goed ik zou het nooit doen omdat ik het lelijk vind, maar het kan dus wel.quote:Wanneer u tijdens het bereiden van eten, knoeit op de grond, zijn de vlekken makkelijk te verwijderen. De meeste moderne tapijten krijgen namelijk in de fabriek al een vuil- en vlekwerende finish. Vuildeeltjes hechten zich hierdoor minder snel aan de vezels. Vloeistoffen blijven als een soort druppel boven op de pool liggen en kunnen eenvoudig worden opgedept.
jij hebt liever een kale betonvloerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die vloerbedekking in de keuken hebben.![]()
Je ziet het niet vaak, maar toch zijn er mensen die het hebben.
Dat wordt een vieze bende. De vloer in een keuken wordt in het algemeen erg snel vies. Door vettigheid, stof etc.
http://www.woonwebsite.nl(...)n%20Keukentapijt/964
Ik zie alleen maar nadelen wanneer je vloerbedekking gebruikt.
Klacht: sommige mensen met hun ideeën.
Ja.. dat dacht ik ook alquote:
Ja, dat is vet handig, dat word niet vies, neit vet, gewoon af en toe eens stofzuigen.quote:
Ik ken niemand zonder vloerbedekking in de keukenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die vloerbedekking in de keuken hebben.![]()
Je ziet het niet vaak, maar toch zijn er mensen die het hebben.
![]()
Nee joh gewoon helemaal niks alleen zand af en toe even omploegen en het is weer "schoon"quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, dat is vet handig, dat word niet vies, neit vet, gewoon af en toe eens stofzuigen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja.. dat dacht ik ook alLinoleum, parket en dergelijke is ook vloerbedekking
Juistquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vloerbedekking&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik zie alleen maar stof i.p.v. houtenlatten.
Mensen die weten niet eens wat vloerbedekking is.
"Wat heb je in huis?
Vloerbedekking.
"Wat voor vloerbedekking?"
Ja, vloerbedekking, dat heb ik.
Vervelend he als dat lelijke beestje op jouw vloer een zeil wordt genoemdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:49 schreef Inspi het volgende:
En vooral mensen die zeil tegen vinyl zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |