abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71797432
Krijg de hele tijd meldingen dat ik een verouderde versie van Internet Explorer gebruik (namelijk 6 ), en nu kan ik dus IE 7 of IE 8 gaan downloaden. Zit er nog verschil in (net zoals Vista bijvoorbeeld kutter is dan XP ) of maakt het geen ruk uit met IE?
pi_71797445
Firefox

somebody had to say it
pi_71797474
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef svefn het volgende:
Firefox is het beste
Ik hou het toch liever bij Internet Explorer, maar tnx Maar welke IE is beter: 7 of 8?
pi_71797493
Ik vind zelf 8 echt troep, ik blijf bij 7
pi_71797503
Versie 7 had een lek, maar versie 8 is werkelijkwaar een kwelling voor de ogen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:24:20 #6
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71797508
Definieer beter. Tabs krijg je in allebei. 8 ondersteunt webstandaarden beter.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71797531
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef bulbjes het volgende:
(net zoals Vista bijvoorbeeld kutter is dan XP )
Mijn conclusie is dat je een MSN- en Google-computer-gebruiker bent die er vrij weinig vanaf weet. Dus kies gewoon de browser die jij het mooist vindt.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:27:58 #8
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71797615
En aangezien TS blijkbaar wacht totdat een browser niet meer ondersteund wordt, zou ik voor 8 gaan. Die wordt naar alle verwachting later afgeschreven dan 7. Dus dan hoef je minder snel weer over te stappen en te wennen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71797642
Denk aan de pastelkleurige tabbladen!
pi_71797701
Internet Explorer is niet de enige browser en zeker niet de beste.
Probeer eens één van deze:
Firefox: het meest gebruikte alternatief, aan te passen aan je eigen wensen.
Chrome: een snelle browser, zeer geschikt voor de oudere pc.
Opera: nog een andere, sommigen zweren bij deze.
Succes met je keuze.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71797807
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:31 schreef Prutzenberg het volgende:
Internet Explorer is niet de enige browser en zeker niet de beste.
Probeer eens één van deze:
Firefox: het meest gebruikte alternatief, aan te passen aan je eigen wensen.
Chrome: een snelle browser, zeer geschikt voor de oudere pc.
Opera: nog een andere, sommigen zweren bij deze.
Succes met je keuze.
Ik ben echt een computern00b en te lui om nieuwe dingen te leren, dus ik blijf liever bij IE. Mijn vriend had ook altijd een of andere kutbrowser. Alles stond dan in zo'n taakbalk bovenin en kon je dan naar beneden halen etc. Maar als je op het kruisje in de rechterbovenhoek drukte, zoals ik gewend was met IE, klikte ik meteen ALLES weg (al die tabbladen enz). Allemaal prachtig als je weet hoe het werkt, maar geef mij maar mn oude vertrouwde IE
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:36:09 #12
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71797831
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik ben echt een computern00b en te lui om nieuwe dingen te leren, dus ik blijf liever bij IE. Mijn vriend had ook altijd een of andere kutbrowser. Alles stond dan in zo'n taakbalk bovenin en kon je dan naar beneden halen etc. Maar als je op het kruisje in de rechterbovenhoek drukte, zoals ik gewend was met IE, klikte ik meteen ALLES weg (al die tabbladen enz). Allemaal prachtig als je weet hoe het werkt, maar geef mij maar mn oude vertrouwde IE
Die tabbladen, daar ontkom je niet aan. 99% van de mensheid vindt die namelijk uiterst prettig nadat ze er 2 dagen aan gewend zijn.
pi_71797894
quote:

[..]

Dat probleem ga je ook krijgen met IE 7 en 8. Die hebben ook tabbladen.
Het grote nadeel van IE vind ik de verwevenheid met Windows, alhoewel het minder is geworden blijft het een browser die te veel met het systeem zelf kan uithalen.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:45:50 #14
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71798062
quote:

[..]

Gelukkig doet mijn Vuurvos bij het kruisje klikken minimizen naar de systemtray zonder alle tabbladen te sluiten en is hij snel weer present (en werkt IETab voor sites die persé iets met IE willen doen )
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71798115
Hmm downloaden van IE 8 gaat niet eens, mn computer mist een vereiste update :-S? Dan maar IE 7 proberen dacht ik, maar dan gaat ie automatisch naar de downloadpagina van IE 8.....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:48:52 #16
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71798143
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef bulbjes het volgende:
Hmm downloaden van IE 8 gaat niet eens, mn computer mist een vereiste update :-S? Dan maar IE 7 proberen dacht ik, maar dan gaat ie automatisch naar de downloadpagina van IE 8.....
Eerste even updaten dan!
pi_71798253
Welke update mis je?
Toch niet SP2?
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:54:20 #18
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_71798284
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef bulbjes het volgende:
Dus jij denkt als je een update, die er voor zijn om je systeem veiliger te maken(Lekken die uit te buiten zijn maken oa) en beter later werken, nodig hebt voor een nieuwe IE versie je beter een oudere IE versie kan installeren dan die update draaien?

