Daar Fok ik nu mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe telefoon net besteld:
[ afbeelding ]
Merk je niks van. ^^quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit dat niet lastig in je broekzak, dat ie niet recht is?
okay, ben niet zo bekend met regio assen vreemde culturele gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je iets niet snapt of een vraag niet weet dan zeg je 13 of 16, en ik dacht dat ik gene funky monkey meer was
Ah. Ik zou wel bang zijn dat ie doormidden breekt als je gaat zitten, denk ik.quote:
ik vind 13 en 16 ook kunnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:
Als je het antwoord niet weet, zeg je 42...
is volgens mij redelijk algemeen bekend dat je een willekeurig getal noemt als je iets niet weetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
okay, ben niet zo bekend met regio assen vreemde culturele gebruiken
42 heeft een redenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vind 13 en 16 ook kunnen
Lijkt zo door het grote scherm maar valt erg mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat ding nou zo groot als ie lijkt?
hoop dat je niet volgende week iemand op zeilkamp ontmoet en dan ten onder gaat met je bootjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga Titanic kijken en mezelf heel zielig vinden.
En wat komt er een herrie van de Grote Markt zeg.
Iemand ontmoet? Ik ken iedereen daar al een jaartje of 8.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoop dat je niet volgende week iemand op zeilkamp ontmoet en dan ten onder gaat met je bootje
hitch hikers guide!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:
Als je het antwoord niet weet, zeg je 42...
a spark is all that is neededquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:52 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Iemand ontmoet? Ik ken iedereen daar al een jaartje of 8.
nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is volgens mij redelijk algemeen bekend dat je een willekeurig getal noemt als je iets niet weet
komt wel goed met jullie tweequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:45 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga Titanic kijken en mezelf heel zielig vinden.
En wat komt er een herrie van de Grote Markt zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |