd, mochten ze dan iets zien met de scanner dan kun je zelf de sleutel overhandigen en doen ze em daarna ook weer op slot
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Repeat het volgende:
Gewoon op slot doen en erbij blijven als ze je koffers controleren. Zo doe ik het ook altijd, mochten ze dan iets zien met de scanner dan kun je zelf de sleutel overhandigen en doen ze em daarna ook weer op slot
Zoals ik het meemaak:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Na het inchecken van je bagage blijf jij bij je koffers
Bij checked-in luggage ben je daar meestal echt niet bij hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Repeat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |