Mijn conclusie is dat je een MSN- en Google-computer-gebruiker bent die er vrij weinig vanaf weet. Dus kies gewoon de browser die jij het mooist vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef bulbjes het volgende:
(net zoals Vista bijvoorbeeld kutter is dan XP)
Ik ben echt een computern00b en te lui om nieuwe dingen te leren, dus ik blijf liever bij IE. Mijn vriend had ook altijd een of andere kutbrowser. Alles stond dan in zo'n taakbalk bovenin en kon je dan naar beneden halen etc. Maar als je op het kruisje in de rechterbovenhoek drukte, zoals ik gewend was met IE, klikte ik meteen ALLES wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:31 schreef Prutzenberg het volgende:
Internet Explorer is niet de enige browser en zeker niet de beste.
Probeer eens één van deze:
Firefox: het meest gebruikte alternatief, aan te passen aan je eigen wensen.
Chrome: een snelle browser, zeer geschikt voor de oudere pc.
Opera: nog een andere, sommigen zweren bij deze.
Succes met je keuze.
Die tabbladen, daar ontkom je niet aan. 99% van de mensheid vindt die namelijk uiterst prettig nadat ze er 2 dagen aan gewend zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik ben echt een computern00b en te lui om nieuwe dingen te leren, dus ik blijf liever bij IE. Mijn vriend had ook altijd een of andere kutbrowser. Alles stond dan in zo'n taakbalk bovenin en kon je dan naar beneden halen etc. Maar als je op het kruisje in de rechterbovenhoek drukte, zoals ik gewend was met IE, klikte ik meteen ALLES weg(al die tabbladen enz). Allemaal prachtig als je weet hoe het werkt, maar geef mij maar mn oude vertrouwde IE
Dat probleem ga je ook krijgen met IE 7 en 8. Die hebben ook tabbladen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik ben echt een computern00b en te lui om nieuwe dingen te leren, dus ik blijf liever bij IE. Mijn vriend had ook altijd een of andere kutbrowser. Alles stond dan in zo'n taakbalk bovenin en kon je dan naar beneden halen etc. Maar als je op het kruisje in de rechterbovenhoek drukte, zoals ik gewend was met IE, klikte ik meteen ALLES weg(al die tabbladen enz). Allemaal prachtig als je weet hoe het werkt, maar geef mij maar mn oude vertrouwde IE
![]()
Gelukkig doet mijn Vuurvos bij het kruisje klikken minimizen naar de systemtray zonder alle tabbladen te sluiten en is hij snel weer presentquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
Eerste even updaten dan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef bulbjes het volgende:
Hmm downloaden van IE 8 gaat niet eens, mn computer mist een vereiste update :-S? Dan maar IE 7 proberen dacht ik, maar dan gaat ie automatisch naar de downloadpagina van IE 8.....![]()
Dus jij denkt als je een update, die er voor zijn om je systeem veiliger te maken(Lekken die uit te buiten zijn maken oa) en beter later werken, nodig hebt voor een nieuwe IE versie je beter een oudere IE versie kan installeren dan die update draaien?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef bulbjes het volgende:
Hmm downloaden van IE 8 gaat niet eens, mn computer mist een vereiste update :-S? Dan maar IE 7 proberen dacht ik, maar dan gaat ie automatisch naar de downloadpagina van IE 8.....![]()
Ik zou niet weten welke update ik misquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus jij denkt als je een update, die er voor zijn om je systeem veiliger te maken(Lekken die uit te buiten zijn maken oa) en beter later werken, nodig hebt voor een nieuwe IE versie je beter een oudere IE versie kan installeren dan die update draaien?
Update gewoon
Eh, dikke kans dan dat er wat service packs missen, ik zou eerst eens Windows-update bezoeken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke update ik mis, dat geeft ie niet aan, en ook niet waar ik die update dan kan verkrijgen...ik als n00b weet echt niet waar ik dan die update vandaan moet plukken.
Btw, mn computer is dus net vanmiddag geformatteerd en nieuwe legale windows XP erop gezet, dus vind t wel vaag
Ok, ga naar Windows update en installeer alle updates.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke update ik mis, dat geeft ie niet aan, en ook niet waar ik die update dan kan verkrijgen...ik als n00b weet echt niet waar ik dan die update vandaan moet plukken.
Btw, mn computer is dus net vanmiddag geformatteerd en nieuwe legale windows XP erop gezet, dus vind t wel vaag
Wanneer je met UAC hebt zitten kloten wel ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:39 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Dat probleem ga je ook krijgen met IE 7 en 8. Die hebben ook tabbladen.
Het grote nadeel van IE vind ik de verwevenheid met Windows, alhoewel het minder is geworden blijft het een browser die te veel met het systeem zelf kan uithalen.
Kan je nog iets nuttigs zeggen??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Prutzenberg het volgende:
En toch adviseer ik je om IE niet te gebruiken. Als je toch moet wennen aan een nieuwe browser neem er dan een die geen onderdeel is van je systeem.
TS heeft Windows XP, dan is IE een risico.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je met UAC hebt zitten kloten wel ja.
Maar dat is dan je eigen domme schuld.![]()
Adviseren mag altijd, toch? Daarbij heeft TS aangegeven dat ze IE wil gebruiken omdat dat bekend is.quote:[..]
Kan je nog iets nuttigs zeggen??
Dom geouwehoer altijd.
TS wil IE blijven gebruiken, dus hou die andere browsers er uit.
Ah, we hebben een mee loper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb, na vele slechte verhalen, de download van IE8 op zowel pc als laptop mooi uitgezet. Ophoeren. Ik gebruik sowieso Firefox, maar toch
bij een browser zijn tabbladen gewoon ruk.. hoe het ook ingedeeld is , het is ruk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Die tabbladen, daar ontkom je niet aan. 99% van de mensheid vindt die namelijk uiterst prettig nadat ze er 2 dagen aan gewend zijn.
Nog eentje gesignaleerd, ene Eric hierboven.quote:
Neuuhhhh... 5 jaar met IE geprutst, toen overgestapt naar de vuurvosquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Quir het volgende:
Nog eentje gesignaleerd, ene Eric hierboven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |