lekker toch op gravelquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef danusz1986 het volgende:
Ow jah waarschijnlijk tegen Ivan Navarro. Wordt een zeer lastige wedstrijd. Die gast speelt service volley!
Halve finale tegen Granollers (1) of Andujar (5)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef danusz1986 het volgende:
K zat er toch volledig naast. Gelukkig maar! Tegen wie moet hij nu in de kwartfinale?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Halve finale tegen Granollers (1) of Andujar (5)
De Bakker is (7)
Komt dat ff mooi uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:13 schreef danusz1986 het volgende:
Andujar heeft al gewonnen van Granollers met 6-2 6-7 6-3
[..]
Nou nee, niet echt. Andujar heeft dit toernooi de laatste 2 keer gewonnen. Niet echt verrassend dus.quote:
Knap hoor, die Navarro is geen kleine jongen te noemen. Hopelijk kan hij deze lijn doorzetten!quote:
Het is Van Lottumquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef tennisboy het volgende:
[ afbeelding ]
Thiemo De Bakker
Ranking: 207( hoogste 199).
Na de samenwerking met John Van Lottem, won Thiemo gelijk zijn 1ste challenger toernooi, laten we hopen dat hij deze lijn vast zet en snel in de top 100 komt.
ja, hij is gestopt met John . Staat ook na de Samenwerkening met van Lottum.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is Van Lottum
Maar hij is toch met hem gestopt?
Bijzonder dat hij het nu zo goed doet terwijl hij met de coaches is gestopt. Raadselachtige jongen, maar hij is wel in vorm en dat is belangrijk
Mja zit wat inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef tennisboy het volgende:
[..]
ja, hij is gestopt met John . Staat ook na de Samenwerkening met van Lottum.
Jep en daarna de Dubbel finale na zijn singlequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef knijn1985 het volgende:
thiemo en sluitje ook makkelijk naar finale in dubbelspel.
thiemo vanavond pas om 18.30 op zijn vroegst tegen andujar de nr 120 van de wereld lastig maar in deze vorm is dit ook niet onoverkomelijk![]()
Laten we het nou niet gelijk te hard roepen....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Hij lijkt eindelijk op weg om de belofte definitief in te lossen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Thiemoooooooooooooooooooooo
2-6, 6-1 en 6-1 gewonnen
Ascione versloeg Alund.
Dat is gelijk wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:35 schreef TubewayDigital het volgende:
YES
Hij moet nu tegen een ongeplaatste fransman.
Alleen snap ik niet waarom het nu zonder coach zo goed gaat
Nu al ongeveer plaats 190. Bij winst tussen 170 en 175.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is gelijk wat ik ook dacht
Maar mooi dat het zo goed gaat
Stel je voor dat hij zo door gaat (ik zeg niet dat het gebeurd. je weet het bij hem nooit) en hij kan in de ATP en grand slam toernooien gaan komen, dan ben ik benieuwd hoe hij het dan gaat doen. Hij heeft eigenlijk al bewezen dat hij dat niveau wel aan kan. In de ATP toernooien die hij gespeeld heeft (voornamelijk in Nederland) heeft hij al een paar keer een potje gewonnen.
Maar dat is heel ver op de zaken vooruit lopen.
Laten we hopen dat hij blijft winnen en dan zien we later wel hoe het gaat.
Iemand een idee hoe veel hij gaat stijgen mocht hij winnen???
Zal in ieder geval zijn hoogste ranking ooit worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |