In plaats daarvan ben je snel achter je pc gekropen en heb je dit topic geopend.quote:op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los,en moet ik mezelf echt inhouden om niet naar die klootzak toe te rennen en hem zelf even af te richten!!
Het monster in je keek toe en opende gefrustreerd een topic op fok, scaryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef theriddle het volgende:
hallo mensen,ik heb zelf een hond een kruising amerikaanse en engelse stafford,een teefje.
nou zit ik net rustig me paffie te roken en ik schrik me de tyfus van een pijnkreet buiten,ik spring op en ga kijken wat er aan de hand is,zie ik een vent van rond de 45 en die grijpt zijn puppy herdershondje bij zijn rugvel!!!LET OP!! rugvel,en die geeft me een ruk aan dat kleine stumpertje dat,dat stumpertje het uitgilt vd pijn, gooit die pup op de grond,wel op z'n pootjes en geeft een schop na en schreeuwd luidkeels;HEE HIER BLIJVEN GODVERDOMME. LOPEN NU!!! ikzelf ben een echte dierenvriend,behalve insecten die vermoord ik lachend!! maar dat ter zijde.
op het moment dat ik zulke dingen zie,komt het MONSTER in mij los,en moet ik mezelf echt inhouden om niet naar die klootzak toe te rennen en hem zelf even af te richten!! ik snap dat je een beetje streng moet zijn met puppy's maar kom niet met dat soort praktijken!!
dan is er nog zoiets wat ik HAAT!!
van die gasten die hun honden gek maken,in de zin van dat ze hun honden vollop schoppen en stoten,vals maken,en meedoen aan gevechten.lees vaak dat er weer een hond gevonden is waarvan hun kop is ingeslagen,AFSCHUWELIJK.
vaak zijn dit gasten die werkloos zijn en overal maar een beetje de man probeerd te zijn met z,n matties!! nieteens voor zichzelf kunnen zorgen, laat staan een hond!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit ga ik dus echt niet lezen.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef MallePias het volgende:
Klacht: Irritante schrijfstijl van sommige mensen.
hoezo niet dan!!! ja okay dit is echt mijn allereerste forum gedoe of hoe je het ook wilt noemenquote:
heb er ook zeker wat van gezegd maar deze beste man zei niks terug, had hij ook niet moeten doen ook!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Bohica666999 het volgende:
Als je echt van dieren houd had je er wat van gezegd en gewaarschuwd dat als je het nog een keer zag of hoorde je hetzelfde bijhem zou doen.
Euy swa, een beetje respect voor Fok hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef theriddle het volgende:
[..]
hoezo niet dan!!! ja okay dit is echt mijn allereerste forum gedoe of hoe je het ook wilt noemen
houdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef Bohica666999 het volgende:
Als je echt van dieren houd had je er wat van gezegd en gewaarschuwd dat als je het nog een keer zag of hoorde je hetzelfde bijhem zou doen.
duidelijke zaak,vind het ook best wel lachen dit fokt je op!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:49 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Euy swa, een beetje respect voor Fok he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |