Niet eens.quote:
pak je een plu of ga je in de deur opening staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:56 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Niet eens.
Waarom moet het altijd net regenen als ik peuk wil roken.
Ik doe meestal gewoon een jas aan en ga alsnog naar mijn dakterras.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pak je een plu of ga je in de deur opening staan.
in de deuropening roken is niet zo veel werk tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:08 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik doe meestal gewoon een jas aan en ga alsnog naar mijn dakterras.Je moet wat over hebben voor je verslaving.
Dan stinkt me kamer zo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in de deuropening roken is niet zo veel werk toch
Vind z'n hoofd niet zo leuk, maar z'n lichaam welquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga een poging doen tot slapen. Wish me luck.
dan ga je weer naar bedje toequote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nu slapen. Want ik ben wel moe.
Hee, dat probleem ken ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 03:21 schreef Eustace. het volgende:
Nog een slaapweigeraar meldt zich.Ik denk dat ik een probleem heb, ik denk dat ik teveel denk.
Soms wou ik dat ik wat oppervlakkiger kon zijn, wat minder onder invloed van emoties. Soms wil ik gewoon gewoon zijn.quote:
slaapsequote:Op woensdag 12 augustus 2009 04:26 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga denk ik maar weer een poging tot slapen doen. Jij ook alvast slaaplekker.
het [Homo] Denkuurtje?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:06 schreef wonderer het volgende:
Weet je... misschien moeten jullie gewoon een uurtje per dag inruimen om te denken. Niks anders, alleen denken. Dan hoeft het 's nachts niet.
jij bent vroeg, heb de tafel nog niet eens gedektquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wordt mede mogelijk gemaakt door sterrenmixthee
nee gadverdammequote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:46 schreef Teezie het volgende:
Even vraagje: zijn jullie nou écht homo's?
ik heb de krant vast uit de bus gehaald, dus haast je maar nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent vroeg, heb de tafel nog niet eens gedekt
en de koffie moet ook nog doorlopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb de krant vast uit de bus gehaald, dus haast je maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |