Oké, sounds gooodquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:09 schreef Mini_rulez het volgende:
PF: ik heb ook pas een doorlopende reisverzekering bij de ING genomen, ging vrijwel meteen in en je krijgt er een Rituals-pakket bij.
NI!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Knight Saying Ni (know thy classics)
Ik heb ook een setje als verassing gekocht voor op vakantiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Same here
zullen we het maar weer over lingerie gaan hebben?
Euhm shirt 1 is van Monty Python and the Holy Grail, en shirt 2 en 3 zijn van World of Warcraftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef P.F het volgende:
Ik snap de nerd grapjes niet
Leuk haar Maria!! Alleen ben je geen pocahontas meer!
Ik was eigenlijk of half a mind om eerlijk te zijn en die mensen terug te mailen dat ik het al ontvangen heb, of is dat té eerlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Maar Cita, als jij toch die shirts nog een tweede keer krijgt kan je het Ni shirt toch doorsluizen naar Mootje
Deeeevious, zou dat werken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:28 schreef P.F het volgende:
Ik heb ze ontvangen, maar voor 10 euro hou ik ze wel....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
IEEEEEEEEEEEH MIJN BROERTJE HEEFT FLINE SWU
Nicequote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb ook een setje als verassing gekocht voor op vakantie
Kon natuurlijk niet achterblijven.
Maar ik heb opeens een moeilijke maatEn strings in maat 34 of 32 bestaan al helemaaaaal niet
Broertjeservaring?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:47 schreef Syrena het volgende:
PF, heb je toevallig thuis laten merken dat je een beetje zenuwen hebt voor je vertrek? Want dat zit ie je waarschijnlijk gewoon te stangen
No worries, zo zwaar is die griep niet. Ben er alweer overheen, heb er niet veel van gemerkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Hij mag iig niet meer in m'n buurt komenIk moet naar Kreta!!
Hij is namelijk vorig weekend en 1-2 weken geleden op hele grote LAN party's in het buitenland geweest................ Brrrrrrrrr
.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
Leuk haar Indiaantje!!
Lijstje:
O: 2 crackers filet A.
L: 2 crackers filet A. 1 cracker mayo/sambal/komlommer
T: 1 cracker pindakaas/sambal/komkommer
T: 1 cracker filet A
Ik had vandaag de crackerziekte geloof ik![]()
S: 6 km hardlopen
T: biertje. katjang nootjes
D: weet niet, denk dat ik een restje Thais ontdooi.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
VMW: we demaaaand a shrubbery!
Jawel hoor!! Je bent nu gewoon een Pocahontas die met haar tijd meegegaan is!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
.
PF zegt dat ik geen indiaantje meer ben![]()
Crackterziekte ftw! Beter dan Mexicaanse griep(dan heb je enchiladavreetbuien, I'll bet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |