Ja want stel je voor dat de kapper geen kam heeftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is lief![]()
AAAH ik heb een afspraak bij de kapster om half 4Ik ga maar snel mn haar kammen
Nog beter: ondersteunend personeel in het onderwijsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh, gewoon het onderwijs ingaan, parttime banen te over, belachelijk veel vakantie, een beetje op de kinders passen en ze zo af en toe nog wat leren of anders op de gang zetten, elke dag om drie uur klaar en lekker verdienen als een ambtenaar.
Zenks, denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nom nom indeed!
Je jurkje vind ik qua vorm leuk denk ik PF, maar ik ben niet zo weg van die knopen
Yaaaay mn Jinx shirts zijn eindelijk binnen! (Na ruim twee maanden!en nu doen ze een nazending omdat zowel ik als zij dachten dat het pakje kwijtgeraakt was
krijg ik alles dubbel. Misschien is het wel zo eerlijk om te zeggen dat ik het nu heb
)
De enige optie die me te binnen schiet is zelf halen? En haar dan de ingredienten laten lezen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Diabox het volgende:
Hoe kan ik m'n moeder uitleggen dat halfvolle melk geen volle melk met water is? Ze gelooft er heilig in dat halfvolle melk gewoon volle melk is met water en wat smaakversterkers en daarom wil ze géén halfvolle melk halen, want ik kan net zo goed m'n volle melk aanlengen met water. Erop wijzen dat alle voedingswaarde behalve de vetten hetzelfde zijn als volle melk en dat het daarom al onmogelijk is dat het volle melk is met water gaat er niet in bij m'n moeder, dat snapt ze niet. Dus; hoe leg ik uit aan mijn moeder dat halfvolle melk géén volle melk is met water, zodat ze dat verdomme eens haalt.
(Ben een groot melk gebruiker, minstens 2 liter per dag, dus halfvolle is onderhand een must voor mij).
Ze wil het niet drinkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Diabox: zelf volle melk aanlengen en je moeder het laten drinken?
Oja, ik vergeet altijd het bierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:50 schreef Diabox het volgende:
M'n ouders gaan altijd samen naar de supermarkt, en dat 2-3x in de week, dus ze hoeven niet in hun eentje 14 pakken melk mee te nemen hoor.![]()
Ik ben ook van plan ze gewoon zelf te halen, maar ik vind het een beetje dom, aangezien hun toch al heen gaan en dan netzo goed de halfvolle kunnen meenemen.![]()
Heb er trouwens al de voedingswaarde laten lezen, maar ze ziet dan niet in dat het dus onmogelijk is dat het is aangelengd met water.
En 14 pakken melk is niks vergeleken met de kratten bier die ik iedere week moet halen.
M'n vader ze standaard uitspraak als ik over de boodschappen begin: Moet je bij je moeder wezen, niet bij mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, ik vergeet altijd het bierIk heb nog nooit een vriend gehad die dat dronk, en mijn vader drinkt alleen soms een speciaalbiertje. Voor de rest is het wijn, wijn, wijn.
Kun je je vader niet even bewerken?
Ik wil doodgraag op mezelf gaan wonen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja, dan is het toch een kwestie van zelf boodschappen doen of op jezelf gaan wonen.
doodgraag?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik wil doodgraag op mezelf gaan wonen.
Heb ik het geld niet voor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
doodgraag?
maar waarom doe je het niet dan?
Jouw naamquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:01 schreef P.F het volgende:
Even een vraag..
Als je een brief schrijft, moet je eerst je eigen adres of eerst het adres van de gene naar wie je schrijft neerzetten?
Als je iemand niet kent, zeg je dan "Geachte medewerker van ...."
En als ik ongevraagd een contactblad krijg, hoe zeg ik vriendelijk dat ze best een prima organisatie zijn maar dat ik hun blaadje niet meer wil?
"Bij deze deel ik u mede dat ik geen prijs stel op uw contactblad"
?
Kan allebei, ik heb het bij m'n bank gedaan, kostte 'n drol. (Rabobank)quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:04 schreef P.F het volgende:
En nog een beetje een suffe vraag, waar sluit je een doorlopende reisverzekering af?
Bij je zorgverzekering? Bij je bank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |