abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71821850
Mooi, want ik ga morgen op vakantie !
pi_71821874
Waar gaat de reis heen. ? Zou ik trouwens wel opschieten met een reisverzekering afsluiten en overigens ook even kijken of deze dan wel dezelfde dag ingaat, bij sommige is dit niet het geval (bij Interpolis iniedergeval wel).
pi_71821967
Kreta.

Ik zit bij ZilverenkruisAchmea en bij de ING

Ik wist helemaal niet dat ik geen reisverzekering meer had, dat deelde m'n vader mij opeens mede En ik weet niet eens of dat echt waar is, want ik heb het niet zwart op wit gezien.
pi_71822068
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
Kreta.

Ik zit bij ZilverenkruisAchmea en bij de ING

Ik wist helemaal niet dat ik geen reisverzekering meer had, dat deelde m'n vader mij opeens mede En ik weet niet eens of dat echt waar is, want ik heb het niet zwart op wit gezien.
Volgens mij kun je bij de ING gewoon online een reisverzekering afsluiten die meteen in gaat.
Ik heb de mijne daar ook (nou ja, bij de Postbank, maar dat is vanzelf ING geworden).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71822143
Chersonissos, Star Beach Village?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:20:35 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71822161
ik doe t altijd via mn zorgverzekering, dat kost niet veel, kan online (5 minuten van te voren zelfs nog - waar t met mijn geheugen meestal op neerkomt) en dan ben ik voor de zorgkosten niet dubbel verzekerd.

een doorlopende reisverzekering gaat meestal niet meteen in trouwens, daar gaan een week of twee overheen meestal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:35:10 #232
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71822580
Kreta!

Zo,net even naar de Aldi gefietst voor 5 grote tabletten pure chocolade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71822585
Oh mijn moeder komt vanmorgen terug van het sporten: "Ik heb iets heeeeeeeeeeeeel ergs gedaan en je wordt vast kwaad op me!" Ik: "NEE! Je hebt toch geen date voor me geregeld he?!?!?!"
Moeders: Euh, sorry!

Heeft haar fysiotherapeut kennelijk nog een vrijgezelle vriend loslopen En haar fysio had mijn Hyves bekeken. Gelukkig staat die op "alleen vrienden"

En net ging ik haar auto uitzuigen en toen heb ik de achterkant van de achterbank vernaggeld met Dasty Wraak
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71822617
En ik zit me nu af te vragen waarom ik me zo hyper voel, maar ik heb dus ijskoffie gekocht bij de Aldi en er eentje al van opgedronken. Ik moet dat spul echt niet meer kopen *stuiter*
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:37:07 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71822626
Aagh moeders, als ze al weet dat het erg is, waarom DOET ze het dan!

Ik heb een pony! En laagjes! Ik ga es kijken of 1 van de foto's die ik kon maken voor mn batterij leeg was okee is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71822669
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aagh moeders, als ze al weet dat het erg is, waarom DOET ze het dan!

Ik heb een pony! En laagjes! Ik ga es kijken of 1 van de foto's die ik kon maken voor mn batterij leeg was okee is
Pony en laagjes zijn (heb ik ook!)
Nou, het was begonnen als een garpje. Alleen nam de fysio het iets serieuzer op dan mijn moeder bedoelde

Ik ben wel blij dat ze mijn mobiele nummer niet uit haar hoofd weet
pi_71822705
misschien is hij wel heel leuk

ik ben echt gaar en ga zo naar huis

hele dag aan iets zitten kloten wat nog steeds niet is opgelost en ik ben tot september niet mee rop 't werk en dan is de persoon die alles/het meeste weet er niet meer en moet ik dus de applicatiebeheerder-taken overnemen

teh horrorz
Ja doei.
pi_71822715
Ben benieuwd Maria, klinkt goed
En Syrena misschien is ie wel leuk
pi_71822825
Ik zie wel wat er gebeuren gaat Zal sowieso mijn vriendinnen eens inseinen, misschien kennen ze hem wel. Ik kwam eergisteren bij een Hyvesvriendin op haar Hyves een jongen tegen die mij op RP een bericht had gestuurd (erg snugger van 'm om OVERAL dezelfde foto neer te zetten ).

Moet nog eens navragen wat dat dan voor een jongen is
pi_71822850
Lees:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:49:23 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71822944
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
Lees:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bwaa, misschien is het wel je prins in een witte boeken-wagen! Die toevallig zn hele leven heeft gewacht op de ware en jou dan nu eindelijk gevonden heeft Je weet maar nooit
pi_71822982
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:54:22 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71823063
Wij hebben een huisnaambordje met onze namen erop, gekocht in het koper...
Vink romantisch
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71823126
Syrena!!! Spannend!!!
pi_71823448
PF: ik heb ook pas een doorlopende reisverzekering bij de ING genomen, ging vrijwel meteen in en je krijgt er een Rituals-pakket bij.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71823677
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben een huisnaambordje met onze namen erop, gekocht in het koper...
Vink romantisch
Dat is ook romantisch.

Spannend Syrena, mensen komen elkaar toch op de raarste manieren tegen, wie weet!

Maria, ik ben benieuwd! Ben je er zelf wel blij mee?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_71823682
Zo, het regent hier toch ff hard zeg Straat staat bijna blank!

Eergisteren m'n auto gewassen, verdeurie.
pi_71823771
thuis!

en mijn Shorter Seventh Edition van de Norton Anthology of American Literature is binnen..

shorter..

plusminus 3000 pagina's
Ja doei.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:23:03 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71823782
Mini: ik denk het wel! Het zit even anders enzo! Maar volgens mij vind ik het leuk Ik krijg het alleen niet echt goed representatief op de foto
Spoiler met voor/na-foto's:
SPOILER
pi_71823813
staat leuk!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')