Volgens mij kun je bij de ING gewoon online een reisverzekering afsluiten die meteen in gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef P.F het volgende:
Kreta.
Ik zit bij ZilverenkruisAchmea en bij de ING
Ik wist helemaal niet dat ik geen reisverzekering meer had, dat deelde m'n vader mij opeens medeEn ik weet niet eens of dat echt waar is, want ik heb het niet zwart op wit gezien.
Pony en laagjes zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aagh moeders, als ze al weet dat het erg is, waarom DOET ze het dan!![]()
Ik heb een pony! En laagjes! Ik ga es kijken of 1 van de foto's die ik kon maken voor mn batterij leeg was okee is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:45 schreef Syrena het volgende:
Lees:Bwaa, misschien is het wel je prins in een witte boeken-wagen! Die toevallig zn hele leven heeft gewacht op de ware en jou dan nu eindelijk gevonden heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet maar nooit
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat is ook romantisch.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben een huisnaambordje met onze namen erop, gekocht in het koper...
Vink romantisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |