abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71820128
Wat een schatje, Maria! .

Lijstje:

O: Brinta
S: anderhalf uur sportschool: 10 min crosstrainer, 45 minuten krachttraining (waaronder 200 buikspieroefeningen), 30 min fietsen, 10 min cardio wave
L: 3 crackers appelstroop, gekookt eitje
T: banaan, bakje kwark
D: gehakt met paprika's en Thaise rijst
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:12:57 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71820192
Mamster is lief

AAAH ik heb een afspraak bij de kapster om half 4 Ik ga maar snel mn haar kammen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71820216
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is lief

AAAH ik heb een afspraak bij de kapster om half 4 Ik ga maar snel mn haar kammen
Ja want stel je voor dat de kapper geen kam heeft ! Weet je al wat je wil?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71820752
Kapsters hebben nooit zo geduld met klitten
en je haar kan maar beter op haar best zitten als je er heen gaat!!
pi_71821016
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, gewoon het onderwijs ingaan, parttime banen te over, belachelijk veel vakantie, een beetje op de kinders passen en ze zo af en toe nog wat leren of anders op de gang zetten, elke dag om drie uur klaar en lekker verdienen als een ambtenaar.
Nog beter: ondersteunend personeel in het onderwijs
Ik ben alleen niet om drie uur klaar, maar wel belachelijk veel vakantie Maar dat komt omdat mijn contract maar 28.8 uur is en ik er 32 werk. Dus ook maar salaris voor 28.8 uur. Maar als je met twee werkt valt dat ook alweer mee.

Volgende week donderdag afspraak bij de hypotheker Ik ben benieuwd, denk dat ik over twee weken bij mijn baas moet gaan zeuren dat ik meer uren wil hebben wil ik een huis kunnen betalen Maar goed, dan weet ik in elk geval waar ik aan toe ben.

Ik vind 32 uur echt perfect nu Emancipatie schmemancipatie En huren ftw
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71821046
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nom nom indeed!

Je jurkje vind ik qua vorm leuk denk ik PF, maar ik ben niet zo weg van die knopen

Yaaaay mn Jinx shirts zijn eindelijk binnen! (Na ruim twee maanden! en nu doen ze een nazending omdat zowel ik als zij dachten dat het pakje kwijtgeraakt was krijg ik alles dubbel. Misschien is het wel zo eerlijk om te zeggen dat ik het nu heb )
Zenks, denk ik
De knopen zijn goud, dus dat vond ik wel funky!
pi_71821079
Hoe kan ik m'n moeder uitleggen dat halfvolle melk geen volle melk met water is? Ze gelooft er heilig in dat halfvolle melk gewoon volle melk is met water en wat smaakversterkers en daarom wil ze géén halfvolle melk halen, want ik kan net zo goed m'n volle melk aanlengen met water. Erop wijzen dat alle voedingswaarde behalve de vetten hetzelfde zijn als volle melk en dat het daarom al onmogelijk is dat het volle melk is met water gaat er niet in bij m'n moeder, dat snapt ze niet. Dus; hoe leg ik uit aan mijn moeder dat halfvolle melk géén volle melk is met water, zodat ze dat verdomme eens haalt.

(Ben een groot melk gebruiker, minstens 2 liter per dag, dus halfvolle is onderhand een must voor mij).
pi_71821206
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Diabox het volgende:
Hoe kan ik m'n moeder uitleggen dat halfvolle melk geen volle melk met water is? Ze gelooft er heilig in dat halfvolle melk gewoon volle melk is met water en wat smaakversterkers en daarom wil ze géén halfvolle melk halen, want ik kan net zo goed m'n volle melk aanlengen met water. Erop wijzen dat alle voedingswaarde behalve de vetten hetzelfde zijn als volle melk en dat het daarom al onmogelijk is dat het volle melk is met water gaat er niet in bij m'n moeder, dat snapt ze niet. Dus; hoe leg ik uit aan mijn moeder dat halfvolle melk géén volle melk is met water, zodat ze dat verdomme eens haalt.

(Ben een groot melk gebruiker, minstens 2 liter per dag, dus halfvolle is onderhand een must voor mij).
De enige optie die me te binnen schiet is zelf halen? En haar dan de ingredienten laten lezen?
Weet je meteen hoe fokking zwaar dat is, 14 pakken melk voor 1 week

Hm, je deed krachttraining he, dan zul je dat wel niet zwaar vinden Ik ben echt een slappe ouwe doos wat dat betreft, ik vind vier pakken al keizwaar
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:47:40 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71821236
Zo, net terug van3 uur wandelen, nu maar een cola berenburgje

Ik werk 28 uur maar heb een behoorlijk loon dus dat kan, mijn vriend werkt 33.3 uur per week met ploegendienst, die verdiend nog veul meer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71821246
Oh en de mamster met haar beebs
En ik was te laat voor de spoilers, maar een dikke voor Daph, want het was helemaal niet leuk begreep ik. Sterkte meissie!
pi_71821306
Wij zijn vandaag weer naar de Duitse Aldi en de Duitse DM-drogist geweest
Tink, weet jij wat de Rewe voor 'n supermarkt is? Is die duur of valt het wel mee? Die ligt daar namelijk ook, maar we vergeten steeds om er eens binnen te lopen
pi_71821314
M'n ouders gaan altijd samen naar de supermarkt, en dat 2-3x in de week, dus ze hoeven niet in hun eentje 14 pakken melk mee te nemen hoor.

