Ik heb erover getwijfeld om dit onderwerp bij Psychologie ter sprake te brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:27 schreef Verlicht het volgende:
Ik vind het wel geil, zolang het mijn vriend is, of een gast die ik leuk vind.
Maar dromen? Nee.
Denk je dat die sletten worden betaald om zuur te kijken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik heb erover getwijfeld om dit onderwerp bij Psychologie ter sprake te brengen.
Je ziet op die filmpjes wel, dat er geneukt wordt en dat de man vlak voor het einde zich aftrekt en zijn zaak op het lichaam van de vrouw spuit. Sommige vrouwen kijken heel blij en wrijven het in en zo. Dus die vinden het wel een emotionele waarde hebben.
Werkt het bij jou ook zo?
Vind je het ook opwindend als die leuke persoon masturbeert tot en met het klaarkomen?
Ha, ha, het gaat nu niet om commerciële producten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:38 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Denk je dat die sletten worden betaald om zuur te kijken?
Ja, maar niet op mij. Kliederboel, tenzij ik helemaal lam ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:27 schreef jantco het volgende:
Vind je het ook opwindend als die leuke persoon masturbeert tot en met het klaarkomen?
Goedkope sletquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:50 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mij. Kliederboel, tenzij ik helemaal lam ben.Dan maakt niets mij uit.
Wat heeft aftrekken te maken met geneukt worden? Ik associeer aftrekken met dat we het niet samen doen. Immers anders liet hij mij het wel doen, want dat vindt hij lekkerder. De enige momenten waarop ik mn vriend zich zie aftrekken is als ik ongesteld ben en chagrijnig omdat ik dan seksueel genegeerd wordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef jantco het volgende:
Bij mijn weten ervaren vrouwen seks heel empathisch. Dus kan mij er wel iets bij voorstellen.
Anderzijds kan het zijn, dat het zien masturberen lust opwekt. Maar dan veronderstel ik ook het verlangen om vervolgens echt geneukt te worden. Snappie?
Maar is dit ook zo?
Mijn vriendje mag alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |