abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:57:07 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71798368
Sterf, hypcriete paupers.

Sterf hard.

Ik heb het hier over die losers als alle kranten en RTL boulefag. Zitten ze allemaal te janken: "We hebben geen persvrijheid meer "

Omdat Willem Alex heeft gezegd kranten en media te zullen aanklagen als ze hun vakantiefoto's tentoonspreiden.

Echt, gun die oranjelui ook eens effe wat rust. Net zoals die gore flikker van RTL boulevard die laatst ook als een hypocriet huillie zat te doen omdat BNN hem had afgeluisterd, terwijl ie dat zelf bij genoeg beroemdheden doet.

Belachelijk zulke hypocrisie
pi_71798404
Ja idd, net alsof iemand ook maar foto's wilt zien van de oranjes op vakantie
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_71798406
Indd, het zijn ook maar mensen!
Baby darling doll face honey
pi_71798447
Ze hebben een zeer royale uitkering waar ze alleen maar snoepreisjes voor hoeven te maken en dan gaan ze klagen als er vakantiefotos van hun worden gemaakt
pi_71798462
En toch vindt TS RTL Boulevard heel stiekem interessant
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71798485
Zeer terechte klacht. Vooral over RTL boulefag ( )
pi_71798493
Het Koningshuis moet KAPOT .

Een monarchie is een eigenschap van een achterlijk, slaafs volk.

Een land die een persoon erfelijke macht toekent verdient slavernij.
pi_71798535
ik doe gewoon mijn ogen dicht dan zie ik die foto's niet
Wie sjoen os Limburg is
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:06:54 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71798669
Volgende keer gewoon een paginagrote advertentie in de dagbladen op de bestemming van die verwende paupers plaatsen, waarin je de plaatselijke bevolking oproept om foto's te nemen van het gezinnetje dat op de paginagrote foto staat. Klaar.

Hoef je er geen persfotografen meer achteraan te sturen, en je krijgt toch foto's van dat stel binnen terwijl ze op vakantie zijn.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:07:03 #10
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_71798673
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Salvad0R het volgende:

pi_71798702
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef MouzurX het volgende:
Ja idd, net alsof iemand ook maar foto's wilt zien van de oranjes op vakantie
Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt. .
pi_71798827
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:08 schreef Modus het volgende:

[..]

Treurig idd, maar het zijn er ws tig keer zoveel als je denkt. .
ja, aangezien er ook mensen zijn die GTST kijken en de prive lezen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:28:48 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_71799400
quote:

Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:38:43 #14
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71799714
quote:

Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71800072
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Sterf, hypcriete paupers.

Sterf hard.

Zo zo stoere vent !

Ik heb het hier over die losers als alle kranten en RTL boulefag. Zitten ze allemaal te janken: "We hebben geen persvrijheid meer "

Nou 1 of 2 x per jaar met zijn allen een paar foto's maken zodat iedereen dezelfde foto's heeft.... daar kun je knap frusti van raken toch?

Omdat Willem Alex heeft gezegd kranten en media te zullen aanklagen als ze hun vakantiefoto's tentoonspreiden.

Kan hij het mooi gooien op aantasting van privacy en nog een dikbelegde boterham mee verdienen(vanaf 25.000 tot 10 miljoen Euro)

Echt, gun die oranjelui ook eens effe wat rust. Net zoals die gore flikker van RTL boulevard die laatst ook als een hypocriet huillie zat te doen omdat BNN hem had afgeluisterd, terwijl ie dat zelf bij genoeg beroemdheden doet.

Kwalbert was behoorlijk hypocriet bezig ja , zoals altijd Maar ze krijgen genoeg rust hoor met zo'n 5 vakantie's per jaar.Maak je maar geen zorgen joh! Kan jij zo'n 5 x per jaar genieten van je rust ?nee toch? dan zit het met WA en aanhang wel goed hoor.

Belachelijk zulke hypocrisie
pi_71802946
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Precies een republiek geeft alle mongolen ook een kans hun vertegenwoordier te kiezen.
Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:15:22 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_71803004
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:13 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doen ze in dit land niet net alsof ze dat nu ook kunnen?
Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71803084
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat die Christen Gestapo hier aan de macht is gekomen?
Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.

De kwestie is. Wat gaan wij er aan doen?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:21:18 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_71803186
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik zie politici als verschillende koppen op hetzelfde lichaam, wat toch al een voorbestemde kant op rent. Er is in feite geen keuze in beleid.

De kwestie is. Wat gaan wij er aan doen?
We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.
pi_71803306
Ga weg
pi_71803445
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

We zijn te welgesteld in NL, dus zal er nimmer meer echt actie komen. Het zal altijd een gezapig zooitje blijven, totdat er een keer echte crisis komt door een natuurramp of voedselschaarste oid. Dan is het ieder voor zich en kan er weer selectie plaatsvinden op basis van overlevingsdrang en intelligentie.
Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.
pi_71803722
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik had laatst nog een gesprek met mensen of het mogelijk zou zijn om boeren in de directe omgeving van de steden weer voor de stad zelf te laten produceren, odat je als kleinschalig gebiedje onafhankelijk kan zijn van de globale monetaire invloeden.
En, kon het?

Overigens vind ik dit heel dubbel, ik snap de Oranjes maar aan de andere kant moeten ze gewoon niet zeuren, dit hoort nou eenmaal bij hun bestaan.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_71803762
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef Fha het volgende:

[..]

En, kon het?

Overigens vind ik dit heel dubbel, ik snap de Oranjes maar aan de andere kant moeten ze gewoon niet zeuren, dit hoort nou eenmaal bij hun bestaan.
Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.

Het kan vast wel wat betreft dat stadstaat-idee, het kost alleen enorm veel organisatievermogen, en ook omslag van groei van gewassen om aan bepaalde vraag (brood etc) te kunnen voldoen.
pi_71803855
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hun bestaan bestaat uit lui omleggen die hun status quo in gevaar brengen. Het is een lame kutconcept vol inteelt en belachelijkheid. Ze moeten onder de pek en veren opflikkeren.

Het kan vast wel wat betreft dat stadstaat-idee, het kost alleen enorm veel organisatievermogen, en ook omslag van groei van gewassen om aan bepaalde vraag (brood etc) te kunnen voldoen.
Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg ja
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_71819531
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef Fha het volgende:

[..]

Pek en veren vind ik onzin, willem is ook maar geboren in die familie daar heeft hij ook niet voor gekozen. Maar van mij mogen ze ook wel weg ja
Natuurlijk kiest hij daar voor. Hij kan er ook voor kiezen om afstand van de troon te doen en de monarchie te ontbinden, als hij slim zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')