Update gewoon
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_71798340
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dus jij denkt als je een update, die er voor zijn om je systeem veiliger te maken(Lekken die uit te buiten zijn maken oa) en beter later werken, nodig hebt voor een nieuwe IE versie je beter een oudere IE versie kan installeren dan die update draaien?

Update gewoon
Ik zou niet weten welke update ik mis , dat geeft ie niet aan, en ook niet waar ik die update dan kan verkrijgen...ik als n00b weet echt niet waar ik dan die update vandaan moet plukken.

Btw, mn computer is dus net vanmiddag geformatteerd en nieuwe legale windows XP erop gezet, dus vind t wel vaag
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:58:46 #20
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71798419
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik zou niet weten welke update ik mis , dat geeft ie niet aan, en ook niet waar ik die update dan kan verkrijgen...ik als n00b weet echt niet waar ik dan die update vandaan moet plukken.

Btw, mn computer is dus net vanmiddag geformatteerd en nieuwe legale windows XP erop gezet, dus vind t wel vaag
Eh, dikke kans dan dat er wat service packs missen, ik zou eerst eens Windows-update bezoeken.
pi_71798459
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:56 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ok, ga naar Windows update en installeer alle updates.
Waarschijnlijk zit de nieuwste IE er dan ook bij.

En denk niet dat je na één keer klaar bent: er zijn ook nog updates voor de updates.
pi_71798607
En toch adviseer ik je om IE niet te gebruiken. Als je toch moet wennen aan een nieuwe browser neem er dan een die geen onderdeel is van je systeem.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:06:15 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71798654
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:39 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dat probleem ga je ook krijgen met IE 7 en 8. Die hebben ook tabbladen.
Het grote nadeel van IE vind ik de verwevenheid met Windows, alhoewel het minder is geworden blijft het een browser die te veel met het systeem zelf kan uithalen.
Wanneer je met UAC hebt zitten kloten wel ja.
Maar dat is dan je eigen domme schuld.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef Prutzenberg het volgende:
En toch adviseer ik je om IE niet te gebruiken. Als je toch moet wennen aan een nieuwe browser neem er dan een die geen onderdeel is van je systeem.
Kan je nog iets nuttigs zeggen??
Dom geouwehoer altijd.
TS wil IE blijven gebruiken, dus hou die andere browsers er uit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71798775
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:06 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wanneer je met UAC hebt zitten kloten wel ja.
Maar dat is dan je eigen domme schuld.
TS heeft Windows XP, dan is IE een risico.
quote:
[..]

Kan je nog iets nuttigs zeggen??
Dom geouwehoer altijd.
TS wil IE blijven gebruiken, dus hou die andere browsers er uit.
Adviseren mag altijd, toch? Daarbij heeft TS aangegeven dat ze IE wil gebruiken omdat dat bekend is.
Aangezien IE6 net zo veel lijkt op IE8 als op bijvoorbeeld Firefox vind ik het geen 'dom geouwehoer'.
pi_71798895
Ik heb, na vele slechte verhalen, de download van IE8 op zowel pc als laptop mooi uitgezet. Ophoeren. Ik gebruik sowieso Firefox, maar toch
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71799512
i.e 8 met zijn compatibiliteitsmode
pi_71799571
Probeer eerst 7 en daarna 8, andersom gaat wat lastiger namelijk.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:34:50 #28
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71799581
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb, na vele slechte verhalen, de download van IE8 op zowel pc als laptop mooi uitgezet. Ophoeren. Ik gebruik sowieso Firefox, maar toch
Ah, we hebben een mee loper.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71800740
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Oh noes .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_71803141
fok op met IE , Firefox en safari FTW

echt, als je niet met een browser om kan gaat omdat-tie niet op IE lijkt, wat doe je dan in godsnaam nog op het internet ? Basisfunctionaliteit en layout van functies, knoppen menu's etc zijn nagenoeg hetzelfde. Dus nog 1 maal voor TS: Doe ons en de rest van het net een lol en stap over.
pi_71803525
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:36 schreef Iblis het volgende:

[..]

Die tabbladen, daar ontkom je niet aan. 99% van de mensheid vindt die namelijk uiterst prettig nadat ze er 2 dagen aan gewend zijn.
bij een browser zijn tabbladen gewoon ruk.. hoe het ook ingedeeld is , het is ruk...

gelukkig kan je ze gewoon uitzetten
pi_71805738
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:34 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nog eentje gesignaleerd, ene Eric hierboven.
pi_71828081
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Quir het volgende:
Nog eentje gesignaleerd, ene Eric hierboven.
Neuuhhhh... 5 jaar met IE geprutst, toen overgestapt naar de vuurvos. Als IE werkelijk zo goed is, dan was ik gauw genoeg weer teruggegaan.

Beetje goedkoop om dat als fanboiisme af te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')