Ik ben ook van plan ze gewoon zelf te halen, maar ik vind het een beetje dom, aangezien hun toch al heen gaan en dan netzo goed de halfvolle kunnen meenemen.
Heb er trouwens al de voedingswaarde laten lezen, maar ze ziet dan niet in dat het dus onmogelijk is dat het is aangelengd met water.

En 14 pakken melk is niks vergeleken met de kratten bier die ik iedere week moet halen.
pi_71821336
Diabox: zelf volle melk aanlengen en je moeder het laten drinken?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71821362
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Diabox: zelf volle melk aanlengen en je moeder het laten drinken?
Ze wil het niet drinken al geprobeerd en dan zegt ze dat er "natuurlijk" wat smaakversterkers aan worden toegevoegd, en dat ik me dan maar door die vieze smaak moet heen bijten.
pi_71821402
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:50 schreef Diabox het volgende:
M'n ouders gaan altijd samen naar de supermarkt, en dat 2-3x in de week, dus ze hoeven niet in hun eentje 14 pakken melk mee te nemen hoor.

Ik ben ook van plan ze gewoon zelf te halen, maar ik vind het een beetje dom, aangezien hun toch al heen gaan en dan netzo goed de halfvolle kunnen meenemen.
Heb er trouwens al de voedingswaarde laten lezen, maar ze ziet dan niet in dat het dus onmogelijk is dat het is aangelengd met water.

En 14 pakken melk is niks vergeleken met de kratten bier die ik iedere week moet halen.
Oja, ik vergeet altijd het bier Ik heb nog nooit een vriend gehad die dat dronk, en mijn vader drinkt alleen soms een speciaalbiertje. Voor de rest is het wijn, wijn, wijn.

Kun je je vader niet even bewerken?
pi_71821430
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oja, ik vergeet altijd het bier Ik heb nog nooit een vriend gehad die dat dronk, en mijn vader drinkt alleen soms een speciaalbiertje. Voor de rest is het wijn, wijn, wijn.

Kun je je vader niet even bewerken?
M'n vader ze standaard uitspraak als ik over de boodschappen begin: Moet je bij je moeder wezen, niet bij mij . (Die snapt overigens wel gewoon dat halfvolle melk niet volle melk aangelengd met water is).
pi_71821483
Tja, dan is het toch een kwestie van zelf boodschappen doen of op jezelf gaan wonen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71821553
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja, dan is het toch een kwestie van zelf boodschappen doen of op jezelf gaan wonen.
Ik wil doodgraag op mezelf gaan wonen.
pi_71821566
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik wil doodgraag op mezelf gaan wonen.
doodgraag?

maar waarom doe je het niet dan?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71821607
Even een vraag..

Als je een brief schrijft, moet je eerst je eigen adres of eerst het adres van de gene naar wie je schrijft neerzetten?

Als je iemand niet kent, zeg je dan "Geachte medewerker van ...."

En als ik ongevraagd een contactblad krijg, hoe zeg ik vriendelijk dat ze best een prima organisatie zijn maar dat ik hun blaadje niet meer wil?

"Bij deze deel ik u mede dat ik geen prijs stel op uw contactblad"

?
pi_71821642
Sowieso, 2 liter melk is een beetje veel.. Doe dan magere melk en wat minder... Al die dierlijke vetten..
pi_71821705
En nog een beetje een suffe vraag, waar sluit je een doorlopende reisverzekering af?
Bij je zorgverzekering? Bij je bank?
pi_71821726
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Californium het volgende:

[..]

doodgraag?

maar waarom doe je het niet dan?
Heb ik het geld niet voor.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Even een vraag..

Als je een brief schrijft, moet je eerst je eigen adres of eerst het adres van de gene naar wie je schrijft neerzetten?

Als je iemand niet kent, zeg je dan "Geachte medewerker van ...."

En als ik ongevraagd een contactblad krijg, hoe zeg ik vriendelijk dat ze best een prima organisatie zijn maar dat ik hun blaadje niet meer wil?

"Bij deze deel ik u mede dat ik geen prijs stel op uw contactblad"

?
Jouw naam
Jouw adres
Jouw postcode
Jouw plaatsnaam

Plaatsnaam, datum

Naam geadresseerde
afdeling/etc.
Adres geadresseerde
Postcode Woonplaats geadresseerde

Geachte meneer of mevrouw,

Blabla bij deze deel ik u mede dat ik geen interesse heb in het door u aangeboden blabla en dat ik hier verder ook niks meer over wil ontvangen.

M.v.g.
Bla
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
En nog een beetje een suffe vraag, waar sluit je een doorlopende reisverzekering af?
Bij je zorgverzekering? Bij je bank?
Kan allebei, ik heb het bij m'n bank gedaan, kostte 'n drol. (Rabobank)
pi_71821774
Ja ik blijk opeens geen Beter Af polis meer te hebben. Dus geen reisverzekering of zo.

Whaaaaaaaaa.
pi_71821816
Ging trouwens via de bank, maar werd dan verzekerd bij Interpolis (ontving welk korting, omdat ik dus klant ben bij de Rabobank). Maar iedere bank heb naar mijn weten wel zoiets.

Geen zorgen over je reisverzekering, meestal gaat deze dezelfde dag nog in als dat je hem hebt afgesloten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')