quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini: ik denk het wel! Het zit even anders enzo! Maar volgens mij vind ik het leukIk krijg het alleen niet echt goed representatief op de foto
![]()
Spoiler met voor/na-foto's:Oh, het zit echt leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Are you pondering what I'm pondering?
Ik denk dat ik op de Beta Faculteit gewoon een kluisje hosselquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Leuk haar Maria!
En Mo, ik kopieerde altijd de verhalen/boeken/info die ik op dat moment nodig had uit die Anthologies, want om nou steeds m'n aantekeningen in die baksteen te schrijven en dat mee te sjouwen naar college vond ik toch iets te veel van 't goeie.
Heb net de New York Trilogy uit van Paul Auster, aanrader ('t was even taai, maar aand 't eind zat ik echt zo).
Dat vind ik echt stoer van jequote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga proberen om alles op de uni te doen, en als het echt moet mee naar huis nemen..
mijn goede voornemen is van 08.30 tot 18.00uur op de uni zitten
ik zou het ook stoer van mezelf vinden als k het ook echt ga volhoudenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vind ik echt stoer van je
Ik zou het niet kunnen, hell ik ga zelfs in de tussenuren naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dance shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hunter's mark shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nerdgear Huzzaah!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
misschien mag ik een hoekje in de UB inrichten speciaal voor mij alleen, met foto's, en nepbloemen enzo
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben trouwens de trotse eigenares van de volgende girlies:
Knight Saying Ni (know thy classics)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dance shirtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hunter's mark shirt
DIE NI!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nerdgear Huzzaah!
IK WILLUM!
Ja doei.![]()
Als je dat inderdaad volhoud moet dat allemaal wel goedkomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou het ook stoer van mezelf vinden als k het ook echt ga volhouden![]()
maar eigenlijk moet ik wel als ik EN bestuur wil doen, EN P wil halen EN met goede cijfers dit wil doen...
En als je iets echt wil....komt vast goed![]()
![]()
Goed voornemen, Mo!![]()
En ik heb ze van jinx.comKijk alleen wel uit want het kan even duren voor je je spul hebt (humhum) en de kans dat je dan invoerrechten moet betalen is vrij groot
groot voordeel is, dat René waarschijnlijk ook lange dagen gaat maken omdat hij af moet gaan studeren.. dus.. dan ben ik niet de enige die de hele dag weg is.. als hij thuis is ben ik sneller geneigd om naar huis te gaan, en als ik dan eenmaal daar ben, en hij doet niets (zoals gewoonlijk), dan doe ik ook nietsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je dat inderdaad volhoud moet dat allemaal wel goedkomen
En als je iets echt wil....komt vast goed
kuddedieren hè, die schapen
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
groot voordeel is, dat René waarschijnlijk ook lange dagen gaat maken omdat hij af moet gaan studeren.. dus.. dan ben ik niet de enige die de hele dag weg is.. als hij thuis is ben ik sneller geneigd om naar huis te gaan, en als ik dan eenmaal daar ben, en hij doet niets (zoals gewoonlijk), dan doe ik ook niets
kuddedieren hè, die schapen
![]()
als ik straks getrouwd ben mag ik dat niet meer als excuus gebruikenaangezien ik zijn naam overneem
Ja doei.![]()
Word je dan Gaby Wolve? Mwahaha een wolf in schaapsklerenOf andersom!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Word je dan Gaby Wolve? Mwahaha een wolf in schaapsklerenOf andersom!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Voor de trouwkaart
Ja doei.![]()
Ik heb even creatief de ramen gedaan in huis, met een schuursponsje en terpetine.
Zowaar werkt het nog ook, streeploos en schoon ... of het goed is weet ik alleen niet.![]()
![]()
Maria wat leuk je nieuwe haar!
PF heeft een mooie nieuwe jurk: staat goed!
En syrena een date!! spannend, wanneer gaat het plaatsvinden?
en ik ben benieuwd wat Tink met de baan gaat doen!
Zelf zou ik vandaag een mailtje hebben of ik bij die ene baan die ik heul graag wil, wel of niet op gesprek mag komen, maar heb nog niks ontvangen. heb ze ook al 2x moeten bellen om te vragen of mijn sollicitatie was aangekomen (wat niet zo was, omdat hij door mijn buitenlandse achternaam in de spam was gekomen).
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: