mijn mening deel je!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, van meisjes word ik altijd verlegen
Eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Rosbief het volgende:
Na 2-3 biertjes is die verlegenheid wegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Rosbief het volgende:
Mij maakt het geen ene reet uit, beide versies zijn gezellig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:39 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Na 2-3 biertjes is die verlegenheid weg
Nee nee daar zijn alleen maar kort en pittige kapsels te vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef julian6 het volgende:
heb je het over Cafe peter beense in a'dam?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Rosbief het volgende:
Sjongejonge, doe er eens wat aan!quote:
Dat vind ik zo jammer dat er zo weinig vrouwen in een kroeg zijn. Kroegen zijn veel relaxter dan clubsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef Rosbief het volgende:
Vrouwen horen sowieso niet thuis in de kroeg.
Ligt eraan hoe oud je zelf bent en naar wat voor kroegen je gaat. Als vrouwen van 14 tot 19 jaar je doelgroep is moet je naar de plaatselijke discotheek. Vrouwen van boven die leeftijd kom ik genoeg tegen in de kroegen waar ik kom (en dan bedoel ik niet 40+ vrouwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer dat er zo weinig vrouwen in een kroeg zijn. Kroegen zijn veel relaxter dan clubs
ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:29 schreef ElBandito het volgende:
Mwah, tegenwoordig zie je overal dat er een ratio is van mannen naar vrouwen 5:2
Wie geeft mij ongelijk?
Ik ben 17 en toch ga ik veel liever naar een kroeg dan naar een discotheekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud je zelf bent en naar wat voor kroegen je gaat. Als vrouwen van 14 tot 19 jaar je doelgroep is moet je naar de plaatselijke discotheek. Vrouwen van boven die leeftijd kom ik genoeg tegen in de kroegen waar ik kom (en dan bedoel ik niet 40+ vrouwen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |