Ik heb erover getwijfeld om dit onderwerp bij Psychologie ter sprake te brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:27 schreef Verlicht het volgende:
Ik vind het wel geil, zolang het mijn vriend is, of een gast die ik leuk vind.
Maar dromen? Nee.
Denk je dat die sletten worden betaald om zuur te kijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik heb erover getwijfeld om dit onderwerp bij Psychologie ter sprake te brengen.
Je ziet op die filmpjes wel, dat er geneukt wordt en dat de man vlak voor het einde zich aftrekt en zijn zaak op het lichaam van de vrouw spuit. Sommige vrouwen kijken heel blij en wrijven het in en zo. Dus die vinden het wel een emotionele waarde hebben.
Werkt het bij jou ook zo?
Vind je het ook opwindend als die leuke persoon masturbeert tot en met het klaarkomen?
Ha, ha, het gaat nu niet om commerciële producten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Denk je dat die sletten worden betaald om zuur te kijken?
Ja, maar niet op mij. Kliederboel, tenzij ik helemaal lam ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef jantco het volgende:
Vind je het ook opwindend als die leuke persoon masturbeert tot en met het klaarkomen?
Goedkope sletquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mij. Kliederboel, tenzij ik helemaal lam ben.Dan maakt niets mij uit.
Wat heeft aftrekken te maken met geneukt worden? Ik associeer aftrekken met dat we het niet samen doen. Immers anders liet hij mij het wel doen, want dat vindt hij lekkerder. De enige momenten waarop ik mn vriend zich zie aftrekken is als ik ongesteld ben en chagrijnig omdat ik dan seksueel genegeerd wordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef jantco het volgende:
Bij mijn weten ervaren vrouwen seks heel empathisch. Dus kan mij er wel iets bij voorstellen.
Anderzijds kan het zijn, dat het zien masturberen lust opwekt. Maar dan veronderstel ik ook het verlangen om vervolgens echt geneukt te worden. Snappie?
Maar is dit ook zo?
Mijn vriendje mag alles.quote:
Leuk, kun je uitleggen waarom dat zo vanzelfsprekend is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef griekjeee het volgende:
Tuurlijk is dat geil voor een vrouw...
nergens, zelfde als normaal dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef fetss het volgende:
waar denken vrouwen aan als ze masturberen?
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef jantco het volgende:
[..]
Leuk, kun je uitleggen waarom dat zo vanzelfsprekend is?
@MiniMiss
Ok. Je ziet duidelijk wat er staat te gebeuren …
@Dipkip
Ja, maar hij kan jou best wel aandacht geven. Desnoods trek je hem onderwijl af. Maar ok.
@Verlicht
Ha, ha.
@Tally
Zo, jij geniet er echt van. Dus toch.
@Maria2.0
Jij geniet ook. Wat jij je voorstelt tijdens het masturberen, lijkt veel op zoals een man dat ook doet. Ja, prachtig. Ik zou zeggen: zo doorgaan.
Wat mooi toch, dat dit in zoveel schakeringen voorkomt.
Vertel het hem maar, you're preaching to the choir.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef jantco het volgende:
@Dipkip
Ja, maar hij kan jou best wel aandacht geven. Desnoods trek je hem onderwijl af. Maar ok.
Okay, tot nu toe ben ik nog geen enkele vrouw tegen gekomen die daadwerkelijk als een man gebruik maakt van de visuele aspecten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:27 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
![]()
Als ik nergens aan denk kan ik lang ploegen maar dan kom ik echt niet hoor. Terwijl ik binnen no time kom als ik aan mijn rukkende man denk. Ik vind het zelf ook een genot om naar te kijken terwijl ik tegen hem aan lig. Soms ook gewoon samen masturberen. Zalig.
Hmm nou aan van allesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef fetss het volgende:
Aan vanalles, aan het gevoel van een pik die in me glijd, aan wat spannends wat ik heb gedaan, aan fantasieen die ik nog wil laten uitkomen of alleen fantasie wil laten blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:11 schreef fetss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |