quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
Het Koningshuis moet KAPOT .
Een monarchie is een eigenschap van een achterlijk, slaafs volk.
Een land die een persoon erfelijke macht toekent verdient slavernij.
Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef MouzurX het volgende:
Ja idd, net alsof iemand ook maar foto's wilt zien van de oranjes op vakantie
ja, aangezien er ook mensen zijn die GTST kijken en de prive lezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt..
Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Sterf, hypcriete paupers.
Sterf hard.
Zo zo stoere vent !![]()
Ik heb het hier over die losers als alle kranten en RTL boulefag. Zitten ze allemaal te janken: "We hebben geen persvrijheid meer![]()
"
Nou 1 of 2 x per jaar met zijn allen een paar foto's maken zodat iedereen dezelfde foto's heeft.... daar kun je knap frusti van raken toch?
Omdat Willem Alex heeft gezegd kranten en media te zullen aanklagen als ze hun vakantiefoto's tentoonspreiden.
Kan hij het mooi gooien op aantasting van privacy en nog een dikbelegde boterham mee verdienen(vanaf 25.000 tot 10 miljoen Euro)![]()
Echt, gun die oranjelui ook eens effe wat rust. Net zoals die gore flikker van RTL boulevard die laatst ook als een hypocriet huillie zat te doen omdat BNN hem had afgeluisterd, terwijl ie dat zelf bij genoeg beroemdheden doet.
Kwalbert was behoorlijk hypocriet bezig ja , zoals altijdMaar ze krijgen genoeg rust hoor met zo'n 5 vakantie's per jaar.Maak je maar geen zorgen joh!
Kan jij zo'n 5 x per jaar genieten van je rust ?nee toch? dan zit het met WA en aanhang wel goed hoor.
Belachelijk zulke hypocrisie
Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.
Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?
Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?
We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.
De kwestie is. Wat gaan wij er aan doen?
Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.
En, kon het?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.
Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En, kon het?
Overigens vind ik dit heel dubbel, ik snap de Oranjes maar aan de andere kant moeten ze gewoon niet zeuren, dit hoort nou eenmaal bij hun bestaan.
Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.
Het kan vast wel wat betreft dat stadstaat-idee, het kost alleen enorm veel organisatievermogen, en ook omslag van groei van gewassen om aan bepaalde vraag (brood etc) te kunnen voldoen.
Natuurlijk kiest hij daar voor. Hij kan er ook voor kiezen om afstand van de troon te doen en de monarchie te ontbinden, als hij slim zou zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |